יום שבת, 8 בנובמבר 2014

ללין משיקה קולקציית איפור חדשה

הרשת האהובה המוכרת לנו יותר כאחת המספקת לנו מגוון רחב של מוצרי ניקוי ופינוק לפנים ולגוף השיקה לאחרונה את קולקציית מוצרי האיפור שלה. בקולקציה החדשה תמצאו שלושה מוצרים: ברונזר – Let's Bronze בגוון אחד, סומק – Let's Blush בארבעה גוונים ושפתון – Hot Lips בשישה גוונים.


הברונזר שקיים כאמור בגוון אחד טבעי, מגיע בקופסא עגולה וגדולה יחסית, עם כמות חומר שמספיקה לזמן רב מאוד ובעל טקסטורה מהממת ועמידות טובה מאוד. הוא מעניק מראה שזוף ואקזוטי ויתאים לבעלות גוון עור בהיר ובינוני. לברונזר מצורפת מראה גדולה ושימושית.
אני באופן אישי משתמשת בברונזר גם בקיץ וגם בחורף ולרוב הוא מתפקד אצלי על תקן סומק לכל דבר.

מחיר: 129.90 שקלים.


הסומק הקרמי שמגיע גם הוא עם מראה, הינו סומק קטן וקומפקטי ומהסוג שכיף להכניס לתיק ולחדש אותו גם במהלך היום בעזרת מברשת קטנה. הגוון שאני בחרתי נקרא Beautiful Brown בצבע חום טבעי, ותמצאו גם גוונים נוספים בצבעי ורוד בהיר, ורוד אדמדם וורוד מסטיק. הסומק יוצר מראה של זוהר בריא, מאיר את גוון העור ומייפה אותו. הפורמולה שלו מאוד רכה ונעים להניח אותו על עור הפנים הן בעזרת האצבעות והן בעזרת מברשת איפור מתאימה.

מחיר: 59.90 שקלים.


אחרון חביב הוא השפתון המגיע בפורמט של עפרון ללא חידוד וזה שאני בחרתי עונה לשם: Dream. כשמו כן הוא, בעל מרקם נמס וחלומי וגוון עדין ומהמם. הגוון שאני בחרתי בעל צבע עדין וכשמורחים אותו על השפתיים הוא נותן מראה של שפתיים שנמשחו בשפתון בעל צבע בהיר בשילוב גלוס שקוף מעל. המריחה קלה ומהירה והמוצר אינו דביק על השפתיים.

מחיר: 49.90 שקלים.  


האריזות של כל המוצרים בסדרה לבנות ובאווירה נקייה כמו שאר מוצרי המותג ומשדרות אלגנטיות ואיכות. ניתן להשיג את קולקציית האיפור החדשה של ללין בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שבוע טוב,
שרונה. 

אין תגובות: