יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

שלום, אני לא נוסעת

ז"א הייתי ממש ממש רוצה אבל לאור המצב המשפחתי החדש אני לא באמת יכולה. כבר שנים שאני חולמת על חופשת סקי, עכשיו זאת בדיוק העונה. צעיף אופנתי, משקפי שמש גדולות, חליפת סקי מהממת ונעלי סקי הכי שיקיות שיש. אני מדמיינת את עצמי ממש כמו בפרסומות, מחליקה על השלג כשכל הלבן מסביבי והרוח מבדרת את שיערי...
ובכן, כמו שכתבתי, אני באמת יכולה להמשיך לחלום, השנה זה לא יקרה, בספק אם גם בשנה הבאה.
מה שבטוח הוא שאת חלום האושר הזה אני עוד אגשים וזה יקרה מתישהו בשנים הקרובות, אין לי ספק.
בשבוע שעבר התכנסנו מספר בלוגריות אופנה מובילות במסעדת ARIA הטעימה לפרזנטציה על חופשות הסקי החדשות של Club Med  ועל הדרך קיבלנו גם ארוחה נהדרת וסדנת קוקטיילים מפנקת ומשכרת.
העונה מציעה הרשת חופשות סקי מלאות אדרנלין וריגושים המתאימה בול לחובבי האדרנלין ומאפשרת גם גלישת סנובורד ופעילויות אקסטרים חורפיות נוספות.
מועדוני הסקי של רשת Club Med  פזורים ברחבי אירופה כאשר העונה פתחה הרשת את המועדון החדש שלה – Val Thorens Sensations  בעל 4 קילשונים הממוקם באלפים הצרפתיים.
החבילות שמשווקת הרשת כוללות בתוכן את כרטיסי הטיסה, הלינה ואת כל מה שאתם זקוקים לו בשביל לגלוש בכיף ובסטייל.
הדרכון שלי מוכן, כך גם הכיסוי החדש שלו שקיבלתי במתנה מההרשת, המשקפיים והצעיף גם הם מחכים וכל שנותר לי לעשות הוא לארוז. זה כאמור, יחכה לשנים הבאות. אבל אתם, מה איתכם? טסים? 

כיסוי דרכון מעור עם ראשי התיבות שלי: מתנה מ - Club Med, משקפי שמש: Ray-Ban, צעיף: קיפלינג


וכמה תמונות מהאירוע עצמו, כי היה לי ערב כל כך כייפי וכל כך משחרר כמו שהרבה זמן לא היה, אז הייתי חייבת להנציח אותו בכמה תמונות. במיוחד את הדברים הטעימים שהיו בו...



אחרונה חביבה לפוסט זה היא תמונה של כל הבנות המהממות והשיקיות שבזכותן היה לי ערב כזה מושלם. כמה יופי בתמונה אחת, תענוג :)
ותודה לזאביק דרור על התמונה המעולה!

מימין לשמאל: קורין אברהם, רוזה סינייסקי, יאנה חייטוביץ', אירה סימונוב, פאולינה אלברשטיין, אנוכי ואלודי גנון


את כל הפרטים שאתם צריכים כדי להזמין את חופשת הסקי הקרובה שלכם אתם יכולים למצוא כאן ובמקביל אשמח אם תצטרפו אליי לעמוד הפייסבוק של הבלוג:


ובאינסטגרם: 



תעשו חיים ושמרו על עצמכם!
נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: