יום ראשון, 12 ביולי 2015

אופרת סבון

אני כל כך אוהבת סבונים שלפעמים אני מוצאת את עצמי משתמשת בכמה כאלה באמבטיה במקביל. אני יודעת שיש כאלה שמכירות את התופעה וממש יזדהו אותי, אבל הרצון לנסות דברים חדשים בליווי החשק לגוון בריחות ובמרקמים, מביא אותי לאובססיה קלה בכל הקשור לסבונים.
לאחרונה התווספו אצלי סבונים נהדרים שחשבתי שתרצו לשמוע עליהם גם אתם:


ב – Palmolive השיקו לאחרונה שני סבונים חדשים. הראשון הוא מסדרת ה Gormet SPA בשלושה ניחוחות. אני משתמשת בניחוח תות שמכיל תמציות של רכז תות, שמן קוקוס, ושמן חוחובה. לסבון הורוד יש ריח מתקתק וממכר שהופך את השימוש בו לכייפי במיוחד. הוא עדין ולא מייבש את העור ונותן לו תחושת ניקיון של ממש. הוא מגיע בבקבוק גדול של 500 מ"ל ומחירו נע בין 15-27 שקלים ברשתות השיווק השונות. ריחות נוספים בסדרה הם: וניל ואפרסק.
גם את הגברים דואגים לפנק ב – Palmolive ולהם השיקו סבון משלהם מסדרת ה – MEN. מה שנפלא בו הוא העובדה שהוא גם ג'ל רחצה, גם סבון לפנים וגם שמפו לשיער – 3 פעולות במוצר אחד. מעולה לגברים שאוהבים את המקלחת שלהם קצרה ומרעננת. הסבון מגיע בשני ניחוחות: Pure Artic בתוספת מינרלים מהים ו – Sport בעל ניחוח מעורר בתוספת אשכולית. גם הוא מגיע בבקבוק בגודל של 500 מ"ל ומחירו נע בין 14-18 שקלים ברשתות השיווק השונות.


המותג הגרמני SebaMed הגיע לארץ וזאת בהחלט סיבה למסיבה. מדובר בסבונים קלאסיים, ממש כמו של פעם, אך עם האיכות והטיב הגרמני ועם  5.5 PH שאידיאלי לעור בריא. הסבונים של המותג מכילים מרכיבי שטיפה פעילים ועדינים המותאמים במיוחד לניקוי ולריכוך של עוד עדין ובעייתי. הם יעילים בטיפול במניעת פגמי עור ובעלי ניחוח טלק עדין ונעים. המותג משווק בארץ את הסבונים המוצקים לשטיפת עור הפנים המיועדים לעור רגיש עד רגיל והם יהיו טובים במיוחד לנערות שסובלות מאקנה ומעור בעייתי. אני אגב, אימצתי את הסבונים האלה דווקא לשימוש בידיים שלי, שמאוד סובלות מיובש בתקופה האחרונה. גם ה - אל-סבון הנוזלי של המותג מיועד לעור הפנים ולגוף כך שמי שמעדיפה את הסבון שלה בגרסא הנוזלית, יכולה בהחלט להשתמש בזה.  עוד בסדרה של SebaMed: תחליב לחות לגוף ושמפו נגד קשקשים. את המוצרים של המותג ניתן להשיג בלעדית דרך האתר של טלאפרמה - www.telepharma.co.il שהוא בית מרקחת אינטרנטי. יצא לי לבקר בו פיסית ולגלות שהמקום מתמחה בכל הקשור לציוד לגיל השלישי, כך שאם יש לכם מי בבית שזקוק לפתרונות מתקדמים בתחום, זה בדיוק המקום להגיע אליו. אפשר גם להתייעץ טלפונית עם רוקחים ולהזמין תרופות מרשם עד הבית. המקום מקסים והבעלים אפילו עוד יותר, אז ממש מתחשק לי לפרגן להם!
מחירי SebaMed אגב, נעים בין 29.90 שקלים לסבון מוצק ועד ל – 49.90 שקלים לתחליב גוף ולשמפו נגד קשקשים.


עוד מגרמניה אך סבון מתחום אחר, הוא המותג NIVEA שנכנס לקטגוריית מוצרי השטיפה האינטימית – Double Effect ומשווק תחליב לשטיפה אינטימית. כבר שנים שלא השתמשתי באחד כזה ושמחתי לגלות שמדובר במוצר שנעים להשתמש בו ואף רצוי ומומלץ. התכשיר עשיר בשמני אבוקדו וחומצה לקטית המעניקים עידון ולחות למרקם העור. הוא אינו מכיל רכיבי סבון ומרקמו העשיר הופך לקצף עדין המונע גירויים בעור ומאפשר גם גילוח חלק של האזורים האינטימיים. מחירו: 34.90 שקלים ל – 250 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק. 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: