יום שבת, 29 בנובמבר 2014

שגרה חורפית

אפשר לומר רשמית שהחורף כבר כאן. הסוודרים שלי החליפו קומות במדפים בארון, מגפיים אווררו וצעיפים נשלפו. אני אוהבת את השינויים האלה בארון והאמת היא שגם בשגרת הטיפוח שלי ערכתי מספר שינויים.
משהו חדש שאני עושה בשבועות האחרונים זה שימוש במקביל בשני תכשירי ניקוי לפנים.

מוס ניקוי Avene – 129.90 שקלים ל – 150 מ"ל
סבון ניקוי תה ירוק GIGI – 84 שקלים ל – 250 מ"ל


את הבוקר שלי אני פותחת עם המוס ניקוי למראה מאט של המותג הדרמו-קוסמטי Avene. הוא ללא סבון, אוורירי, קליל ונעים למגע ובעל ניחוח סבוני נעים ביותר. הוא מיועד לכל סוגי העור כמעט, מעור רגיל ועד מעורב או שמן והוא מסייע בכיווץ נקבוביות ובהסרת לכלוך ושומן עודף.


את הערב אני מסיימת עם הסבון של GIGI מהסדרה החדשה Aroma Essence. הסבון שאני משתמשת בו מכיל תמציות תה ירוק ומעניק הרבה לחות לעור. הוא מנקה מעולה איפור ומותיר את העור נעים, לא מיובש וסופר נקי! יש לו ריח נפלא שמזכיר לי מעט את פרח היסמין ומספיקה ממנו כמות חומר קטנה יחסית כדי לנקות היטב את עור הפנים. תוכלו למצוא בסדרה החדשה של סבוני הניקוי של GIGI גם סבון המכיל צמחי קמומיל, פרח ורד הבר וסרפד, לכל אחד מהם תפקיד אחר בשמירה על העור.



בערב, אחרי שאני מסיימת לנקות את הפנים אני משתמשת בסרום אולטרא ליפט אינטנסיב של GARNIER. זהו חידוש עבורי מאחר ומעולם לא השתמשתי בסרום ומשהו בתוכי אמר לי שעכשיו כשאני אמא, זה הזמן להוסיף לשגרת הטיפוח גם סרום טוב. המלצת היצרן היא להשתמש בסרום דווקא בבוקר, לפני הקרם יום, אבל אני החלטתי ששימוש בערב הוא יותר רלוונטי עבורי כך שאין ממש חוקים לדברים האלה. הסרום הזה מסייע בהחלקת העור ובצמצום קמטים, במיצוק העור ובעידוד הזוהר הטבעי של העור. 

160 ש"ח ל - 30 מ"ל 


אחרון חביב הוא קרם נחמד של המותג השוויצרי Fenjal המיועד לעור יבש, שלמרות שעל פניו אינו מתאים לסוג העור שלי, אני מוצאת את עצמי משתמשת בו אחת לכמה ערבים במהלך השבוע שכן יש ימים "קשים" יותר שבהם העור שלי סובל מיובש קיצוני ואז אני צריכה להפעיל את התותחים הכבדים יותר. את המותג הזה אני מכירה יותר בזכות קרם הידיים המפורסם שלו אותו אמי נהגה להחזיק באופן קבוע על שידת הטואלט שלה ואני שמחה לגלות מוצר נוסף של החברה השיווצרית החביבה הזאת. אם זה טוב לשוויצרים, שזה לא יהיה טוב גם בשבילי?

39.90 שקלים ל - 130 מ"ל


שיהיה לכולם שבוע טוב,
שרונה. 

אין תגובות: