יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

שוורצקוף משיקה מחדש

מותג מוצרי הטיפוח המקצועי לשיער "שוורצקוף פרופשיונל" השיק מחדש את קו המוצרים הקלאסי שלו BC Hairtherapy . ההשקה המחודשת כוללת 7 סדרות מוצרי טיפוח שיער, עם נוסחות ומרכיבים שנבחרו במיוחד לצורכי הטיפוח של סוגי שיער שונים.
הסוד של הליין המחודש טמון בטכנולוגיית ה – Cell Perfector החדשנית שבונה מחדש את המשטח הטבעי של השיער באופן מדויק מאוד הקרוב לשלמות הטבעית ומביאה את השיער למצב שופע, חוזק, גמישות וברק.

להלן הסדרות בקו המוצרים החדש:

  • סדרת Repair Rescue לשיער פגום הכוללת: שמפו, שמפו להזנה עמוקה, ספריי קונדישנר ללא שטיפה, קונדישנר, מסכה, מסכה להזנה עמוקה וקרם קצוות. 
  • סדרת Color Freeze לשיער צבוע ומחומצן הכוללת: שמפו ללא מלחים, שמפו עשיר לברק וחיות, שמפו סילבר, ספריי קונדישנר ללא שטיפה, קונדישנר, מסכה, סרום ברק וקרם הגנה מחום.
  • סדרת Moisture Kick  לשיער יבש הכוללת: שמפו, ספריי קונדישנר ללא שטיפה, מסכה, קרם יופי וקרם עיצוב.
  • סדרת Volume Boost  לשיער דק וחסר נפח הכוללת: שמפו וקרם ריענון יומיומי.
  • סדרת Time Restore לשיער בוגר הכוללת: שמפו, קונדישנר, מסכה, ספריי חידוש וסרום חידוש.
  • סדרת Smooth Perfect  לשיער קשה לשליטה ולסירוק הכוללת: שמפו, קונדישנר, מסכה וקרם ריכוך.
  • סדרת Hair Activator לשיער דליל הכוללת: שמפו, טוניק מחזק וסרום. 

נשלחו אליי לסקירה מספר מוצרים ממספר סדרות ואני חייבת לציין דבר אחד המשותף לכולם: הריח! אוי הריח! המון זמן שלא התחברתי כל כך לריח של מוצר כלשהו ואם יש ריח שעושה לי דה ז'ה וו למספרה (בקטע טוב) זה לחלוטין הריח של המוצרים מהקו החדש. 



Time Restore Rejuvenating Serum 
סרום אנטי אייג'ינג לטיפוח שיער בוגר ושביר, המעניק במהירות חוזק וכוח מחודשים לשיער ומסייע לשיקום אלסטיות הקרקפת.
אופן השימוש - יש לטפטף מספר טיפות, לעסות בעדינות את כל הקרקפת והשיער. לא לשטוף. ניתן לשימוש על שיער לח או יבש. 

מחיר- 78 ₪ ל- 30 מ"ל


Repair Rescue Deep Nourishing Shampoo
שמפו המספק התחדשות עמוקה וארוכת טווח של השיער, החל מהחפיפה הראשונה. השמפו מנקה, מזין הזנה עמוקה ועוזר בהתרת קשרים בשיער פגום ביותר.
אופן השימוש - יש לעסות לתוך שיער רטוב ולשטוף היטב.

Repair Rescue Deep Nourishing Treatment
מסכה מספקת את התיקון העמוק האולטימטיבי,  גם עבור שיער יבש ופגום ביותר.
אופן השימוש - יש לעסות את המסכה לאורכי שיער לח שיובש במגבת ולשטוף לאחר 2-3 דקות (לא למרוח על הקרקפת).

Repair Rescue Conditioner
קונדישנר "ריפייר רסקיו" מעניק הזנה אולטימטיבית לטיפוח שיער פגום ביותר. הקונדישנר מכיל את טכנולוגיית שלמות תא השיערה וריכוז גבוה יותר של פרוטאוליפידים להתרת קשרים, איטום אינטנסיבי של הקוטיקולה ושיקום החוזק והאלסטיות הטבעיים לשיער פגום ברמת סיב השיערה.
אופן השימוש- יש לעסות לתוך שיער רטוב ולשטוף (לא למרוח על הקרקפת).


מחיר שמפו - 86 ₪ ל- 250 מ"ל, מחיר מסכה - 98 ₪ ל- 200 מ"ל, מחיר קונדישנר - 58 ₪ ל-200 מ"ל.


BC Moisture Kick Beauty Balm
קרם לחות מגן ומייפה, המעניק לשיער ברק יפה ובריא למראה, וכן מעניק לחות אולטימטיבית באופן אינטנסיבי. בנוסף, הקרם עוזר להגן מפני נזקי חום הנגרמים על ידי מייבשי שיער.
אופן השימוש- יש לעסות על שיער שיובש במגבת ולעצב. לא לשטוף לאחר מכן.

מחיר - 78 ₪ ל- 150 מ"ל.


BC Volume Boost Perfect Foam
מתיר קשרים לשיער דק, להגברת הנפח. התכשיר בעל פורמולציה נטולת סיליקון וכן משלב את טכנולוגיית שלמות תא השערה שעובדת ברמת סיב השערה. שני אלה מעניקים לשיער דק, נפח חסר תקדים ומעניקים תחושת שיער מלא יותר עם ברק טבעי. 
אופן השימוש
- יש לנער היטב ולהחזיק את המיכל הפוך. לרסס לתוך כפות הידיים או ישירות לשורשי השיער ולסרק. לא לשטוף לאחר השימוש.
מוצר זה אינו משווק בישראל.



בנוסף להשקת סדרת המוצרים החדשה, שוורצקוף חשפו גם את המגמות בעיצוב השיער לחורף 2015.
3 טרנדים עיקריים ילוו אותנו החורף: המטאל שיק, תלתלי בוהו וברק מרושל.
עונה אחר עונה שואבים מעצבי שוורצקוף פרופשיונל את השראתם ממסלולי תצוגות האופנה החשובים והגדולים בעולם, מאתרים מגמות מפתח מתהוות ומציתים בעזרתן את דמיונו היוצר של כל מעצב שיער בעולם.

הטרנד המוביל של העונה הוא המראה המטלי הלוהט. בדים יוקרתיים וגוונים מתוחכמים של כסף מבריק, זהב, פיוטר, וורוד מוסיפים חותם של עוצמה למראה הנועז הזה, בתערובת מוחשית למישוש של מרקמים וגימורים כולל רשת, פרווה סינטטית ופרוות שירלינג סינטטית גזורה.
קצוות מעוגלים ומעוצבים מאפיינים את הגזירה של התספורת, עם גווני מתכת רגועים המציעים את הבסיס המושלם להדגשות דרמטיות בצבעי כחול נייבי בוהק ושוקולד עשיר. השימוש בטכניקת האור וצל יוצר נצנוץ ניגודי וגימור של ברק המעניק עומק אמיתי ועניין, הן בלוחיות צבע גרפיות קטנות והן בגדולות.



ויוה בוהמיה! מראה זה של תלתלי הבוהו, המשלב גווני שחור עשירים ואדום-מכבי-אש, הוא מחווה לשיק הרוקיסטי המתמרד, על שכבותיו הרבות ובדיו מרובי הטקסטורות, בעוד ששמלות חולצה סקסיות וחליפות מכנס מקטיפה בירוק ברקת שואבות השראה משנות ה - 70. המגמה מתאפיינת בהרבה תחרה רקומה ביד וקישוטי טלאי, שמדגישים את נושא המרקמים ומוסיפים מגע היפי רך לתחושת הוינטג' המודרני.  
השיער מתאפיין בחגיגה רבת נפח של תלתלים רכים וגדולים במראה כללי אסוף, עם קוים מעוגלים ודירוג עדין, המוחמאת על ידי טכניקת צביעה מומרת שמשתמשת בצבעים מקבוצת הזהובים והחומים ליצירת מראה סופי לא אחיד וטבעי.



מסלולי תצוגות האופנה הרבו להציג בעונה זו זוהר ממותן, המגלם את תמצית הסגנון חסר המאמץ של תקופתנו או במילים אחרות: ברק מרושל. בין אם מדובר בסגנון מחויט, מקושט, מעוטר בנוצות, עם גימור פרווה או במרקמי בד שונים – הנושא המאחד במגמה זאת הוא "לעולם אל תתאמץ יותר מדי, אך תהיה כזה שלא יוכלו לעמוד בפניך", מה שאומר המון בטחון עצמי אפל ובוגר. צווארונים גבוהים ורוכסנים, מרקמים יוקרתיים והרבה עור גמיש מצטרפים יחד ליצירת מראה של פיתוי נונשלנטי.
השיער מעוצב באופן שלא מנסה להוכיח כלום, ומאמץ גישה רפויה ומרושלת עם אורכי שיער מנוגדים ושכבות סתורות. טכניקת הצביעה בגוונים (Kiss Colour) יכולה לנוע בין העדין לנועז, ולשזור את שילובי הצבעים לאורך השערות בהמוני גוונים בהירים של שיער שטוף שמש החל מהגוונים הבלונדיניים וכלה בצבעי דבש וקרמל רכים, לקבלת רוח מודרנית אמיתית.


ואם תשאלו אותי לאיזה טרנד הכי התחברתי,  אגלה לכם שמדובר בטרנד תלתלי הבוהו אותו אימצתי לעצמו בימים האחרונים. חסל פנים ומספרות, מעתה המראה הטבעי הוא השולט אצלי ונראה כמה זמן אחזיק כך (השערה שלי: לא הרבה זמן).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
עדכון חשוב!
חזרתי הביתה זה עתה מאירוע מרובה אנשים מכובדים והמחמאות שקיבלתי על השיער שלי היו מרובות. חלק שאלו מה עשיתי בשיער, חלק שאלו אם הסתפרתי וכל השאר סתם פירגנו והחמיאו ואמרו שהשיער שלי נראה טוב.
רוצים לדעת מה עשיתי? חפפתי עם השמפו והמרכך ולקינוח פינקתי את השיער במסיכה. שניה לפני שהגיע לייבוש מלא מרחתי על השיער את המוס למראה נפוח וייבשתי מעט עם פן. לא צילמתי תמונה לצערי הרב, אבל יש לי הרגשה שעוד יצא לכם לראות אותי כאן בבלוג עם הלוק הזה יותר מפעם אחת...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

את מוצרי שוורצקוף פרופשיונל ניתן להשיג במספרות המובחרות ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה ניתן ליצור קשר בטלפון מספר: 1800-33-33-22.

ערב נפלא,
שרונה. 

אין תגובות: