יום שבת, 25 באוקטובר 2014

אובססיית הג'ינס

משהו שלא חשפתי כאן אף פעם היא אובססיה קלה שלי. אובססיית הג'ינס. אני אוהבת את הבד הזה, אוהבת אותו מאוד ונהנית לשלב את מכנס הג'ינס עם ג'קט ג'ינס מעל או חולצת ג'ינס. תנו לי רק לערבב ג'ינס עם ג'ינס וללבוש את זה כל יום, כל היום ואני מאושרת.
כמובן שארון הבגדים שלי הרבה יותר מגוון מזה, אבל מבחינתי אם הייתי צריכה לבחור אאוטפיט אחד מושלם לאי בודד זה היה ככל הנראה השילוב הקדוש הזה שלי.
הג'ינסים האהובים שלי כבר כמעט שנה שנשארו מיותמים בארון ואני לא יכולה ללבוש אותם. תחילה זה היה בגלל הבטן ההריונית שלי שתפחה וכעת שאני כבר אחרי, האגן עדיין לא חזר למקומו ולכן אני לא מצליחה לסגור את הכפתור של מכנסי הג'ינס שלי. אז אני מחכה לרדת עוד טיפה במשקל כדי לקבל בחזרה ובאהבה את הג'ינסים האהובים שמחכים לי בארון ועד אז אני מפנטזת על הג'ינסים החדשים מהקולקציה החדשה של G-Star RAW.

מותג הג'ינסים ההולנדי, השיק העונה קולקציה עם דגש מיוחד על שימוש בבד דנים כהה בעונה הקרה.
הפריטים לנשים ולגברים בקולקציה מופיעים בגוונים עמוקים של שחור וכוללים שימוש רחב בטקסטורות מעניינות, גימורים מיוחדים וציפויים בלתי שגרתיים. הבדים המרכיבים את הקולקציה נעים בין דנים נא קלאסי ועד לחומרים מודרניים מעובדים.
הייחודיות של המותג היא תשומת הלב והדגש הרב על דיטיילס וירידה לפרטים הכי קטנים ביצירת מכנס הג'ינס. הגימורים איכותיים מאוד ונראה שישנה חשיבה רבת מימדים בייצור הג'ינס. הירידה לפרטי פרטים והייצור המוקפד ממקמת את המותג G-Star RAW כאחד ממותגי הג'ינסים המובילים בעולם.

ג'ינסים לגברים של G-Star RAW

פריטי ג'ינס לנשים


חוץ ממכנסי ג'ינס מעולים, ניתן למצוא בקולקציה פריטים רבים המשתלבים עם קולקציית מכנסי הג'ינס ועשויים מהבד המשובח. ז'קטים קלאסים לנשים ולגברים, מעילי טרנץ' ופארקה, חולצות טי שרט, חגורות עור, נעליים ועוד.

טופים לנשים 

טי שרטים לגברים

פריטי עור איכותיים

נעליים ומגפיים לנשים



התקשתי מאוד לבחור לוקים שאהבתי מתוך הלוק בוק של G-Star שכן הסטיילינג הורס והפריטים מדברים בעד עצמם. 




דבר נוסף ואחרון לגבי הקולקציה - המותג יצא בשיתוף פעולה ייחודי עם המוסיקאי המוכשר פרל וויליאמס. הקולקציה שעוצבה יחד איתו הינה קולקציה ידידותית לסביבה העשויה מחומרים ממוחזרים ותוכלו למצוא אותה בארץ החל מהחודש הבא בחנות המותג. 



טווח מחירים:
חולצות: 599-199 שקלים
ג'קטים ועליוניות: 2790-990 שקלים
מכנסיים/ג'ינסים: 1300-499 שקלים
פרטי עור: 2790-1400 שקלים

את הקולקציה החדשה ניתן ללהשיג בחנות G-Star שרונה ובחנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שבוע טוב,
שרונה. 

אין תגובות: