יום שני, 3 בנובמבר 2014

כי סמאשבוקס זה לא רק פריימרים

את המותג האמריקאי שהגיע ארצה לפני כשנתיים אני מכירה בעיקר בזכות הפריימרים הידועים שלו. התחלתי להשתמש בו ממש בסמוך להגעת המותג ארצה וכשאני רוצה להראות זוהרת, חגיגית ומאופרת למשעי, אני אף פעם לא שוכחת למרוח מעט מה – Photo Finish , הפריימר המהולל.
אבל סמאשובקס זה לא רק פריימרים אלא כבר מזמן הרבה יותר. המאפרים הכי גדולים על הסטים של תוכניות הטלויזיה והקולנוע בעולם, משתמשים במוצרי החברה וכיף שגם לי ניתנה הזכות להכיר קצת יותר מקרוב את מגוון מוצרי המותג.



סמאשבוקס השיקו ממש לאחרונה את המייק אפ Liquid Halo HD Foundation  שהוא המייק אפ הראשון בטכנולוגיית מחזירי אור, המעצים את גוון העור הטבעי ומספק כיסוי מושלם.
יש בו SPF15 והוא מכיל 100% פיגמנטים המכוסים בג'ל, אשר מטשטשים פגמים בדומה לפילטר שבמצלמה.
הכיסוי שלו מאוד טבעי ולא כבד וזה נובע כתוצאה מעבודה עם תתי הגוונים הטבעיים של העור כך שההתאמה מושלמת תמיד.
בהתאם לרוח המותג וכמו כל החידושים של סמאשבוקס, גם המייק אפ הזה פותח על מנת לפתור בעיה על סט הצילומים. תכשירי המייקאפ HD מהדור הראשון היו טובים, אבל הם לא הדביקו את קצת ההתקדמות כמו בטכנולוגיית הצילום. המאפרים על הסט זקוקים לאיפור שנותן אחידות לעור אך שאינו נראה לעין ובנוסף שיכסה פגמים אבל שהעור עדיין יראה טבעי. מהמקום הזה פיתחו ה -  Liquid Halo HD Foundation  שנותן מענה לכל הנושאים האלה.
המייק אפ מחזיק מעמד יפה במהלך כל היום והוא זמין ב – 10 גוונים שונים.

מחיר: 209 שקלים ל – 30 מ"ל.

בהשקת המייק אפ קיבלנו לנסות גם את הפריימר עליו כבר סיפרתי לכם ואותו אני מכירה שנים ואת המסקרה Full Exposure שהיא גם מאריכה, גם מעבה וגם מעניקה נפח לריסים, עלייה אתן סקירה מלאה בהמשך.



את מוצרי סמאשבוקס ניתן להשיג ברשת אפריל בלבד. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


יום נעים,
שרונה. 

2 תגובות:

דולורס והענבים אמר/ה...

איזה טיימינג יש לך! אני בדיוק מחפשת פריימר חדש לבושתי לא שמעתי על הפריימר המהולל שהצגת (מכירה את סמאשבוקס אך לא את הפריימר). את יודעת כמה הוא עולה?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

דולורס - קטעים :)
הוא עולה סביב ה - 200 שקלים אם אני לא טועה. ובהשקה גיליתי שהגיעו לארץ פריימרים נוספים ואני בטוחה שטובים לא פחות מזה שאני משתמשת בו. כשזה שלי יגמר אני הולכת לנסות משהו אחר של המותג.