יום רביעי, 29 ביולי 2015

הפוסט הורוד לט"ו באב

אני אדם שאוהב לחגוג. כשמדובר בחגיגות אהבה, זאת בכלל סיבה למסיבה. אסף אהובי ואני כבר 9 וחצי שנים יחד (אבל מרגיש כאילו הכרנו רק אתמול) ומאז ומתמיד אני זוכרת אותנו מציינים, גם אם בקטן, את חג האהבה העברי והלועזי. לרגל המאורע שיחגג בסוף השבוע, הכנתי לכם פוסט ורוד, מתקתק ודביק, כיאה לחג האהבה.



גלוס GELEE D'INTERDIT מבית GIVENCHY

עם הגלוס המושלם והיוקרתי הזה, אין אחד שלא ירצה להתנשק איתך. הוא יצא לאחרונה במהדורה מוגבלת ויש לו גוון תפוזי בוהק על השפתיים. אפשר לשים אותו מעל השפתון האהוב ואפשר גם סתם כך, רק אותו (האופציה החביבה עליי) למראה נקי ואלגנטי. הוא נמכר במחיר של 176 ומגיע כחלק מקולקציית האיפור הקיצית והחדשה של המותג שכוללת גם עפרונות עיינים בשלושה גוונים, לקים, מסקרה ופודרה. ניתן להשיג את כל הקולקציה ברשתות הפארם ברחבי הארץ.



קרם ידיים קקטוס ופלפל ורוד של AHAVA

זוכרות את השמן היבש מאותה הסדרה עליו כתבתי כאן? אז בעקבות ההצלחה העולמית שלו, מצטרפים לסדרה באותה הריח גם קרם ידיים מרענן, מועשר במינרלים מים המלח. הוא מרכך ומחליק מידית ידיים מחוספסות ויבשות ונספג במהירות הבזק. הריח שלו ממכר ומעיר את החושים שזה בדיוק מה שאת צריכה בשביל להעיר את הגבר שלך... מחירו: 66 שקלים ל – 100 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר פארם, בחנויות פטור ממכס ובחנויות נבחרות נוספות.



דאודורנט 6 In 1 מבית ADIDAS

מותג אביזרי הספורט מהמובילים בעולם השיק את הדאודורנט הספורטיבי שלו, שפותח עם ספורטאים ומכיל מספר יתרונות בולטים כמו: נוסחת רעננות אקטיבית, נוגדי רטיבות, הגנה מפני ריחות רעים, אנטי בקטריאליות ועוד. הוא לא משאיר סימנים לבנים או צהובים על הבגדים וזה בגרסא הורודה מיועד לנשים בלבד.
מחירו: 29.90 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם.



אל סבון נוזלי פרחי בר מבית FAMILY

המהדורה המיוחדת לרגל ט"ו באב, מגיעה בבקבוק ע-נ-ק-י של ליטר והוא מועשר בויטמין E ובשאר מרכיבי לחות. הצבע האדום והקופידון על הבקבוק לחלוטין שבו את ליבי. הוא מונח בגאווה על השיש במטבח כדי להזכיר לי שחג האהבה אצלנו בבית הוא בעצם כל יום, ולא רק פעם בשנה.
מחיר הסבון: 15 שקלים כאשר עד סוף החודש תוכלו למצוא אותו במחיר מבצע של 8.90 שקלים ברשת שופרסל וברמי לוי.



מארזי האהבה של SABON

אחרונים חביבים הם רשת SABON האהובה, שכמו בכל שנה יוצאת עם מארזים מושלמים (אבל באמת!) לרגל חג האהבה כאשר אלה מגיעים ברמות מחיר שונות שנעות בין 45 שקלים ל – 129 שקלים. תמצאו בהם חלק ממוצרי הדגל של החברה כמו קרם ידיים בריח פטשולי לבנדר וניל, קרם לחות לגוף בריח פטשולי לבנדר וניל, פילינג לרגליים, ליפ באלם בניחוח וניל קוקוס, לק לציפורניים ועוד. את המארזים המהממים ניתן להשיג בסניפי רשת SABON ברחבי הארץ או באתר החברה: www.sabon.co.il



וכעת, כל שנותר לי לעשות זה לברך את כולם בברכת חג אהבה שמח,
תחגגו עם מי שאתם אוהבים, תתפנקו ותאהבו!


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: