יום רביעי, 8 ביולי 2015

בחזרה ממיאמי

למי שתהה לאן נעלמתי לפני כשלושה שבועות ולמה כמעט שבועיים שלא עלו פוסטים בבלוג, התשובה לשאלה נמצאת בעמוד האינסטגרם שלי. אני בטוחה שרובכם כבר ראיתם את התמונות שהעליתי מהחופשה המשפחתית שלי במיאמי ממנה חזרתי לפני כ – 10 ימים, ולמי שלא ראה עדיין – רוצו לחטט לי באינסטוש, כי יש שם תמונות שלא תראו לא פה ולא בשום מקום אחר! (אזהרה: יש שם בין השאר הרבה תמונות אוכל מגרות, אז אל תכנסו אליו על בטן ריקה).
בכל אופן, נסענו למיאמי לחופשה בת כמעט שבועיים, שם גם ביקרנו את אחותי ומשפחתה ואפילו נסענו לחופשונת קטנה בת יומיים לאי קי ווסט, שהוא בין היתר הנקודה הכי דרומית בארה"ב. היינו שם ביום הכי ארוך בשנה, הלא הוא ה – 21 ליוני, וזכינו לראות שקיעה מדהימה אל מול אי טרופי עם חולות לבנים וסירות ברקע. תוסיפו לזה גם מיץ אננס טרי בתוך כוס עשויה מאננס טרי ומעוצב ותבינו באיזה גן עדן הייתי.
אבל את רוב הימים העברנו דווקא במיאמי, בשכונת אוונטורה, ממנה יצאנו לטיולים והסתובבויות בעיר, ולשם חזרנו בסוף היום לישון. במקום הקסום שישנו ערכתי את הצילומים הבאים, וזה הפוסט הראשון מתוך סדרה של 4 (!) פוסטים שהכנתי לכם בעיר.

אני לובשת: חולצה – Mango, ג'ינס – Maison Scotch, נעליים – Tommy Hilfiger, שרשרת – Charming Charlie (מיאמי)

המתחם הזה הוא פינת חמד של ממש, יש בו כ – 5 חצרות פנימיות כמו זו שבה אני מצולמת ומה שאתם לא רואים זה את מה שאני רואה מהנקודה שבה אני עומדת בצילום: למולי נשקף מפרץ יפיפיה עם יאכטות וסירות מנוע והמון המון עצי דקל. הכנתי לכם גם פוסט כזה, אז תשארו בסביבה כי אעלה אותו לבלוג בימים הקרובים.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג:
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

ציפי לוין אמר/ה...

איזה יופי. זה האזור שאחותך גרה בו? אם כן, נראה נהדר! מחכה לפוסטים הנוספים, ובבקשה פוסט קניות!!! נשיקות

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - אכן זה האזור, ממש ממש יפה שם! פוסט קניות דווקא לא תכננתי לעשות, אבל אם את מבקשת כל כך יפה אז יש מצב :)

sefi אמר/ה...

ברור, הכי רוצים פוסט קניות!
אני מאוד מתגעגעת לאמריקה. ואת לגמרי מהממת פה. כל כך קייצית ושלווה.
אני גם הייתי כמה ימים בקי ווסט אי שם בשנת 2002 וזה באמת מהמם שם. חופים לבנים, הקירבה המחשבתית לקובה שגם בסוף גרמה לי לטוס לשם ובכלל, האוירה הטרופית.
כיף לך, ממש עשית לי חשק!
וכן, רוצים פוסט קניות!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ספי - אני מוכנה לבלות את כל החופשות שלי רק באמריקה. ועכשיו כשיש לי שם שני אחים בכלל בא לי שנה אחת לקליפורניה ושנה אחת לפלורידה. במציאות זה לא יקרה (יקר מידי!) אבל אני ממש אוהבת את היבשת הזאת. קובה נשמע לי כמו מקום חלומי, אולי גם לשם אגיע יום אחד. אבל יש לי הרגשה שתגיעי הרבה לפני!
לגבי פוסט קניות - אני צריכה לעבוד על זה. לא הייתי יותר מידי יצירתית הפעם, וקניתי הרבה טומי הילפיגר ומעט מכל השאר. מי שקיבל הכי הרבה בגדים חדשים זה בעיקר מיכאל!