יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

שיתוף הפעולה יוצא הדופן

אולי כבר שמעתם על אותו שיתוף פעולה מדובר ואולי עוד לא, אז אני כאן בשביל לספר לכם! כבוד גדול למקומית שלנו – שירה ברזילי, הלא היא: קוקטית, שנבחרה לשתף פעולה עם רשת האופנה העולמית H&M. למי שלא מכיר את ברזילי, מדובר במאיירת אופנה סופר כשרונית שמתחזקת גם בלוג אופנה והיא כל כולה כחול לבן.
בקמפיין המקורי ויוצא הדופן, מתחברת קוקטית (הדמות הפאשניסטה אותה יצרה ברזילי) לאג'נדה הירוקה של H&M ולובשת פריטי דנים שונים מקולקציית Conscious Denim החדשה. את הקולקציה הירוקה של המותג אני באופן אישי מאוד אוהבת ואני תמיד מוצאת בה פריטים מיוחדים ומתוחכמים שכיף ללבוש, בייחוד לאור הידיעה שמדובר בפריטי לבוש ידידותיים לסביבה.
במסגרת הקמפיין הפכה ברזילי את קוקטית לפרזנטורית מקומית שמדגמנת בישראל את הקולקציה ומקדמת את מסר הקיימות החשוב של H&M, במטרה להעלות את המודעות הסביבתית בקרב הפאשניסטות.
דמותה של קוקטית תופיע בחלון הראווה ובמחלקות הדנים של סניפי הרשת בארץ ובאלמנטים נוספים שילוו את הקמפיין הקריאטיבי.


הלהיבו אותי במיוחד הקעקועים הזמניים שנוצרו במסגרת שיתוף הפעולה ואפילו בעלי היקר נטול הקעקועים, שאל אם הוא יכול "לגנוב" לי קעקוע אחד או שניים לצורך נסיון ופאן.

פריטים מתוך שיתוף הפעולה 

ומה בקולקציה?
הקולקציה שתושק בכל העולם מתחילת אוקטובר, מתאפיינת בסגנון נקי עם גזרות עדכניות ומשתמשת לא רק בחומרים מתחשבים יותר בסביבה, אלא גם בתהליך ייצור מתחשב יותר.
הפעם לקחה הרשת את נושא הקיימות באופנה צעד קדימה וטיפלה לא רק בבדים מהם עשויים הפריטים, אלא בתהליך ייצור קפדני, תוך כדי חיסכון אדיר של מים ואנרגיה במהלך השטיפות של מוצרי הג'ינס השונים.
הקולקציה כוללת פריטים לנשים, גברים ותינוקות ותוצג בכל הארץ. 


הקולקציה כאמור תגיע לארץ ב - 6 לאוקטובר שזה ממש לא עוד הרבה זמן, וכל שנותר לנו לעשות זה לספור את הימים ולהתפלל שמזג האויר ישתפר ויהפוך לנעים כדי שתהיה הצדקה "לעלות" על ג'ינס. 

חג שמח!
שרונה. 

יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

זמן חדש

תחילתה של השנה החדשה והבוקר השעון מעורר לא צלצל. מזל שיש לי תינוק בבית שדאג להעיר אותי בדיוק בזמן שבו הייתי צריכה.
אז שיניתי מהר בנייד שלי את השעון לאזור יוון, וענדתי את השעון החדש שלי על היד. השעון החדש של ELLE הוא שעון שרציתי המון זמן. שנים ארוכות שאני עונדת שעונים עם רצועות מוזהבות וסוף סוף קיבלתי במתנה לרגל השנה החדשה שעון עם רצועה מוכספת. 
ELLE מוכר לרובכם יותר כמגזין אופנה צרפתי פופולרי, אבל רבים מכם לא יודעים שקולקציית השעונים הוא אחד ממותגיו של ELLE. 
העיצובים בקולקציה קלאסיים, אלגנטיים, מתוחכמים ואופנתיים והם מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר כמו: פלדת אל חלד, קריסטלים מתוצרת סוורובסקי, עור וכו'. 
בארץ תוכלו למצוא מספר קולקציות נבחרות של המותג כאשר השעונים שמגיעים ארצה שייכים לקולקציות: JETLEG, STYLE, RETRO ו - CHIC.
טווח המחירים: 300-1100 שקלים, להשיג בלעדית בחנויות רויאלטי ברחבי הארץ.



בתמונות שצילמתי אתם יכולים לראות שבנוסף לשעון התחדשתי גם בעציץ סחלב חדש ובצמיד טניס שקיבלתי במתנה מבעלי.
השנה החולפת הייתה עבורי שנה מרתקת, מאתגרת ומלאת סיפוקים. אני מאחלת לעצמי שהשנה שבאה עלינו לטובה תהיה אכן טובה עם המון הפתעות טובות ומתוקות. 

נשיקות,
שרונה. 

יום שבת, 13 בספטמבר 2014

מה בקופסא?

קופסאות ומארזים מאז ומתמיד היו משהו שאני אוהבת. כשעברתי דירה לפני שנה וחצי, נאלצתי להפרד מכמויות די היסטריות של קופסאות למיניהן ששמרתי, חלקן ריקות, חלקן מלאות, אבל כולן כולן יפות.
לקראת החגים תמיד אפשר למצוא מארזים חגיגיים ומושקעים שמכילים בתוכם הפתעות ופינוקים ואלה הם בדיוק המארזים שקיבלתי גם אני במתנה ממש לאחרונה.

המארז הכי מפתיע היה זה של רשת הקוסמטיקה אפריל, שהשיקו לאחרונה את מועדון הלקוחות שלהם העונה לשם: April Rouge. במסגרת החברות במועדון, הלקוחות זוכים לקבל 10% מערך כל עסקה כנקודות בנוסף לכל המבצעים וההנחות, כל נקודה שווה שקל, הטבת יום הולדת, מתנת הצטרפות בסך 100 שקלים ומבצעים והטבות מיוחדות ובלעדיות לחברי המועדון בלבד.
עלות ההצטרפות למועדון הלקוחות היא 50 שקלים בלבד והיא חד פעמית ואין צורך לחדש אותה בכל שנה מחדש. את כרטיס המועדון שלי קיבלתי ארוז בתוך 4 קופסאות שונות וחגיגיות שכל אחת מהן הכילה הפתעה אחרת ושווה. פייר? התרגשתי.


אגב, ברשת תוכלו למצוא בימים הקרובים המון מבצעים לרגל החג כמו: 2 בשמים ב – 299 שקלים, 35% הנחה על מוצרי הטיפוח של חברות הקוסמטיקה היקרות ועוד המון מבצעים מעולים.


מארז נוסף וכייפי שקיבלתי לרגל הוא של רשת הפינוק והטיפוח בודי שופ שהשיקו מארזים חדשים במחירים אטרקטיביים במיוחד לקראת ראש השנה. המארז שלי שמכיל בתוכו חמאת רחצה וניל פצ'ולי 100 מ"ל, קרם גוף וניל פצ'ולי 100 מ"ל וקרם ידיים וניל פצ'ולי 50 מ"ל, עולה רק 60 שקלים, מחיר מעולה בשביל מארז מפנק עם מוצרים איכותיים בכמויות גדולות יחסית. מארזים נוספים שתוכלו למצוא הם: מארז שקדים דובדבנים, מארז חלב ודבש, מארז NATURE ומארז SUMMER SEA. כל אלה מכילים מוצרים שונים ולכן גם המחירים שלהם משתנים בהתאם.


טווח מחירי מארזי השי החדשים לחג ברשת בודי שופ: 39-120 שקלים וניתן למצוא אותם בסניפים השונים של הרשת.


אחרון חביב הוא המארז הנפלא של DOVE שמגיע בקופסא גדולה ומרשימה ומכיל בתוכו ארבעה מוצרים שימושיים שאני באופן אישי מאוד אוהבת. הדאודורנט הנפלא של המותג תמיד "עובד" כמו שצריך, קרם הרחצה העשיר, השמפו בעל הניחוח הנעים וקרם הידיים שנמצא תמיד ליד המיטה שלי.


המוצרים במארז מגיעים בגודל מלא ומחירו 50 שקלים בלבד. תודו שמדובר במחיר נפלא!
את המארז של DOVE ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.    


נתקלתם במארזי חג ובקופסאות שוות ומעניינות נוספות?
שתפו אותי בכפתור התגובות, אשמח לבדוק בעצמי :)
שרונה. 

יום שני, 8 בספטמבר 2014

חדשים בחדר הרחצה

לפני שילדתי, פינוקי אמבטיה היו בגדר חובה. האמבטיה הייתה טקס של ממש ותמיד זה לקח לי הרבה זמן לצאת משם. היום כשיש לי ילד בחדר ליד, אני משתדלת לעשות את טקס האמבטיה קצר ולעניין אבל עדיין לא מוותרת על מוצרי חובה כמו מסיכה לשיער, פילינג גוף, קרם גוף, קרם לסימני מתיחה, קרמי פנים למיניהם וכו'.
בחודש האחרון קיבלתי המון מוצרים ייעודיים לחדר האמבטיה והם נתנו לי פוש גדול להמשיך לעשות את מה שאני כה אוהבת, למרות התקצרות הזמנים.
אז מה חדש אצלי בחדר האמבטיה?


שמפו ומסיכה לשיער מבית מותג השיער האמריקאי MARTIX

את מוצרי החברה הכרתי לפני מספר חודשים כאשר הם רק הגיעו לארץ והדבר ששבה את ליבי הוא הריח המעולה. המוצרים האיכותיים מפנקים את השיער ומעניקים לו המון לחות וברק. הסדרה החדשה – Biolage Hydrasource  מעניקה פתרון לכל בעיית שיער, באמצעות ההשראה מהטבע וטכנולוגית BioMatch העדכנית והמתקדמת. שילוב של צמח האלוורה בשמפו ובמרכך החדשים, מרכך את השיער וסופג את הלחות.



מחיר השמפו: 70 שקלים ל – 400 מ"ל, מחיר המסכה: 160 שקלים ל – 500 מ"ל.
את מוצרי MATRIX ניתן להשיג במספרות מורשות המותג ובייעוץ עם מעצב שיער. טלמסר מטריקס: 1-800-301-666


פינוק במהדורה חדשה

לרגל ראש השנה, השיקו ב"פינוק" סדרה חדשה במהדורה מוגבלת של שמפו, מרכך ותחליב רחצה בתוספת תמצית רימונים. למוצרים יש ניחוח נהדר שנשאר לאורך זמן על הגוף ועל השיער (ולא רק בחדר האמבטיה) והמוצרים מועשרים בסיליקון המעניק לשיער ברק, רכות וגמישות כאשר הנוסחה העשירה מחזירה לשיער את החיוניות.
אם תוסיפו לכל זה את העובדה ששמפו פינוק הוא השמפו הנמכר בישראל וטווח מחירי המוצרים עומד על 10-15 שקלים לבקבוקים בנפח 700 מ"ל, קיבלתם גם מוצר איכותי במחיר משתלם.



את מוצרי פינוק ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.


מינרל בודי סקראב שמן ומלח & קרם רב שימושי מבית Natural Sea Beauty

מוצרי ים המלח הם מוצרים שכל תייר שמבקר בארץ אוהב לרכוש. את המוצרים של המותג הספציפי אני מכירה שנים ארוכות, עוד מהתקופה שהייתי נוסעת לנפוש בים המלח עם ההורים שלי אחת לשלושה-ארבעה חודשים. זאת הייתה תקופה נפלאה שכללה בעיקר טיפולי גוף, פינוקים ורוגע ואם להיות כנה, אני מתגעגעת לימים ההם.
בכל אופן, המותג הותיק השיק את הסקראב לגוף שמכיל את כל הטוב שיש לים המלח להציע וכולל בתוכו קומפלקס של מינרלים, שמן שומשום ושמן שקדים מתוקים. השמנים מכילים בתוכם גרגרי מלח מיקרוסקופיים מים המלח וכל אלה מפנקים את העור ומותירים אותו נעים ורך למגע. אני משתמשת בפילינג לגוף פעמיים בשבוע, ומיד לאחר מכן משלימה את הטיפול עם קרם גוף.
במקרה הזה מדובר בקרם רב שימושי שפותח בטכנולוגיה חדשנית שנועדה לשמר את הלחות בעור ולהעניק לו מראה בריא. הקרם מתאים לכל סוגי העור והוא מועשר במיץ מצמח האלוורה ותמצית קמומיל שמרגיעים ומרעננים את העור.



מחיר מארז של שני המוצרים – 100 שקלים וניתן להשיג אותו בג'יימס ריצ'רדרסון דיוטי פרי, בחנויות תיירות ובסניפים נבחרים של סופר פארם.


סכין גילוח Venus&Olay מבית Gillette

למען האמת מדובר במוצר שהכרתי לפני קצת יותר משנה שעזב את חדר האמבטיה שלי לתקופה קצרה אבל חזר אליו לאחרונה ובגדול.
מדובר בסכין בעל ידית אחיזה סופר נוחה, אליו מתחבר ראש סכין משגע שפותח על ידי מותג הקוסמטיקה Olay. הראש מורכב מפסי לחות מובנים המספקים רכיבים המשפרים את העור ומועשרים בגליצרין, חמאת קוקום בוטנית ועוד.
הגילוח מאוד מהיר וקל בעזרת הסכין הזאת ובזכות פסי הלחות, אין כמעט גירוי בעור והגילוח אחיד ויעיל.
ברגע שפסי הלחות נגמרים, אני יודעת שזה הזמן להחליף את ראש הסכין. יאמר לזכות המוצר שלוקח לפסי הלחות זמן רב להגמר ולכן כבר קרה לי שהפסים עדיין לא נגמרו אבל ראש הסכין הרגיש לי כבר שחוק ולכן החלפתי אותו מבעוד מועד.



מארז הכולל סכין גילוח, עם מחסנית נוספת להחלפה עולה כ – 45 שקלים וניתן להשיג אותו בכל רשתות הפארמים.


קרם לחות של ניוטרוג'ינה

קרם הגוף הנפלא הזה – Fast Absorbing שמגיע בקופסא העגולה הלבנה הוא קרם קלאסי, רב שימושי שלא רק שהוא מתאים לכל סוגי העור אלא הוא גם אפשרי לשימוש על הפנים.
הספיגה שלו מהירה והעור נותר רווי לחות וללא תחושת שמנוניות ודביקות. הוא חודר ל – 10 השכבות העליונות של העור ומקנה לו הגנה, לחות וגמישות מירבית ל – 24 שעות. יש לו ניחוח מרענן של נקיון וסבון ו"בעת צרה" אני בהחלט משתמשת בו גם על עור הפנים כשמתחשק לי לקצר תהליכים באמבטיה.
אגב, ראוי לציין שהקרם גם זכה במוצר השנה לאחרונה, אז בכלל מגיע לו כבוד גדול. 



מחיר הקרם: 41 שקלים ל – 300 מ"ל.
ניתן להשיג אותו ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ. 



 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 

יום מהמם לכולם,
שרונה. 

יום שני, 1 בספטמבר 2014

בחזרה לגזרה

עכשיו, כשאני כבר אחרי הלידה (פוסט נפרד על זה בקרוב מאוד!) כל שנותר לי לעשות זה לחזור לגזרה.
בקצב החיים החדש שלי אין יותר מידי זמן לספורט ואין יותר מידי זמן לאכול, שלא לדבר על זה שהתאבון שלי לא בשמיים. אני אוכלת די בכוח כדי לא לפגוע בהנקה אבל מעבר לזה, משתדלת פשוט להיות רגועה כמה שיותר ולסמוך על המידע שקראתי שבו העובדות מספרות על שריפת 500 קלוריות מידי יום בזכות ההנקה.
בכל אופן, את הגזרה החדשה שלי אני צריכה לארוז בהלבשה תחתונה במידה חדשה כאשר חשוב לי שלא לוותר על היופי לטובת הנוחות. ככה מצאתי את קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה של רשת "בוניטה דה מאס" שכוללת ליין חדש של חזיות חלקות בשילוב כתפיות מיוחדות וגימורים ממתכות ובזהב, שמעניקות ניחוח שיקי וייחודי.


בקולקציה תוכלו למצוא סטים מתחרה למראה עדין ורומנטי, סטים במראה וינטג' עם תחתונים מחטבים (מעולה לאחרי לידה!) ובגזרות שונות נוספות וסטים סקסיים בגווני אדום, יין, ורוד פוקסיה ועוד.
בבוניטה דה מאס יש גם קולקציית חזיות גדולה שכוללת חזיות חלקות עם ריפוד קל (מעולות לנערות) בטכנולוגיה חדשנית של קאפים נושמים שאינם מצהיבים, חזיות מריפוד דק המעצבות את החזה, חזיות ספורט שמגיעות עד מידה G90  וסטרפלסים עם ריפוד קל.
הקולקציה יפיפייה והבחירה במורן אטיאס כפרזנטורית המותג עושה איתה רק טוב.



טווח המחירים בקולקציה:
חזיות – 150-400 שקלים
תחתונים – 30-159 שקלים

ניתן להשיג את מוצרי "בוניטה דה מאס" בכל הרשתות והחנויות המובחרות של הלבשה תחתונה ובחנויות "בוניטה דה מאס" בקניונים הבאים: קניון עזריאלי תל אביב, קניון הזהב ראשון לציון, קניון איילון רמת גן, קניון קרית ביאליק, גרנד קניון באר שבע וקניון מול הים באילת. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


המשך שבוע מצויין,
שרונה.