יום שבת, 29 בנובמבר 2014

שגרה חורפית

אפשר לומר רשמית שהחורף כבר כאן. הסוודרים שלי החליפו קומות במדפים בארון, מגפיים אווררו וצעיפים נשלפו. אני אוהבת את השינויים האלה בארון והאמת היא שגם בשגרת הטיפוח שלי ערכתי מספר שינויים.
משהו חדש שאני עושה בשבועות האחרונים זה שימוש במקביל בשני תכשירי ניקוי לפנים.

מוס ניקוי Avene – 129.90 שקלים ל – 150 מ"ל
סבון ניקוי תה ירוק GIGI – 84 שקלים ל – 250 מ"ל


את הבוקר שלי אני פותחת עם המוס ניקוי למראה מאט של המותג הדרמו-קוסמטי Avene. הוא ללא סבון, אוורירי, קליל ונעים למגע ובעל ניחוח סבוני נעים ביותר. הוא מיועד לכל סוגי העור כמעט, מעור רגיל ועד מעורב או שמן והוא מסייע בכיווץ נקבוביות ובהסרת לכלוך ושומן עודף.


את הערב אני מסיימת עם הסבון של GIGI מהסדרה החדשה Aroma Essence. הסבון שאני משתמשת בו מכיל תמציות תה ירוק ומעניק הרבה לחות לעור. הוא מנקה מעולה איפור ומותיר את העור נעים, לא מיובש וסופר נקי! יש לו ריח נפלא שמזכיר לי מעט את פרח היסמין ומספיקה ממנו כמות חומר קטנה יחסית כדי לנקות היטב את עור הפנים. תוכלו למצוא בסדרה החדשה של סבוני הניקוי של GIGI גם סבון המכיל צמחי קמומיל, פרח ורד הבר וסרפד, לכל אחד מהם תפקיד אחר בשמירה על העור.



בערב, אחרי שאני מסיימת לנקות את הפנים אני משתמשת בסרום אולטרא ליפט אינטנסיב של GARNIER. זהו חידוש עבורי מאחר ומעולם לא השתמשתי בסרום ומשהו בתוכי אמר לי שעכשיו כשאני אמא, זה הזמן להוסיף לשגרת הטיפוח גם סרום טוב. המלצת היצרן היא להשתמש בסרום דווקא בבוקר, לפני הקרם יום, אבל אני החלטתי ששימוש בערב הוא יותר רלוונטי עבורי כך שאין ממש חוקים לדברים האלה. הסרום הזה מסייע בהחלקת העור ובצמצום קמטים, במיצוק העור ובעידוד הזוהר הטבעי של העור. 

160 ש"ח ל - 30 מ"ל 


אחרון חביב הוא קרם נחמד של המותג השוויצרי Fenjal המיועד לעור יבש, שלמרות שעל פניו אינו מתאים לסוג העור שלי, אני מוצאת את עצמי משתמשת בו אחת לכמה ערבים במהלך השבוע שכן יש ימים "קשים" יותר שבהם העור שלי סובל מיובש קיצוני ואז אני צריכה להפעיל את התותחים הכבדים יותר. את המותג הזה אני מכירה יותר בזכות קרם הידיים המפורסם שלו אותו אמי נהגה להחזיק באופן קבוע על שידת הטואלט שלה ואני שמחה לגלות מוצר נוסף של החברה השיווצרית החביבה הזאת. אם זה טוב לשוויצרים, שזה לא יהיה טוב גם בשבילי?

39.90 שקלים ל - 130 מ"ל


שיהיה לכולם שבוע טוב,
שרונה. 

יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

יום פינוק

כבר הרבה זמן שלא היה לי יום כזה. כשאני כותבת "הרבה זמן" אני מתכוונת לשנים...
לרגל הולדתו של הבייבי שלי קיבלתי במתנה שובר לספא ב"וילה ספא" ברחוב יהודה מכבי בתל אביב. בפעם האחרונה שהייתי שם עמדתי לחגוג את יום הולדתי ה – 18. שניה לפני שהתוקף של שובר המתנה שקיבלתי עכשיו עמד לפוג, מיהרתי לקבוע לי תור למסאג' ארומתרפי מפנק בבוקר של יום חול באמצע השבוע.
את הקטנצ'יק הפקדתי בידי הסבתא ונסעתי לי בכיף לתל אביב בנסיון להתנתק למספר שעות משגרת היומיום הרוטינית שהתפתחה לי במהלך החודשים האחרונים. הפאשלה הקטנה שקרתה לי היא ששכחתי את המצלמה שלי בבית ולכן התמונות בפוסט הזה יהיו קצת פחות איכותיות ממה שאתם רגילים שכן כל התמונות צולמו בנייד. 



המקום הזה חמים ונעים, מגישים בו חליטות צמחים מפנקות, עוגיות תוצרת בית ויש בו לגמרי תחושה של בית. רוני, המטפלת הנהדרת שהייתה לי, פינקה אותי בעיסוי ששיחרר אותי כל כך וזה היה בדיוק מה שהייתי צריכה. 




בסיום העיסוי ישבתי למנוחה בחצר היפיפה, שתיתי עוד כוס תה והמשכתי אל היעד הבא – הפן בר ברחוב דיזינגוף בתל אביב.



הפן בר הוא שילוב של מספרה ומכון יופי, אבל הוא מאוד שונה מהשניים כי לא תמצאו בו לא צבעים ולא מספריים. הפן בר הוא מקום שעושים בו פנים, מכל הסוגים. המחיר קבוע – 75 שקלים לפן לכל אורכי השיער ופן באיזה סגנון שתרצו.
על השיער שלי הופקד אור המקסים, שעשה לי את אחד הפנים הכי טובים שעשו לי אי פעם. ונכון שיש לי שיער קצר ונראה קל לטיפול כביכול, אבל סמכו עליי שאת הראש שלי אני לא מפקידה בידיים של כל ספר וכל פניסט. חוץ מפנים, אור גם עושה תסרוקות יפיפיות לכל אירוע שרק תרצו וטווח מחירי התסרוקות נע בין – 125 שקלים ל – 225 שקלים.




אחרי הפן עברתי לידיה של נטלי המאפרת שדיוק הוא השם השני שלה ללא ספק. נעזוב את העובדה שיש לה ידיים עדינות כל כך ואני לא זוכרת מתי איפרו אותי בכזאת נעימות, היא עשתה לי איפור עדין ויפה כמו שביקשתי, תוך שימוש במוצרי האיפור המעולים של MAC. מחירי האיפור מתומחרים בשלוש רמות: איפור הכולל איפור בסיס וצללית אחת בגוון בהיר, מסקרה ושפתון טבעי ב – 125 שקלים, איפור בסיס + אייליינר ב – 190 שקלים או איפור ערב מושקע הכולל הדבקת ריסים ועיניים מעושנות – 250 שקלים.
התחנה האחרונה שלי במתחם הפן בר הייתה אצל מור המניקוריסטית, בחורה מתוקה וחייכנית שעשתה לי מניקור יפיפה עם לק חורפי בצבע סגול-שחור משגע של O.P.I  שנקרא: אוקטוברפסט. מחיר מניקור – 45 שקלים והוא כולל עיצוב, שיוף ומריחה תוך שימוש במוצרים האיכותיים של O.P.I וסש ויט.




וכמה מילים על המקום: הפן בר הוא מקום לא גדול מידי ולא קטן מידי שכיף להגיע אליו כי יש בו צוות צעיר, רענן ומוכשר. הוא מעוצב למשעי וחוץ ממגזיני אופנה וקטלוגים מגניבים תמצאו בו גם חטיפי אנרגיה וסוכריות גומי לנשנוש, ככה סתם, חופשי על הבר מה שנקרא...
מעבר לידיים הטובות שעובדות בו ולעיצוב המקום, יש בו כמה יתרונות בגזרת הימים ושעות הפתיחה. הפן בר עובד בימי חול מהשעה 10:00 ועד השעה 22:00 וכמו כן הוא פתוח גם במוצאי שבת מהשעה 18:00 ועד השעה 22:00.
רצוי לקבוע תור מראש בטלפון: 035470000 ויש אפילו חניה במקום שזה שוס גדול לא פחות מכל מה שסיפרתי לכם עד כה.



פן בר – רחוב דיזינגוף 290 תל אביב.

אל הבית ואל הבייבי שלי חזרתי בתום 4 שעות מרגיעות ומפנקות שבהן מצאתי סוף סוף מעט זמן לעצמי. חזרתי נמרצת ויפה ולבעלי אמרתי שכבר הרבה מאוד זמן לא הרגשתי כל כך טוב. זה מבחינתי אומר את הכל, לא?




 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


יום חמישי שמח וסופ"ש נעים לכולם,
שרונה. 

יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

החולצה שסיקרנה אותי מתוך הקולקציה החדשה של אמריקן איגל

אתמול בתוכנית הבוקר של קשת ראיתי את עינת ארליך המקסימה לובשת את החולצה הזו בצירוף סקיני ג'ינס ותכשיטים מוזהבים עדינים. השיער שלה היה מתוח בקוקו והאיפור שלה היה עדין ופרשי למדי. היא נראתה כל כך יפה וביני לבין עצמי תהיתי: "מאיפה החולצה שלה"?



אז מסתבר שהחולצה המהממת שארליך לבשה, שהצבעים שלה כל כך החמיאו לה והפכו אותה לזוהרת עוד יותר, היא של המותג אמריקן איגל ומחירה 199 שקלים.
תמיד כשאח שלי היה חוזר מארה"ב הוא היה מביא לי ערימות של בגדים של המותג הזה. כן, גם חולצה בסגנון הזה הוא הביא לי לפני כמה שנים ומרוב שחרשתי עליה היא כבר די התבלתה.
הקטע הכייפי בסיפור הוא שמאז שאמריקן איגל פתחו את הסניפים שלהם גם בארץ, אני לא צריכה לבקש ממנו שיביא לי בגדים שלהם מארה"ב.
העונה, תוכלו למצוא בחנויות הרשת מגוון רחב של סריגים ופוטרים גם לנשים וגם לגברים, כאשר במחלקת הנשים המבחר הרחב של הסריגים מגיע גם בגזרה צמודה וגם בגזרת אוברסייז. קרדיגנים, סוודרים, סריגים מטאליים, סריגי קרושה וסריגי פאייטים חגיגיים שמגיעים כולם בקשת רחבה של צבעי חורף נעימים: בורדו, אדום, ירוק, כחול, בז' ואפור.


במחלקת הגברים תוכלו למצוא גם כן מבחר גדול ועשיר של סריגים לעונה החורפית וביניהם: קרדיגנים חלקים, סריגי בייסיק בעלי צווארון V או בעלי פתח עגול, סריגים עם רוכסן או כפתורים. הצבעוניות במחלקת הגברים חורפית ונעימה גם היא: כחול, אפור, ירוק, בורדו ועוד.



בשתי המחלקות יחכו לכם פוטרים מפנקים ומחממים שתמיד כיף ללבוש גם בבית וגם מחוצה לו (יש לי הרבה כאלו בארון), חולצות מכופתרות קלאסיות וחורפיות מבד אוקספורד עבה, חולצות פלנל משובצות, חולצות בייסיק בשלל צבעים חורפיים וג'ינסים כמובן.



הג'ינס הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מהמלתחה וגם העונה הקולקציה כוללת מגוון רחב של ג'ינסים בשלל גזרות ושטיפות ופריטי ג'ינס משלימים כמו חולצות וג'קטים.



טיפ קטן משלי: שווה לשים לב גם לקולקציה Aerie של המותג, שהיא קולקציית ההלבשה התחתונה שיש בה לא רק חזיות ותחתונים אלא גם פיג'מות מפנקות ובגדי בית יפים ונעימים.


מחירים לדוגמא:
חולצות T: החל מ- 69.90 ₪ 
פוטרים וסריגים: החל מ - 179.90 ₪
ג'ינסים: החל מ-  199.90 ₪
שמלות: החל מ- 199.90 ₪
מעילים: החל מ-  299.90 ₪

את כל הפריטים תוכלו למצוא ב – 26 חנויות אמריקן איגל הפזורות ברחבי הארץ.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שיהיה המשך יום חורפי ומפנק,
שרונה.

יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

ל'אוקסיטן מציגה: חמאות השיאה החדשות

אם יש מוצר שמזוהה יותר עם מותג הטיפוח הצרפתי – ל'אוקסיטן, סביר להניח שמדובר בחמאות השיאה המפורסמות שלה.
המסע המופלא אל המרכיב הפלאי חמאת השיאה מתחיל אי שם בשנות ה – 80 כאשר מייסד המותג אוליבייה באסון, ביקר בדרום אפריקה ושם נגלה אליו המראה של נשות המקום קוטפות את פרי עץ השיאה ומשתמשות בו לצורך הגנה על העור שלהן ושל ילדיהן.
באסון החליט להשתמש במרכיב חמאת השיאה גם במוצרי החברה שלו ומאז מדובר בסיפור הצלחה. קו מוצרי חמאת השיאה של ל'אוקסיטן הוא כיום הקו הנמכר ביותר של המותג וכולל מגוון רחב של מוצרים לטיפוח עור הפנים, מוצרי טיפוח לגוף ומוצרים לשיער.


לקראת עונת החורף השיקה החברה את ה – Ultra Soft Cream , קרם רך ועדין במיוחד המגיע ב – 3 ריחות משכרים: ניחוח חמצמץ של לימון מרענן, ניחוח ורד עדין וניחוח זר פרחי וניל חורפי.
הקרם בעל פורמולה עשירה המכילה 10% חמאת שיאה, נספגת בקלות ומותירה את העור מוגן מפני היובש החורפי ובעל ריח טוב כל כך...


בסדרת חמאת השיאה תוכלו למצוא גם שמן גוף בריכוז של 5% חמאת שיאה שמתאים גם לגוף וגם לשיער ומומלץ למרוח אותו על עור לח לאחר האמבטיה. אני מכירה מספר אנשים שללא ספק יעדיפו שמן על פני קרם אבל זה לחלוטין עניין של טעם והעדפה למרקם.



במהלך הביקור שלי בסניף המותג בשרונה קיבלתי הצצה אל הספא החלומי של ל'אוקסיטן. טרם זכיתי להתפנק בו אבל שמעתי עליו כל כך הרבה דברים טובים שאני ממש משתוקקת להעביר בו זמן איכות ורוגע. אני ממש מקווה שזה יקרה בקרוב...



את ליין מוצרי חמאת השיאה החדשים של ל'אוקסיטן ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שיהיה יום נעים עם בשורות טובות ומרגיעות,
שרונה. 

יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

קסידי בוטיק מכים שנית

אחרי קולקצית אביב-קיץ נהדרת, רשת חנויות האופנה קסידי בוטיק עושים זאת שוב והפעם עם קולקציית סתיו-חורף 2014/15 נפלאה.
כבר הרבה זמן שלא "עפתי" ככה על קולקציית בגדים של מותג ישראלי שתתאים לא רק לאמהות שלנו, אלא גם לנו "הצעירות" יותר. המותג שבנה את עצמו מחדש לפני מספר עונות, מביא לחורף הישראלי קולקציה יפה, נוחה ופרקטית, כזו שגם משדרת "פאשן" וגם משדרת על זמניות במקביל.
הקולקציה אקלקטית ואורבנית והיא עוצבה בהשפעת אלמנטים ממסעות מסביב לעולם ומחיבור של העבר והעתיד. יש בה השפעות של אלמנטים ארכיטקטוניים של מדע בדיוני בתחכום ובצבעוניות של טון על טון על בדים בטכנולוגיה גבוהה בשילוב חומרים מהטבע. תמצאו בה: בדים נפחיים, דו צדדים, קווילטים במגע טבעי, מעילים שעירים, מכנסי קווילט וטופים מנופחים.
הבדים האותנטיים והפריטים העל זמניים יוצרים יחדיו קולקציה עם פריטים שקל ללבוש וקלים לטיפול בשל איכותם הגבוהה.

באם חשקה נפשכם במעיל או בז'קט איכותי, חפשו את מעילי הפוך עד הברך, את מעיל הפרקה בעל בטנת הפרווה ואת ז'קט האופנועים משולב הצבעים. שלושה פריטים בקולקציה שהייתי שמחה שהיו מגיעים אליי לארון הבגדים.



הקולקציה מגיעה לחנויות לאט לאט ואחת למספר שבועות יכנסו אליה פריטים חדשים מהקולקציה כך ששווה לעקוב ולקפוץ לביקורים אחת ל...
ממליצה במיוחד על סניף הדגל בנמל תל אביב שם תפגשו גם בצוות אדיב ומקסים.

לחיפוש אחר הסניף הקרוב אליכם חפשו את קסידי בוטיק בעמוד הפייסבוק ובאתר הבית של המותג. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 
Photo.Fashion.Passion@Instagram


סופ"ש מעולה,
שרונה. 

יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

הקרמיה – מוצרי איפור חדשים לחודש נובמבר

כבר הרבה זמן שלא היה לנו כאן פוסט כזה של כל המוצרים הכי חדשים על המדף. אחרי שהסתיים גל החגים הגדול, יצאו לשוק מספר מוצרי איפור ראויים ששווים התייחסות והרי הם לפניכם:


צלליות קרם–אבקה מינרליות מבית קלרינס

המותג האהוב עליי השיק את הצלליות המדהימות האלה ב – 4 גווני מאט יפיפיים של ניוד בז', ניוד ורוד, אפור נוצץ ואפור חום.
הצלליות החדשות המהוות את גולת הכותרת של קולקציית הסתיו של קלרינס, בעלות מרקם נעים של קרם חלק וקליל. האבקה הדחוסה מחליקה על פני העור העדין של העפעפיים ונמסה אל תוך השכבות העליונות להענקת גימור אחיד. חובה לנסות אותן בפארמים כי המרקם שלהן פשוט ממכר והצבעים עדינים ורכים!


מחיר צללית בודדת: 204 שקלים וניתן להשיג אותה בלעדית ברשת הסופר פארם.


Highlightes Reflections – מראה האיפור החדש של ג'ייד

מותג האיפור והטיפוח המוביל ג'ייד השיק לקראת העונה הקרה את קולקציית האיפור החדשה שלו. מגמת האיפור המובילה במראה חורף 2014-2015 של ג'ייד, מעניקה לשחור הנצחי סגנון עמוק וכובש ומדגישה את העיניים במראה מעושן ודרמטי לטוטאל לוק מיסתורי ומושלם. תמצאו בקולקציה:
מארז של 4 צלליות – Highlights Eyeshadow Palette No. 2 בגוונים משלימים של אפור ולבן עם נגיעות של פנינים כסופות למראה מעושן (139.90 שקלים), צללית – Idyllic Soft Satin Eyeshadow No. 189 במרקם סאטן בצבע שחור אינטסיבי ובעלת פיגמנט עשיר וחזק (89 שקלים), ומסקרה – Lash Fever Multi Dimentional Mascara Black לריסים עבים וארוכים במיוחד, בעלת מברשת רב מימדית בעיצוב גלי עם סיבים עבים ויציבים במיוחד (120 שקלים).
את מוצרי הקולקציה החדשה של ג'ייד ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הכלבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.



הייטק-ליינר מבית סופטאץ'

סופטאץ' משיקה אייליינר טוש קל ונוח בעל אפליקטור מקצועי. האפליקטור מגיע כטוש קשיח, המבטיח יציבות במהלך פעולת השרטוט של קו העיניים. הפורמולה החדשה עשירה במרכיבים חיוניים, עמידה במים, מתייבשת במהירות וללא חשש מסימני מריחה לא רצויים. צבע האייליינר עשיר במיוחד באמצעות הפיגמנט השחור שהוא מציע ומאוד קל לעבוד איתו לדיוק מירבי ולתוצאות הרצויות.


מחיר: 101 שקלים, להשיג בסופר פארם, ניו פארם ובפרפומריות המובחרות.


אייליינר בצבעי אלקטריק מבית – Flashmob

מותג האיפור בעל הרוח הצעירה והתוססת משיק גווני אייליינר בלתי שגרתיים בצבעי אלקטריק זוהרים. הוא מגיע ב – 4 גוונים זוהרים בעלי שמות מדליקים למדי: "טיפול בהלם" בגוון צהוב, "קו חם" בגוון טורקיז, "מוגבר" בגוון ורוד ו – "לוהט" בגוון סגול. החברה ממליצה לשלב את קווי האייליינר של המוצר בשני אופנים: האחד – בצמוד לתיחום העפעף באייליינר/עיפרון שחור אשר יעצים את האפקט של הצבע הזרחני. השני – כקו מתאר זוהר וצבעוני לאורכו של העפעף.
מוצר מדליק ושמח שמתאים לנערות צעירות שאוהבות להתגנדר ולעשות "שואו".


מחיר 4 אייליינרים: 60 שקלים, ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל, H&O, והפנינג ברחבי הארץ.


תוחם שפתיים מבית בועז שטיין

בועז שטיין אומן האיפור הישראלי השיק את הדור החדש בעפרונות האיפור המכני – תוחמי שפתיים עם מחדד זעיר נשלף. המוצר החדש מאפשר ליצור חוד לקצה העיפרון באמצעות מחדד זעיר הנשלף מקצהו השני של העיפרון ולשם יצירת שפיץ למשיחת קו אחיד ומושלם. בנוסף כולל העיפרון אפליקטור המשמש כמכסה למחדד ומאפשר יצירת חיבור ומיזוג בין התוחם לשפתון. הגוונים המוצעים: ורוד פוקסיה, אדום לוהט וניוד טבעי. התוחם הזה ללא ספק הוא אחד המוצרים שכיף להשתמש בהם בשל הקלות והנוחות שלו.


מחיר: 69 שקלים, להשיג במרכזי היופי המקצועיים ואצל קוסמטיקאיות.


קולקציית Peanuts לענקית הלקים – OPI

החברה האהובה ללקים הידועה בקולקציות עשירות באייקונים בינלאומיים, השיקה בימים האחרונים קולקציה נוספת והפעם עם Peanuts, סדרת הקומיקס הותיקה המוכרת לעולם גם כ-"סנופי". הקולקציה המגניבה מקבלת השראה לארבעת הצבעים שלה מהדמויות הילדותיות שליוו חלק גדול מאיתנו במהלך השנים. תמצאו בה את הגוונים הבאים: צהוב אטום, גליטר צבעוני, גליטר של כתומים על בסיס כהה ו – שחור.


מחיר לק בודד: 65 שקלים, להשיג ברשת אפריל, נייל סטודיו ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. 


ערב נעים לכולם,
שרונה.

יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

לאפייט מציגה: תשוקה בניחוח איטלקי

מי שלא מכיר את רשת הנעליים והתיקים הותיקה לאפייט שיקום! אני עוד זוכרת את הסניף שלהם בקניון איילון ברמת גן מאז שהייתי ילדה. הייתי קטנטנה ומאוד אהבתי לעמוד אל מול חלון הראווה ולהביט בנעלי העור הצבעוניות בסקרנות גדולה. "כשאהיה גדולה אני אנעל נעליים כאלה", חשבתי לעצמי והנה, אני כבר גדולה ונעלי עקב הם ללא ספק חלק בלתי נפרד ממלתחת הנעליים שלי.
אלה של לאפייט מגיעים אלינו הישר מאיטליה. הרשת פועלת בארץ כבר משנת 1938 כאשר הסניף הראשון שלה נפתח ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. תמצאו בה מותגי יוקרה בינלאומיים כמו: Valentino, Braccialini, Loriblu ,TWI ועוד רבים הידועים בעיצוב ובייצור הייחודי, באיכות המוצרים, בעורות המשובחים וברמת גימור מדויקת.
החורף תוכלו למצוא בה שלל מגוון של מגפיים, מגפונים, נעלי סירה, נעלי עקב ועוד, ממיטב המעצבים ובעיצובים העכשוויים לעונה זו.
בשנה האחרונה נוספו לרשת מעילי עור נאפה משובח, צעיפים יוקרתיים ותכשיטים המשלימים את ההופעה ויוצרים יחדיו טוטאל לוק נפלא.

הרשת משווקת כבר כ – 10 שנים את מותג נעלי הנוחות הספרדיות 24HRS הכולל נעלי נוחות לנשים ולגברים אשר הינן בעלות מבנה אנטומי ייחודי המקל על עומס הדריכה ומאפשר עמידה והליכה רציפה על הרגליים במשך 24 שעות.




לרשת נעלי לאפייט קיימים 8 סניפים ברחבי הארץ וניתן להכנס לאתר שלהם כדי לאתר את הסניף הקרוב אליך: www.lfyt.co.il


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


יום נפלא!
שרונה.