יום חמישי, 11 ביוני 2015

קולקציית אביב / קיץ של המותג ICE CUBE

גם השנה יהיה קשה לפספס את קולקציית הנשף המרשימה של המותג הישראלי ICE CUBE. בכל שנה הקולקציה הזאת רק הולכת ומתעצמת מבחינה עיצובית כאשר השנה היא גדולה יותר ומרשימה יותר מתמיד. הקולקציה עוצבה בהשראת המגמות המובילות באופנה העולמית, ותמצאו בה השפעות משנות ה - 50 המתוקות, דפוסי פרחים, משחקי שקיפויות, משחקים גיאומטריים בשחור לבן, בגדים מתוכשטים ועוד. למעט קולקציית הנשף תמצאו גם בגדים נוספים שיתאימו ליום העבודה והעסקים ומעוצבים במראה מחויט ומוקפד אך עם קריצה צעירה ונועזת. שמלות רבות בקולקציה החדשה של המותג יתאימו ללבישה מבוקר עד לאירועי ערב לא מחייבים בשינוי סטיילינג קל. הגלביות המדהימות רקומות ומתוכשטות במראה עשיר לערב וכמו גם כאלה שיתאימו לים ולחוף ומגיעות באורכים שונים. אני ממש אוהבת את הדוגמנית אור דניאל (זו שמופיעה בתמונה הראשונה ובעוד כמה תמונות בהמשך) וכשהלוקיישן הנבחר לצילום הקטלוג הוא העיר המהממת לונדון, אין צורך להוסיף יותר במילים.


גם אוסף הנעליים מגוון וטרנדי ותמצאו בו: מגפוני קיץ על עקבי רוקי עשויים רשת, סנדלי פיפ טואו קלאסיים בצבעי פסטל ולצידם צבעים עזים, כפכפים מתוכשטים, סנדלים בגזרה גבוהה משולבים בזמש ונחש ועוד. 

טווח המחירים: 
גופיות וחולצות: 269-399 שקלים, ג'קטים: 349-599 שקלים, מכנסיים: 299-349 שקלים, חצאיות: 249-239 שקלים, שמלות: 399-599 שקלים, שמלות ערב: 499-1300 שקלים, תיקים: 299-349 שקלים, סנדלים ונעליים: 399-599 שקלים. 

להשיג ברשת חנויות ICE CUBE בקניון איילון ברמת גן, קניון מלחה בירושלים, קניון עיר ימים בנתניה, קניון הזהב בראשון לציון, גרנד קניון בבאר שבע, ביג באשדוד, קניון שער הצפון בקרית אתא, אייס מול באילת, ובחנות המקוונת: www.ice-cube.co.il

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: