יום שני, 24 בפברואר 2014

פוסט מלבושים משדות החיטה

הבטחתי חלק שני לטיול המקסים שעשינו באיזור יער שוקדה בסופ"ש לפני שבועיים, והנה הוא כאן ועכשיו.
פוסט מלבושים שכזה לא היה לנו הרבה מאוד זמן. התספורת החדשה והרעננה שלי, ג'קט העור שעדיין לא חשפתי בבלוג וחצאית מיני עם חוטי לורקס שאני כל כך אוהבת ונחרשה המון בחורף הנוכחי.
את הג'קט והחצאית רכשתי בקליפורניה ארה"ב, בטיול שעשינו בקיץ האחרון. ג'קט עור איכותי רציתי לקנות כבר המון זמן, אבל בארץ מצאתי רק כאלה מפלסטיק ואילו אלה מעור היו יקרים ברמה לא מוצדקת. אז חיכיתי בסבלנות וידעתי שאמצא את מבוקשי באחת מחנויות הרשת WilsonsLeather הפזורות ברחבי ארצות הברית. המבחר בחנות היה מבלבל ורחב, וכמעט שהתפתיתי לקנות ג'קט עור בצבע ורוד. בסופו של דבר הבנתי שבתור התחלה יהיה הכי נכון לקנות ג'קט בצבע שחור קלאסי ואת הג'קט הורוד אשמור לטיול הבא.
החצאית נרכשה בסכום מגוחך של 2$ בחנות האאוטלט של Cotton On באזור לוס אנג'לס וכשראיתי את תג המחיר פשוט רצתי כל הדרך לקופה.



אאוטפיט השכבות שהרכבתי כאן הוא זה שמלווה אותי כל החורף האחרון. פעם קר לי, פעם חם לי ו"שיטת הבצל" היא הכי נכונה לחורף בארצנו.
שאר הפריטים: טוניקה – H&M, גרביון: ANN TYLOR (ניו יורק), שרשרת: אוקסנה פש, משקפי שמש: EMPORIO ARMANI (לאירוקה).

הירוק הזה לגמרי הרחיב לי את הלב... 
מקווה שגם לכם!
נשיקות,
שרונה

יום ראשון, 23 בפברואר 2014

בא לי בלט

כשהייתי ילדה רקדתי בלט. היה לי בגד גוף ורוד וגרביונים ורודים ואמא שלי הייתה אוספת לי את השיער מתוח בגולגול הדוק עם סיכות סבתא על הראש. לשלב של נעלי הפוינט לא הגעתי לצערי, אבל תמיד פינטזתי על נעל ורדרדה עם סרטי סאטן שנכרכים מסביב לרגל ומשווים לה מראה דקיק ומאורך.
שנים אחרי כשהסדרה סקס והעיר הגדולה שודרה בטלויזיה ושרה ג'סיקה פארקר הופיעה לנו על המסך בחצאית טוטו, החשק לרקוד בלט חזר לי בשנית. כמובן שגם אז זה לא קרה. 
על חלום רקדנית הבלט ויתרתי, והבלט האחרון שראיתי היה "אגם הברבורים" הקסום של המלחין צ'ייקובסקי, מהופנטת הבטתי ברגלי הרקדנים המקפצים בקפיצות ג'טה ומסתובבים בקפיצות ראווה בסגנון בורג. 
הרבה מים זרמו בנהר מאז ולפני מספר שנים חדר לארץ מותג נעלי הבלט הצרפתי Repetto שנולד על ידי לרוז רפטו. רפטו, אמא ותופרת מקצועית שנמאס לה לראות את כפות רגליו שותות הדם של בנה רקדן הבלט, החליטה לעשות מעשה ותפרה לו נעלי פוינט מעודנות מעור רך, עם סרטי משי שנקשרו לו על הקרסול. 


המתפרה הקטנה של רפטו הפכה במהרה לבוטיק קטן ושיקי שסיפק נעלי ריקוד נוחות לכל רקדני האופרה.
המותג השתדרג והפך עם השנים לבית אופנה יוקרתי בתוספת של תיקי עור משובחים, חצאיות טוטו ענוגות וכמובן - נעלי הבלט המפורסמות שקיבלו עיצוב מעט שונה ויותר יומיומי.   



וכעת מגיע הבושם - Repetto, בעל ניחוח אלגנטי ממש כמו נעלי הבלט של המותג. בחירה של חומרי גלם יוקרתיים ואותנטיים כמו אבקת מושק, תמצית ורדים ווניל, יצרו יחדיו בושם בריח עדין ונשי. סרט סאטן ורוד מלפף את בקבוק הבושם המשובח, וזה בהשראת נעלי הפוינט שנקשרו בסרט כרוך לקרסול הרקדניות. אריזת הבקבוק מגיעה בגוון ורוד אבקתי ומדובר במתנה המושלמת לכל אוהבות הז'אנר.

התמונות מכאן ומכאן

הבושם בגרסת ה - EDT נמכר כעת במחיר של השקה של 270 שקלים ל - 50 מ"ל ו - 344 שקלים ל - 80 מ"ל ואפשר להשיג אותו ברשת אפריל ובמשביר לצרכן.


שבוע טוב וריחני!
שרונה.

יום שבת, 22 בפברואר 2014

היום האדום

פעם בשנה הוא מגיע, היום שבו הסופר פארם מתקשט והופך כולו לחגיגה אדומה. לא, לא מדובר ביום האהבה (כי אותו כבר עברנו, תודה לאל) אלא ב – CLARINS Day, המאפשר ללקוחות ליהנות ממגוון הטבות, מתנות והנחות על מוצרי המותג.
השנה האירוע יתקיים ב – 24.2.2014, שזה אומר ביום שני הקרוב בעוד יומיים בדיוק.
CLARINS Day מתקיים בכל סניפי הסופר פארם ברחבי הארץ.



מבצעים לדוגמא מהם תוכלו להנות:
עד 20% הנחה על כל מוצרי המותג הנמצאים במגוון, 50 שקלים במתנה על כל קניה מעל 250 שקלים, בקניה מעל 349 שקלים תקבלו תיק קטן עם 4 מוצרים בגודל מיוחד במתנה ובקניה מעל 599 שקלים תקבלו תיק יד אופנתי במתנה.



בנוסף, מוצרים מסוימים יהיו כבר מראש בהנחה משמעותית, כמו: דאודורנטים (מעולים!) לאישה ולגבר ב – 79 שקלים (במקום 133 שקלים), קרם גוף ב – 129 שקלים (במקום 349 שקלים), מסיר איפור עיניים אינסטנט ב – 89 שקלים (במקום 152 שקלים) ועוד...

זה תיק המוצרים שאני קיבלתי לאחרונה במתנה מ – CLARINS וחוץ מזה שהתיק עצמו הוא תיק רחצה מעולה עם מגוון תאי איחסון נשלפים, המוצרים שהיו בתוכו שווים פי כמה! יש בו קרם מתקן למראה מושלם (גם הוא יהיה במבצע ביום שני אגב, ויעלה רק 119 שקלים), מסקרה אינסנט דפינישן בגוון שזיף, אודם רוז' אלקה בגימור סטן בגוון אדום מושלם, קרם ידיים מוקטן ומי פנים מוקטנים.



אני לא יודעת מה איתכן, אבל אני מאוד אוהבת קיטים ומארזי נסיעות מיוחדות שיוצאים במהדורות מוגבלות במיוחד לאירועים כאלה.

רוצות להגיע ל – CLARINS Day ולא יודעות מה לרכוש? קבלו את השלישייה הנבחרת שלי:

  • מסקרה Be Long Mascara בצבע שחור, קבועה אצלי בתיק האיפור ואחרי מספר שימושים התאהבתי בה לגמרי.
  • עט מתקן Brush On Prefector Instant Light שמציל אותי במיוחד בבקרים קשים נטולי שינה.
  •  קרם BB Skin Prefecting Cream, כי למרות ההיצע הגדול בשוק, מצאתי את הקרם הזה כאחד הטובים בשוק ויש בו הגנה משמעותית של 25SPF

לכו להנות!
נשיקות,
שרונה. 

יום חמישי, 20 בפברואר 2014

הקולקציה החדשה של SACK'S

אתמול חשפתי בפניכם קולקצית אביב/קיץ לשנת 2014 בתחום ההנעלה והיום תזכו להצצה בקולקציה החדשה של מותג האופנה SACK'S אחריו אני עוקבת כבר מספר עונות.
הקולקציה החדשה עשתה לי מצב רוח, כנראה שזה קשור בעובדה שהיא צבעונית בצורה קיצונית (וטובה!) ושיש בה המון מהצבעים שאני אוהבת: צהוב וקורל (וגם אדום, סגול, כחול, ושחור ולבן כמובן).
הבגדים היפים בקלות יוכלו להשתלב זה עם זה, מה שאומר שממספר בודד של פריטים מתוך הקולקציה, אפשר להרכיב מלתחת קיץ מושלמת ונינוחה. הבדים מאוד רכים וטבעיים, ואין לי ספק שעל הגוף הם ירגישו נעים עוד יותר.




ב – SACK'S תוכלו למצוא את הקולציה הקז'ואלית יותר – Simple Life שכבר מספר עונות אני נהנית לרכוש ממנה בעיקר מכנסיים. גם כאן הבדים טבעיים ותוכלו למצוא במותג המשנה המון בדי פשתן וכותנה. הקולקציה משלבת בתוכה בעיקר בגדי בייסיק, אבל מהסוג שתוכלו ללבוש גם לגינה עם הילדים אחה"צ, או לקפה השכונתי. למתוחכמות שבינינו, מספר פריטים יעבדו נהדר גם בליווי נעל עקב שווה ואקססוריז מהפנט, למראה גלאמי ושיקי.



טווח המחירים בקולקציית SACK'S:
חולצות: 268-688 ₪
גופיות: 398-540 ₪
חצאיות: 448-588 ₪
מכנסיים: 540-680 ₪
שמלות: 620-890 ₪ 


סופ"ש נפלא לכולם, והשמש תמשיך לזרוח ולחמם אותנו כמו שרק היא יודעת!
XOXO
שרונה. 

יום רביעי, 19 בפברואר 2014

ממתקים לרגליים

הקולקציה החדשה של CROCS לא משאירה מקום לספק, יש כאן משהו שהוא כבר מזמן הרבה מעבר לנעל פלסטיק מחוררת. הצבעוניות שמגיעה באביב ובקיץ הקרובים עושים חשק לנעול את הנעליים ולצאת לטייל במקום חם עם גלידות מרעננות בקרבת מקום. 
בקולקציה המשגעת יש 4 תתי קולקציה שמתחלקות לנעלי עקב גבוהות, נעלי פלטפורמה ועקב עם עקב בינוני, נעליים קלאסיות שטוחות וכפכפי אצבע. 
הנעליים מגיעות במידות 36-42 בגזרה הנשית וטווח המחירים נע בין: 180 שקלים לכפכפי אצבע ועד ל - 360 שקלים לנעל בעלת עקב גבוה. 



גם הגברים והילדים ינעלו בעונה הקרובה צבעוני והרבה. אצל הגברים טווח המידות נע בין: 40 ל - 47 והמחירים שם מגיעים עד ל 400 שקלים. 



והמותג שהגיע לרשת חנויות CROCS לפני כשנה וכבש אותי ואת בעלי בסערה: PAEZ.
אם עדיין לא יצא לכם להכיר, רוצו למדוד ולקנות כי הן הכי יפות וכיפיות שתמצאו בחנויות הנעליים והמחיר שלהן לא עולה על 160 שקלים ככה שזה בכלל תענוג. אם בא לכם להפוך גם את הקטנטנים שלכם להיפסטרים בצ'יק, תוכלו למצוא בחנויות מידות גם עבורם. 


גם אתם כבר מחכים לקיץ כמוני?
:)
נשיקות ושמרו על עצמכם,
שרונה. 

יום שבת, 15 בפברואר 2014

זכרונות מסוף השבוע שעבר

זה לא הולך להיות פוסט אופנתי, אלא רק תמונות אווירה מסוף השבוע שעבר שבו החלטנו לנסוע דרומה. 
המהלך היה די ספונטני ובשישי בבוקר קבענו את הנסיעה הזוגית לאיזור שוקדה שבחבל אשכול, שם אפשר להנות בימים אלה מפריחת כלניות משגעת. 
בשישי בצהריים קפצנו לעדן טבע מרקט, ולמאפיה השכונתית והצטיידנו בכל טוב. למחרת התעוררתי מוקדם והכנתי לנו סנדוויצ'ים, פלטת גבינות, ירקות ועוד כמה הפתעות, ארזתי את הכל בציידנית ויצאנו לדרך. ב - 10:00 כבר התמקמנו בין מרבדי הכלניות ובלסנו בהנאה מכל טוב הארץ.
מזג האויר היה מושלם, השמש חייכה אלינו והמוני המטיילים שהגיעו גם הם לצפות בפלא, לא הפריעו לנו בטיול שמילא אותנו באויר לנשימה.
כשהתרחקנו מעט מאזור הכלניות הגענו למטעי לימון גדושים בלימונים צהובים וריחניים ומשם ירדנו לשדות החיטה הפתוחים. 
נחמד קצת לצאת מהעיר לפעמים... 


את כל התמונות אני צילמתי ואני מקווה שתאמינו לי שאלה הם הצבעים האמיתיים ושלא ערכתי אותם בכלל. מדהים כמה חזקים הם הצבעים של הטבע. 

חלק ב' של הטיול הזה שכולל פוסט מלבושים, יגיע בקרוב מאוד. 
שבת שלום ו... צאו לטייל, יפה שם בחוץ!
נשיקות,
שרונה. 

יום חמישי, 13 בפברואר 2014

הפוסט הזה מיועד בשבילךָ, י'גבר!

גברים יקרים, זה קורה מחר (ליתר דיוק, היום בערב), ואם עדיין לא רכשתם לאישה היקרה שלכם מתנה – רוצו לעשות זאת.
אספתי לכם כמה המלצות שוות במיוחד, בשביל שלא יהיו לכם תירוצים.

הכי ריחני:
בושם הוא מתנה קלאסית, ובמיוחד זה החדש של קייטי פרי – Killer Queen, עם ניחוח מתקתק וחושני.
הבקבוק היפיפה נוצר בהשראת שרביט מלכותי בגווני אדום וזהב וגם אריזת הקרטון של הבושם מעניקה לבושם את המלכותיות המתבקשת. הניחוח מורכב מפירות יער, שזיף כהה, ברגמוט, פרח קטיפה אדום, יסמין טבעי ועוד, ותזכור שהבטחתי שהריח הזה עוד יכבוש אותך.
מחיר השקה ל – 50 מ"ל, 199 שקלים ומחיר השקה ל – 100 מ"ל, 249 שקלים, ברשתות הפארם השונות.



הכי מעוצב:
כל אישה חולמת על פריט מעוצב אחד לפחות של מארק ג'ייקובס בארון, אז עכשיו האישה שלך יכולה להפסיק לחלום. ברשת אירוקה השיקו קולקציית קפסולה מהממת של משקפי שמש בעיצובו, לליין: מארק ביי מארק, שימכרו במחיר מצחיק של 399 שקלים. הדגם הייחודי מגיע עם מסגרת מלאת נוכחות וגם הנרתיק שבו מונחות המשקפיים, מקושט בלבבות שיגרמו לה לחייך.
אגב, באירוקה תוכל גם למצוא משקפי ראייה של אותו המעצב (וגם של המותגים:Ray Ban ו – Jello) כולל עדשות, במחיר מצחיק של 399 שקלים, ואילו אלה של המותג Jello יעלו אפילו פחות – 199 שקלים.



הכי נערי:
מתחת לגיל 18? הגעת למקום הנכון. אל תדאג, היא לא תחשוב שאתה רומז לה משהו, אלא רק שאתה אוהב אוהב אוהב...
הדאודורנטים החדשים של קרליין נטולי אלומיניום ועושים עבודה פשוט מעולה! אני משתמשת בהם כבר שנים רבות וארוכות. הרומן איתם התחיל עוד כשהייתי נערה, והמשיך למעשה, עד עצם היום הזה.
הדאודורנט מגיע ב – 3 גרסאות שונות: ספריי, סטיק ורול (אני אגב, מעדיפה את הרול) והאריזות היפות מקושטות בהמון המון לבבות. עד סוף החודש יעלו הדאודורנטים רק 13.90 שקלים, כך שאתה יכול להשקיע ולפנק אותה בכל הסדרה. 


ועוד כמה רעיונות אם עד עכשיו לא השתכנעת....

מימין לשמאל: צמיד לבבות - תכשיטי רביד (540 ש"ח), עגילי לבבות - מיכל בן עמי (180 ש"ח), תליון לב זהב שמונה עשרה קארט - TOUS (2339 ש"ח) 

 מימין לשמאל: נעלי עקב אדומות - שני בר (426 ש"ח), כפכפי דונלד דאק מאוהב - הוואינס (89 ש"ח), סנדל על עקב - MIU MIU בוטיק לה בוטגה (1000 ש"ח)

מימין לשמאל: גרביוני לבבות - זוהרה (70 ש"ח), תיק מעור - לונגשאמפ (1005 ש"ח), שמלה עם מחשוף וי - רנואר (299 ש"ח). 


ועכשיו י'גבר, נראה אותך מתרץ ש:"לא היה לך רעיון מה לקנות לה..."
:)
יום אהבה שמח לכולם!
נשיקות וחיבוקים,
XOXO
שרונה. 

יום שישי, 7 בפברואר 2014

חדשות מעולם האיפור

לרגל שבת המלכה, אספתי עבורכם את החדש ביותר בעולם האיפור, כדי שלא תשארו מאחור...

MAC ONLINE 
כן, כן, זה באמת קורה - מותג האיפור האהוב הצטרף גם הוא לעולם האינטרנט, ומעתה תוכלו להזמין את מוצרי האיפור האהובים של החברה גם דרך האתר החדש
האתר בעברית ומחולק לקטוגריות שונות כך שההתמצאות בו קלה ונוחה, וחוץ מרכישות איפור און ליין, תוכלו גם להשתמש במספר כלים נוספים שהקימו באתר כמו: סרטוני וידאו, הדגמות איפור וטיפים ועוד.
המחירים באתר זהים לאלה שבחנויות הרשת בארץ והמשלוח חינם בשלושת החודשים הראשונים לפעילות האתר. בתום שלושת החודשים, תשלמו 15 שקלים על משלוח להזמנה מתחת ל - 200 שקלים, ואם עברתם את ה - 200 שקלים, המשלוח יהיה חינם עד הבית. 
במידה ותרצו להחליף את המוצר שהזמנתם און ליין, תוכלו לגשת לאחת מחנויות הרשת ולהחליפו במוצר אחר או לקבל החזר כספי מלא. 


השבוע נכנסתי לאתר לצורך ביצוע הזמנה של הפודרה של MAC שאני הכי אוהבת - BLOT. אני מוכרחה לציין שחוץ מזה שמצאתי את הפודרה חיש מהר ללא התברברויות מיותרות, נהניתי מהממשק הנוח ומהצבעוניות הנעימה. ללא ספק מדובר באתר ידידותי למשתמש המספק חווית קניה מקסימלית וכייפית. 


קטלוג תחזיות וטרנדים מבית ירין שחף
ראשית אפתח בגילוי נאות - כבר למעלה משנה שאני מרצה אצל ירין שחף במסגרת קורסי הסטיילינג שלו בנושא: בלוגים ואופנה ברשת.
בכל פעם שאני מגיעה למתחם שלו ברחוב מנדלי מוכר ספרים בתל אביב אני מרגישה כאילו הגעתי הביתה. המתחם הגדול חולש על פני 2 קומות ותוכלו למצוא בו חדרי לימוד גדולים, סטודיו לצילום וחנות קטנה המוכרת מגוון מוצרי איפור של חברות שונות.
הפעם התכנסנו מספר בלוגריות ואנוכי לרגל השקת קטלוג התחזיות והטרנדים מבית ירין שחף המשקף את המגמות הבולטות לשנת 2014/5 בתחום האיפור, השיער והסטיילינג. 
הפרשנויות וההשראות שבקטלוג נאספו מרחבי הגלובוס ותוכלו למצוא בו אלמנטים שבטיים, אדריכלות אורבנית, מאגיה שחורה, זן ויוגה. 
בניגוד לקטלוגים אחרים שתתקלו בהם ביומיום שעוסקים בשיווק ומכירות, הקטלוג של ירין שחף לא נועד לשום דבר מזה אלא רק כדי לחשוף את הקהל הרחב לתחזיות שלו ולסגנון האישי שלו בלבד. 
"ענף היופי והאופנה מתחדש ללא הרף. העוסקים בו נמצאים בחיפוש מתמיד אחרי הדבר הבא כדי ליצור את הלוק הנכון. בכל תחומי העיצוב וביופי בפרט - אנו זקוקים לתחזית מגמות אופנה המורכבת מצבעים, מרקמים וצורות", כדברי שחף. 


ועוד כמה חדשים על המדף...

שפתוני Color Whisper מבית מייבלין ניו יורק
השפתונים החדשים של המותג מגיעים במרקם ג'ל קליל היוצר תחושה נעימה על השפתיים ומעניק להם לחות, גמישות ורכות וזאת הודות לחמאת השיאה ולשמן זרעי החוחוחבה. השפתונים מגיעים באריזה שקופה וצעירה ותוכלו למצוא בסדרה 12 גוונים שונים מלאי חיים. עד סוף החודש מחירו של שפתון יהיה 51 שקלים (במקום 85 שקלים) ולכן שווה לכן שלא לפספס את המבצע. 
המלצה שלי: נסו את גוון מספר 430 בצבע קורלי משגע וטבעי.


קולקצית Uber Pink של Bobbi Brown לכבוד ה - Valentine's Day
הקולקציה החדשה של המותג שנוצרה לרגל יום האהבה, מלאה בצבע שגורם לכולן להיראות יפות, ומיד. ניחשתן נכון - ורוד.
תוכלו למצוא בה פודרה משזפת ומאירה המגיעה בשני גוונים (185 שקלים), צבע לשפתיים בשני גוונים (125 שקלים), שני גווני לק (65 שקלים) וגלוס בגוון אחד (115 שקלים). כל המוצרים במהדורה מוגבלת כך ששווה לרוץ לאחת מחנויות המותג ולהתחדש בהם לפני כולם. 
בובי בראון, מייסדת המותג נותנת לכן את הטיפ המושלם: "רוצה להיראות ולהרגיש יפה תוך שניות? נסי טפיחה קלה של ורוד - זה כל מה שצריך". מנסיון, מדובר בטיפ מדויק וקל ליישום. 
רשת חנויות בובי בראון מונה בארץ רק 4 סניפים ואותם תוכל למצוא בקניון רמת אביב, קניון פארק הקרח באילת, גרנד קניון חיפה והקניון הגדול בפתח תקוה. 


ואחרי שעידכנתי אתכן בכל מה שחדש, אלך להתכונן לרגל השבת...
נשיקות,
XOXO
שרונה.