יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

ארמני ג'ינס בקולקציית חורף שתחמם לכם את החורף

לא אחת סיפרתי כאן בבלוג ובכל הזדמנות אחרת שניתנה לי על העובדה שהאחיות הגדולות שלי הן מקור להשראה עבורי בכל הקשור לאופנה. מהן רכשתי את הטעם הטוב, את הסטייל ואת ההכרה של העולם הכה ססגוני ומרתק הזה. זה לא מובן מאליו שכן אמא שלנו לא התעניינה באופנה בצורה יוצאת דופן אבל מה שבטוח זה שככל שחלפו השנים האהבה גדלה והתחזקה ואת ההמשך בכל מה שקשור אליי אתם כבר מכירים...
את הג'ינסים של ארמני האחיות שלי מאוד אהבו. הן היו טסות לחו"ל וקונות אותם שם, בכל מיני צבעים ובגזרה גבוהה מאוד. כשגדלתי ניסיתי להשתחל גם אני אליהם, אבל אז הם כבר לא עלו עליי.
הרבה שנים חלפו מאז ואת הג'ינסים של ארמני אפשר למצוא היום בארץ גם בחנות הדגל של ארמני ג'ינס בקניון רמת אביב וגם בסניפים של פקטורי 54 ברחבי הארץ.
מה שלא כולם יודעים זה שארמני ג'ינס זה ממש לא רק ג'ינסים אלא מותג מצליח של בגדי נשים וגברים ואקססוריז מושלמים.
בחורף הקרוב תוכלו למצוא במחלקת הנשים שלו פריטים במראה רומנטי כמו עליוניות בטקסטורות פסים בולטות, סריגים בדוגמאות מנומרות או פונצ'ו נינוח ומפנק.
אוסף האקססוריז של מחלקת הנשים כולל מגפיים שטוחים וגבוהים המחופים בניטים בוהקים, תיקי סל במגוון גימורים הכוללים את לוגו המותג, צעיפים עשירים, תיקים קטנים לערב ועוד.



מחלקת הגברים מתהדרת בקולקציה המשלבת בתוכה מכנסי כותנה בצבע חאקי, סריגים כבדים העשויים צמר ושילובים של כיסי דגמ"ח במקומות אסטרטגיים, חולצות הנושאות את לוגו המותג ועוד.
מבחינת אקססוריז תמצאו חגורות עור, נעלי סניקרס נוחות במגוון צבעים ונעלי עור אלגנטיות.



היום בעולם יש טרנד של פרסונליזציה, מעבר ממראה אחיד למראה אישי וייחודי, וכדי להפוך את הג'ינס לאישי, יובאה לישראל לזמן מוגבל מכונת לייזר ייחודית ה'מקעקעת' על גבי הג'ינסים של ארמני ג'ינס דוגמאות גראפיות, או ראשי תיבות, לפי בקשת הלקוח. התוצאה – ג'ינס יחיד ומיוחד.

טווח מחירים:
נשים:                                      גברים:
ביגוד: 390-3,990 ₪                ביגוד: 349-4,490 ₪
נעליים: 790-1,790 ₪               נעליים: 699-1,290 ₪ 
תיקים: 590-1,790 ₪                תיקים: 599-1,290 ₪
אביזרים: 350-690 ₪                אביזרים: 449-790 ₪
 

להשיג כאמור בסניף הדגל בקניון רמת אביב ובסניפי פקטורי 54 הפזורים ברחבי הארץ.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


,לילה טוב
שרונה

אין תגובות: