יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

מחדירה לחויות

שילוב מזג האויר הקר ושטיפות ידיים מרובות, שנובעות כתוצאה מאיסטניסטיות משולבת בתינוק קטן ורך, גורמות לידיים שלי להתייבש. מדובר ביובש קשה יותר מזה של הקיץ ולכן נדרש כאן טיפול אינטסיבי יותר.
לשם כך גייסתי את קרם הידיים החדש של סבוקלם - אינטנסיב ריפייר המיועד לטפל בידיים בסדקים וביובש ומאט את קצב הזדקנות העור בטווח הארוך. הוא נספג מהר יחסית והוא לא שמנוני ואני מורחת אותו בכל לילה לפני השינה. כשאני קמה בבוקר הידיים שלי רכות ונעימות בדיוק כמו שהייתי צריכה.

מחירו: 59.90 שקלים ל – 50 מ"ל וניתן להשיג אותו במחלקות הטבע של רשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.


גם לכפות הרגליים שלי אני דואגת בחורף ולמרות שהן עטויות מעטפת הגנה (גרביים) בעונה הקרה, אני לא מרשה לעצמי לשכוח אותן.
אחת לשבוע בתום המקלחת אני משתמשת באבן פחם היגיינית להסרת עור קשה מכף הרגל של המותג Clearance ולסיום אני מורחת על הרגליים את קרם הרגליים הטיפולי שלהם. קרם הרגליים מועשר בשמן אבוקדו ובוויטמינים D, A ו – E החיוניים להעלאת רמת הלחות של העור. מאחר ואני נוהגת לישון עם גרביים בחורף, בתום המריחה אני מלבישה את הגרביים על כפות הרגליים המרוחות וקמה בבוקר עם רגליים חלקות למשעי. למותג יש מוצרים נוספים המעניקים פתרונות מקצועיים לבעיות כף היד והרגל כמו: נוזל טיפולי לפטרת הציפורניים, קרם ידיים טיפולי עם מסנני הגנה ומחזק ציפורניים טיפולי.


מחיר האבן: 19.90 שקלים, מחיר קרם הרגליים: 129 שקלים ל – 75 מ"ל, להשיג במכונים המורשים או אצל הקוסמטיקאיות המובחרות.


שניה לפני שאני נרדמת אני מושחת את השפתיים שלי בלחות קלה של Blistex שנמכרת עכשיו במבצע של: קנה אחד וקבל את השני במתנה (הזול מביניהם).
מוצרי המותג מלווים אותי כבר שנים ובכל תיק זרוק לי שפתון אחד או שניים שלהם. בין אלה שאני אוהבת יותר תמצאו את השפתון בטעם פטל לימון ושפתון בטעם תות קלאסי (15 שקלים), משחה לטיפול יומיומי עם מקדם הגנה 15SPF (30 שקלים) ואת המויסטר מאלט עם כדוריות הלחות המתמוססות עליו כבר כתבתי בעבר בבלוג (25 שקלים).
המבצע מסתיים בסוף החודש ככה ששווה לקפוץ לאחת מרשתות הפארם ולהצטייד בשפתוני הלחות הקלאסיים האלה. 

1+1 במתנה, להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת ברחבי הארץ


דבר נוסף שאני עושה כדי לשמור על רמת לחות תקינה בעור היא להניח קערת מים על השולחן בסלון, ממש מול המזגן. הימים קרים ובשילוב תינוק קטן אני משתדלת לשמור על טמפרטורה נעימה בבית. המזגן פועל אצלנו ברוב שעות היום ולכן אני מקפידה על הנ"ל בשביל למזער נזקים.

שבוע טוב וחמים ואל תשכחו להתמרח גם אתם!
שרונה.

אין תגובות: