יום שני, 8 בדצמבר 2014

איש הבלנדסטון

אתמול בערב קפצתי לבר "איסמה סלמה" ברחוב דיזינגוף בתל אביב כדי לצפות בתערוכת "איש הבלנדסטון".
התערוכה הזאת היא פרי יצירתם של 13 צלמי אופנה מהמובילים בישראל, שבחרו כל אחד את 13 אנשי הבלנדסטון שלהם. כל הצלמים התבקשו להדגיש ולחזק את היצירתיות שיש לדמות אותה בחרו עם המותג, באמצעות טכנולוגית צילום, אוירה ואלמנטים שונים. 
אוצר התערוכה, משה אברמוב, בחר את התמונות המשמעותיות ביותר של כל צלם ואלה הוצגו אתמול באירוע ההשקה.

ליאור נורדמן בחר בזמרת מיי פיינגולד אותה אני מאוד אוהבת עוד מימי כוכב נולד. לטעמי מדובר בתמונה יפיפיה ומלאת יצירתיות:



רונן פדידה בחר גם הוא בזמרת יוצאת תוכנית ריאלטי שירה - קתלין רייטר:



עדי הורני בחרה במלכת היופי לשעבר לירן כוהנר:



איתן טל בחר בדוגמנית העבר רונית יודקביץ:



וירדן הראל בחרה בחברה הטוב ליאון רוזנברג שגייס לתמונה גם את שתי בנותיו המתוקות:



צלמים ומוזות נוספות:
ירין פיין וגיא כושי בחרו בדר זוזובסקי, רון קדמי בחר בעמית מכטינגר, תמר קרוון בחרה בחן יאני, שי יחזקאל בחר באלכסה דול, גולי כהן בחר בליאור מילר, איתן טל בחר במיכאלה ברקו, עידו איז'ק בחר באוולין הגואל, מנחם עוז בחר בגילי ורמוט ואוהד רומנו בחר בצחי הלוי


אם אני הייתי צריכה לבחור במוזה שלי לנעלי בלנדסטון יש לי הרגשה שהייתי בוחרת ברומי אבולעפיה. תמיד אוהבת אותה ואת המראה המחוספס שלה שיהלום היטב גם את זוג הנעליים האוסטרליות בלנדסטון. 
ובמי אתם הייתם בוחרים? אני סקרנית לדעת אז שתפו אותי בתגובות כאן למטה.

ערב נפלא!
שרונה. 

אין תגובות: