יום שני, 31 במרץ 2014

אוהבת AHAVA

כבר הרבה זמן שאני רוצה לספר לכם על קרם הלחות החדש שלי, של המותג AHAVA שהגיע אליי להתנסות והתברר כקרם לחות של השנה מבחינתי!




הקרם נקרא Active Moisture Gel Cream והוא מגיע במרקם ג'ל קרם מרענן.
המריחה על הפנים כל כך נעימה וכייפית ולא רק בגלל הריח המשגע שלו, אלא כי הוא נספג בקלילות ולא מותיר שום תחושה שמנונית או דביקה אחריו. כ – 2 דקות אחרי המריחה שלו אני מתאפרת כרגיל (מייקאפ, פודרה וכו' וכו') והעור נראה פשוט מושלם.


השבוע במקרה יצא לי להתקל גם בעיתונאית אופנה וטיפוח שאני מאוד מאוד מעריכה והיא פשוט הוקסמה מהעור שלי. אני מוכרחה לציין שדבר כזה לא קרה לי כבר הרבה מאוד זמן!
מחיר הקרם: 220 שקלים לתכולה של 50 מ"ל.



עוד פינוקים מ – AHAVA מגיעים בדיוק לפני החג והם המארזים המשגעים של המותג.
הנה שני מארזים שקיבלתי כאשר באחד תמצאו מסיכת לחות  (20 מ"ל), תחליב ניקוי וטונר 3 ב – 1 לפנים ולעיניים (30 מ"ל), וסורבה לגוף (40 מ"ל). המוצרים המוקטנים הללו מגיעים בתיק איפור יפיפה שנסגר עם מגנט בקצהו (המארז ניתן במתנה על כל רכישה של קרם הלחות). 



המארז השני השני הוא כבר ערכת טיפוח פנים של ממש ויש בו את הסרום המהולל (שגם זכה במוצר השנה!) של החברה Osmotert (30 מ"ל), פילינג עדין לחידוש העור (20 מ"ל) וקרם יום אקסטרים (15 מ"ל).


יש כמובן עוד מארזים נוספים ומחירם נע בין 99 שקלים ל – 275 שקלים כאשר את כולם ניתן להשיג ברשת חנויות המותג AHAVA, סופר פארם, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון וחנויות נבחרות. 

יום ראשון, 30 במרץ 2014

H.Stern משיקה קולקציה חדשה בהשראת רישומי הארכיטקט אוסקר נימאייר

בשבוע שעבר השיקה רשת התכשיטים היוקרתית H.Stern את הקולקציה החדשה שלה לשנת 2014 בהשראת רישומי הארכטיקט הברזיאלי הידוע אוסקר נימאייר.
נימאייר, שנחשב כאדריכל הבריזאלי הידוע ביותר ואחראי על אתרים חשובים ביותר בברזיל ובעיר הבירה ברזיליה בפרט, היה ידוע ברישומיו ובעבודותיו בעלי הקווים המעוגלים.
צוות המעצבים של H.Stern הוקסם מהיופי של עבודתו והנציח אותם על גבי תכשיטים, בקולקציה חדשה, מינימליסטית ומופלאה.

התכשיטים החדשים מתקבצים לכדי קולקציה, המתחלקת לשלושה ליינים שונים:

Copan – אחד הסמלים הארכיטקטוניים הידועים של העיר סאו פאולו שבברזיל. בניין קופאן מרחף כמו גל אל האופק של המטרופולין מאז 1950, ועומד במנוגד לזוויות הישרות השולטות באדריכלות המקומית.
העיצוב הגלי מעורר התדהמה של בניין זה, שהוא אחד מהבניינים המזוהים ביותר עם סגנונו של נימאייר, הוא מקור ההשראה לטבעת הקופאן החדשה אשר מוצגת בצורניות גלית, עשויה בזהב לבן 18 קארט עם יהלומים.

התמונה לקוחה מכאן

Monument – פארק איביראפוארה, גם הוא בסאו פאולו ברזיל, הוא מיזם שיצר נימאייר בשנת 1954 לרגל חגיגות 400 השנים לעיר. הפסל שבהשראתו נוצרו העגילים היפים בזהב צהוב 18 קארט (או בזהב לבן עם יהלומים) הוצב בפארק המרשים אולם למעשה רק אנשים ספורים ראו אותו. זמן קצר לאחר הצבתו, הפסל נעלם ועד היום לא יודעים בוודאות האם הושמד או שמישהו פשוט גנב אותו.

סקיצה של נימאייר לפרק איביראפוארה


Flower – יצירתו של נימאייר כוללת גם רישומי הכנה וסקיצות בעלי אופי ייחודי. אחד מהם למשל הוא רישום של יד האוחזת בפרח בעל ארבעה עלים. רישום זה הוא מקור ההשראה לטבעות חדשות בזהב צהוב לבן, 18 קארט עם יהלומים וכן לתליון ולשני זוגות עגילים – באחד מהם בפרח, בזהב לבן 18 קארט עם יהלומים, צמוד אל תנוך האוזן, ובדגם התלוי, מייצג זהב צהוב 18 קארט את הפרח.


סקיצה של נימאייר לפרח


היופי שבקולקציה החדשה הוא בעיקר הפשטות והמינימליזם שבתכשיטים. גם ללא העמסה ביהלומים ואבנים טובות, העיצוב הפשטני שהולם את עבודתו של נימאייר, נותן את הטון האלגנטי ובעל נוכחות מרשימה עד מאוד.

הקולקציה הראשונה של תכשיטים H.Stern אשר נוצרה לכבודו של הארכיטקט ותוך שיתוף פעולה עימו, הושקה כבר בשנת 2008. נימאייר אישר באופן אישי את עיצוב התכשיטים בקולקציה.
הנה כמה דגמים מתוך הקולקציה הראשונה:


את הקולקציה החדשה, נימאייר כבר לא הספיק לראות שכן בשנת 2012 הוא נפטר כשהוא בגיל 105. 
תוכלו להשיג אותה ברשת חנויות H.Stern ברחבי הארץ ובנתב"ג. 

ולסיום, שיר מקסים בניחוח בריזלאי לכבוד השקת הקולקציה:


נשיקות,
שרונה.

יום רביעי, 26 במרץ 2014

מחר זה קורה + הזוכה בהגרלה הגדולה!

אתן בטח מכירות את אתר האופנה 1item שמציע לקהל הרכב מגוון רחב ואופנתי של בגדים, אקססוריז, נעליים ושאר פינוקים נשיים לרכישה און ליין. המבדיל את האתר הזה משאר אתרי הקניות און ליין האחרים הוא שהמחירים שם זולים משמעותית, עד כדי כך זולים שגם אני לפעמים משפשפת את העיניים כדי להאמין...
רגע לפני החג, החליטו באתר לפתוח חנות Pop Up בפעם הראשונה ולתת ללקוחות הזדמנות להנות מההיצע בלייב, יחד עם קולקצית אביב חדשה דנדשה שתושק לראשונה באירוע מחר.
ממש כמו באתר, המחירים לא יעלו על 100 שקלים, ובנוסף תוכלו למצוא באירוע המכירה גם פריטים בהנחות של עד 70% הנחה.
האירוע מתקיים יומיים בלבד, הוא נפתח מחר כאמור, בשעה 11:00 וינעל את שעריו ביום המחרת (יום שישי) בשעה 15:00, בדיזינגוף סנטר תל אביב, שער 3, קומה 3, ליד החנות SOHO.
הכניסה חופשית כמובן.  



מתכננות להגיע לאירוע? האתר 1item מחלק לכן מתנה חינם, ללא הגרלה.
מה שצריך לעשות כדי לקבל את המתנה הוא:
 1. לשתף את התמונה הזאת אצלכן בפייסבוק - 



2. להגיב לפוסט זה – אפילו רק סמיילי יעשה את העבודה.
3. לעשות לייק לפוסט זה בעמוד הפייסבוק.

קבלת המתנה מותנית בהצגת שיתוף הפוסט בסלולרי בקופות האירוע.

עוד פינוקים והפתעות תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של 1item שמחלק לכם שוברי מתנה לרכישה באירוע מחר.



ולעניין אחר, בשבוע שעבר נפתחה בבלוג הגרלה של זוג עגילים יפיפיים של המעצבת מיכל בן עמי. עף לו, חלף לו שבוע שלם ויש לנו זוכה!

דפנה תגר, ברכות!

צרי איתי קשר במייל: photofashionpassion@gmail.con כדי לממש את קבלת המתנה.

אני מכינה לכן עוד הרבה הפתעות ופינוקים אז אל תלכו רחוק מידי :)
נשיקות,
שרונה. 

יום שלישי, 25 במרץ 2014

קולקצית בגדי הים של INTIMA

השבוע הושקה קולקציית בגדי הים של המותג INTIMA, צעירה, פראית ותוססת.
הקולקציה נוצרה בהשראת עולמם התרבותי והאותנטי של קבוצות אתניות השומרות על צביון יחודי ועונה לשם: Cyber Africa.
קולקציית בגדי הים לקיץ 2014 היא קולקציה שמבוססת על Mix&Match ובנויה על השראות ססגוניות שמתכתבות זו עם זו כמובן. הגזרות מעולות ויתאימו לא רק לרזות ולחתיכות אלא גם למי מאיתנו שיש להן קימורי גוף נשיים ו"אמיתיים" יותר. בקולקציה תמצאו בגדי ים בשלל גזרות כמו בגדי ים שלמים ומחטבים, מונוקיני, טנקטיני וביקיני כמובן. הבנות שאוהבות לחשוף קצת יותר, יוכלו למצוא גם תחתונים בגזרה ברזילאית.
עוד בקולקציה, השראות מהעולם הטרופי שמגיעות בדמות הדפסי נחש, ג'ונגלים ירוקים ועוד. וגם, בגדי ים וחוף בהשראת עולם הספנות שמגיעים בפרינטים של פסים בצבעים כמו: כחול, אדום ולבן.


בנוסף לקולקצית בגדי הים, תוכלו למצוא ב INTIMA שלל אביזרים משלימים שיהפכו את חווית החוף שלכם לנעימה ואופנתית הרבה יותר. בקולקציה: תיקי קש לים, כפכפים, כובעים רחבי שוליים ועוד.




טווח מחירים:
תחתון ביקיני - 99.90 ₪ – 139.90 ₪.
חזיית ביקיני - 149.90 ₪ – 189.90 ₪.
גופיית טנקיני – 169.90 ₪ - 189.90 ₪.
שלם - 179.90 ₪ - 299.90 ₪.
פראו\חצאית – 119.90 ₪.

ניתן להשיג ברשת חנויות INTIMA ברחבי הארץ.

יום ראשון, 23 במרץ 2014

טופ 3 – הבשמים הכי טובים שתמצאו על המדף

בכל שנה, לקראת חג הפסח, קורה משהו שכבר מזמן הפך למסורת – כולם משיקים הכל מהכל. אומנים ישראלים מוציאים את האלבומים שלהם לקראת חג הפסח וחברות הקוסמטיקה משיקות את הבשמים החדשים שלהן, כדי להזכיר לנו מה באמת חשוב בחג הזה.  
בין השלל הרחב שתמצאו על המדפים, תמצאו גם את הטופ 3 שלי, ואני ממליצה לכן בחום לבדוק דווקא אותם קודם כל, לפני שאתן בודקות כל בושם אחר. אני מבטיחה לכן שעוד תודו לי!

קלווין קליין – Endless Euphoria



הבושם החדש והנשי של מעצב העל קלווין קליין מגיע בניחוח חדש של פריחת הדובדבן. תמצאי בו גם תווים נוספים של מנדרינה, ברגמוט, סיגליות ולילך שיוצרים יחדיו ניחוח רענן, קיצי ומושלם, עם דומיננטיות המאפיינת את בשמי המותג.
גם הבקבוק של הבושם החדש קיבל גוון חדש: שקוף-אפרסק עם פקק מרובע ומוזהב בקצהו. הריח המעולה עמיד עליי לשעות רבות והיה לי קשה להפסיק להסניף ולרחרח את הניחוח המעולה שלו.
המחיר ל – 75 מ"ל: 508 שקלים, 125 מ"ל: 620 שקלים.


לנווין – Marry Me


בית האופנה לנווין ומעצב העל אלבר אלבז השיקו גם הם בושם חדש לאחרונה והעיצוב שלו כבש אותי לא פחות מהריח. הבקבוק מרובע בגוון שקוף-ורדרד ובקצה שלו סרט פפיון בצבע ורוד שגרם לי להיות בטוחה שמדובר בבושם עם ריח מתקתק להחריד. אבל, הפלא ופלא! הריח הפרחוני וממש לא מתוק כמו שחשבתי ולטעמי הוא בין הריחות הכי טובים שהרחתי השנה! ניחוח נעים שנוצר מהשילוב של תפוז ויסמין יוצר ביחד מיקס שהזכיר לי משהו כמו שדה נרקיסים. שילוב תווים נוספים כמו: אפרסק, תה יסמין, מגנוליה, יסמין וורד יוצר את הבושם הכי אביבי שתמצאי על המדפים.
גם המחיר סופר שווה – 159 שקלים ל – 50 מ"ל.


ג'ימי צ'ו – Flash London Club


כולנו חולמות על נעליים של מעצב העל, אבל לא כולנו יכולות להרשות לעצמנו. אז עד שנגשים לעצמנו את החלום, נוכל לפחות לקשט את המדף שלנו בבושם החדש של מעצב הנעליים הנחשק שיצר ניחוח נחשק לא פחות מהנעליים שלו. קוקטייל אולטרה מודרני, פרחוני ופירותי המבוסס סביב זר פרחים לבן משולב בנגיעות של ליצ'י וברגמוט. תמהיל המרכיבים יוצר בושם בניחוח נשי ומלא תשוקה שאין ספק שלא רק את תאהבי, אלא גם הסובבים אותך.
מחיר ל – 60 מ"ל – 345 שקלים, 100 מ"ל – 479 שקלים.

את כל הבשמים ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות וזה הזמן להתחיל לחשוב על מתנה לחמות... :)
חג אביב שמח!
שרונה. 

יום שישי, 21 במרץ 2014

קולקצית קונצ'ס של H&M

קולקצית קונצ'ס או באנגלית (כי זה נשמע יותר טוב): Conscious לבית H&M תושק ברשת בתחילת חודש אפריל. ומה המיוחד בקולקציה הזאת? חוץ מזה שיש בה פיסים יפים להפליא, מהסוג שלא תראו כמעט על אף אחת בארץ, היא עשויה כולה מחומרים המתחשבים בסביבה. 
קולקצית Conscious Exclusive היא קולקציה ייחודית במהדורה מוגבלת שעשויה מבדים איכותיים עם גימורים דרמטיים ומושקעים בהשראת הפלמנקו והרוח הבוהמיינית. 
חומרים חדשים שנוספו לקולקציה השנה הם עור אורגני, מפרות שגודלו לייצור בשר אורגני בחוות שוודיות, ומשי אורגני שגדל על עצי תותים אורגניים. 
תוכלו למצוא בקולקציה: שמלות, חצאיות, חולצות, מכנסיים, נעליים, אקססוריז, תכשיטים ואפילו שמלת כלה!


הפריטים כולם עשירים בדיטיילס, מאוד מעוצבים ומאוד שונים ממה שעינינו רגילות לראות בד"כ. הם יעבדו נהדר בשילוב אחד עם השני אבל גם כל אחד בנפרד. 

טווח המחירים בקולקציה: 99 שקלים ועד 1799 שקלים. 
קולקציית Conscious החל מה - 3 באפריל בכל חנויות רשת H&M, קולקציית Conscious Exclusive  החל מה - 7 באפריל, בסניף עזריאלי תל אביב בלבד. 

אל תשכחו להרשם להגרלה שאני עורכת, אם עדיין לא עשיתם זאת.
שבת שלום,
שרונה.

יום שלישי, 18 במרץ 2014

הגרלה חגיגית ואוהבת!

את חגיגות 4 השנים לבלוג לא טרחתי לציין ולא כי אני לא חושבת שמדובר באירוע חשוב, אלא כי הנ"ל פשוט חמק והתפספס מידיי. ככה זה כששקועים במה שאוהבים, לא שמים לב לזמן שעובר ובשלב מסוים גם מפסיקים לספור!
אז לרגל החגיגות החלטתי להעניק לאחת מכן זוג עגילים יפיפיים מדגם איזבל במהדורה מוגבלת, של המעצבת מיכל בן עמי. 
העגילים עשויים תבנית יציקת פליז ומצופים זהב איכותי 24K ללא ניקל. לתוכה משובצים שני חלקי עץ צפצפה שעוצבו בטכניקת חיתוך לייזר עם הדפס לבבות. שווי העגילים: 180 שקלים.



זה הזמן שלי להגיד לכל אחת מכן תודה! 
תודה על שאתן כאן, מפרגנות, תומכות, אוהבות ולא מפסיקות לקרוא את הגיגיי. 

איך משתתפים בהגרלה? פשוט מאוד! שני צעדים ואתן בפנים:

1. כנסו לעמוד הפייסבוק של הבלוג ועשו לייק (אם עדיין לא עשיתן, נו נו נו!) - 


2. עשו Share לפוסט ההגרלה המפורסם בעמוד הפייסבוק של הבלוג והזמינו את חברותיכן להצטרף גם להגרלה החגיגית. 

רוצות להגדיל את סיכויי הזכייה שלכן?
הכנסו לעמוד האינסטגרם שלי, עקבו אחרי והשאירו תגובה על תמונת העגילים. 



ההגרלה תסתיים בעוד שבוע בדיוק, יום ג', 25.3.2014 בשעה 13:00. 
שם הזוכה יפורסם בבלוג ויהיה עליה ליצור איתי קשר במייל בתוך 48 שעות. במידה והזוכה לא תיצור קשר, הפרס יעבור לזוכה אחרת. 

בהצלחה לכולן!
עם הרבה אהבה,
שרונה.