יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

זמן חדש

תחילתה של השנה החדשה והבוקר השעון מעורר לא צלצל. מזל שיש לי תינוק בבית שדאג להעיר אותי בדיוק בזמן שבו הייתי צריכה.
אז שיניתי מהר בנייד שלי את השעון לאזור יוון, וענדתי את השעון החדש שלי על היד. השעון החדש של ELLE הוא שעון שרציתי המון זמן. שנים ארוכות שאני עונדת שעונים עם רצועות מוזהבות וסוף סוף קיבלתי במתנה לרגל השנה החדשה שעון עם רצועה מוכספת. 
ELLE מוכר לרובכם יותר כמגזין אופנה צרפתי פופולרי, אבל רבים מכם לא יודעים שקולקציית השעונים הוא אחד ממותגיו של ELLE. 
העיצובים בקולקציה קלאסיים, אלגנטיים, מתוחכמים ואופנתיים והם מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר כמו: פלדת אל חלד, קריסטלים מתוצרת סוורובסקי, עור וכו'. 
בארץ תוכלו למצוא מספר קולקציות נבחרות של המותג כאשר השעונים שמגיעים ארצה שייכים לקולקציות: JETLEG, STYLE, RETRO ו - CHIC.
טווח המחירים: 300-1100 שקלים, להשיג בלעדית בחנויות רויאלטי ברחבי הארץ.



בתמונות שצילמתי אתם יכולים לראות שבנוסף לשעון התחדשתי גם בעציץ סחלב חדש ובצמיד טניס שקיבלתי במתנה מבעלי.
השנה החולפת הייתה עבורי שנה מרתקת, מאתגרת ומלאת סיפוקים. אני מאחלת לעצמי שהשנה שבאה עלינו לטובה תהיה אכן טובה עם המון הפתעות טובות ומתוקות. 

נשיקות,
שרונה. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

שעון יפה והתמונות נהדרות! שרונה, תתחדשי! ושהשנה הזאת תהיה נפלאה!

ציפי לוין אמר/ה...

תתחדשי מתוקה, על כל המתנות וכל הפינוקים! שנה מרתקת היתה לך ואני בטוחה שהשנה החדשה תהיה מעל ומעבר למה שאת מתכננת!