יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

הקרמיה - אוגוסט 2015

זמן רב עבר מאז הפוסט האחרון בסדרת "הקרמיה" והפעם היה לי כיף לכתוב את הפוסט הזה יותר מתמיד. הגיעו אליי 6 מוצרים מדהימים, של חברות שאני מכירה כבר שנים ומאוד אוהבת להשתמש במוצרים שלהם.

Enlighten Dark Spot Correcting Night Srum מבית ESTEE LAUDER


סרום לתיקון כהויות שהגיע אליי שניה לפני שהרמתי טלפון לקוסמטיקאית כדי לקבוע טיפול פנים לכהויות ולפיגמנטציה שהצטברו לי בעור. הסרום בעל מרקם נוזלי קליל כנוצה והוא מתוך סדרה של 3 מוצרי טיפוח לתיקון בשעות הלילה והגנה בשעות היום. הטיפול בעור בעזרת הסרום מתבצע בלילה, כאשר בסיום ניקוי הפנים אני מניחה כמות קטנה יחסית מהסרום על עור הפנים ומעסה עד להספגתו בעור. יש בו שני מרכיבים הפועלים בסינרגיה – מרכיב נוגד עוצמה ותרכובת נוגדת גירויים ובלעדית – הם מעצימים את יכולת ההתנגדות הטבעית של העור לכתמים ולשינויי גוון ותורמים למניעת יצירתם של כתמים כהים חדשים. מרכיבי ההבהרה ותיקון הכתמים המתקדמים מבית אסתי לאודר עוזרים ל - "המסה" טבעית של מראה הכתמים הכהים ומסייעים לעור להתנגד ליצירת כתמים ניכרים לעין עקב הצטברות פיגמנטציה עודפת. בתום מספר ימים של שימוש בסרום, ניתן לראות שיפור קל בצבע העור ונדמה לי שאם אתמיד ואמשיך, אוכל לראות שיפור גדול אף יותר.
מחיר ל – 50 מ"ל: 620 שקלים, ל – 30 מ"ל: 450 שקלים, להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות נבחרות.


Clinique Repairwear Sculpting Night Cream


קרם לילה חדש, המיועד למאבק בהזדקנות העור. זהו קרם לחות לטיפול ממוקד לשעות הלילה, המסייע בהידוק והרמה ניכרים לעין מהלחיים ועד ללסת וביצירת חלקות מחודשת בקו המחשוף (אותו רובנו שוכחות לטפח). יש בו שמונה מרכיבים רבי עוצמה כמו: תמצית קוליאוס, חמאת מורמורו, חומצה לינולאית ועוד, המיועדים כולם לפסל את העור, לתקן את הנזק הסביבתי ולהוסיף לו לחות. הוא מגיע במרקם דמוי ג'ל המתאים לכל סוגי העור והעור מרגיש מאוד רך ונעים בתום המריחה שלו. כבר שנים שאני צמודה לקרמי הלילה של המותג, וכיף לקבל את קרם הלילה החדש שלהם, שנועד גם לטפל בבעיות שמציקות לכולנו. אגב, הקרם זכה בלא פחות מ – 96 פרסים עולמיים בקטגוריית טיפוח היופי ואין ספק שמגיע לו!
מחיר ל – 50 מ"ל: 529 שקלים, להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות נבחרות ודרך האתר של קליניק: www.clinique.co.il


Pomegranate Day Cream מבית WELEDA


קרם יום המיועד לעור הפנים של נשים מגיל 40, אך נוסה עליי והרגיש כל כך טוב שהחלטתי להשאיר אצלי עד להודעה חדשה. הקרם מיועד למיצוק והזנת העור במהלך היום, עם 30% מרכיבי שומן. הוא מכיל: שמן זרעי רימונים אורגני, עשיר בנוגדי חמצון ומסייע במיצוק העור ובו זמנית תומך בהגנתו מפני נזקי הרדיקלים החופשיים הגורמים להזדקנותו. שמן ארגן המסייע להגן מפני תהליכי חמצון הנובעים מלחץ ומתח, שמן אגוזי מקדמיה המשפר את גמישות העור, תערובת עדינה של שמנים אתרים טהורים התורמים לניחוח עדין ומרענן ותורמים למראה חיוני וקורן.
מומלץ להשתמש בו בכל בוקר לאחר ניקוי הפנים והוא בסיס נהדר לפני האיפור.
מחיר ל – 30 מ"ל: 185.90 שקלים, להשיג בכל רשתות הטבע, בתי הטבע ובתי המרקחת ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il


Bio Active Care Facial Peeling מבית מינרל קר


ג'ל גרגרים הפועל לניקוי והתחדשות עור הפנים שמבוסס על מינרלים ומלחים מים המלח. יש בתוכו שני סוגי גרגרים, הראשונים הם גרגרים שקופים המיועדים להסרה יעילה של תאי עור מתים, וגרגרים לבנים, המופקים משמן חוחוחבה ומיועדים לריכוך פני העור. בנוסף, הג'ל מועשר ברכיבים הפעילים: Argireline ו – Nectapure העוזרים בשמירה על העור. אני משתמשת בג'ל הגרגרים כ – 3 פעמים בשבוע (בשאר הימים אני משתמשת בג'ל ניקוי רגיל לפנים של אותו המותג) והעור מרגיש חלק ונעים בתום השימוש, וללא תחושת יובש. אם יש לי זמן, אני מורחת גם מסכת פנים מעל ומרגישה איך העור שלי אומר לי תודה.
מחיר ל – 100 מ"ל: 183 שקלים, וניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

Fluide Matifiant  מבית Avene


תחליב לחות למראה מאט המיועד לשימוש יומיומי להזנת עור הפנים. הוא מיועד בעיקר לבעלות עור מעורב שכן הוא נותן מענה בכל הקשור לכיווץ נקבוביות, הפחתת המראה השומני והמבריק בעור והוספת לחות לאיזורים היבשים של הפנים. הוא מגיע במרקם קליל ביותר המכיל בישום עדין, ולכן יתאים בצורה נפלאה לימי הקיץ החמים והלחים. הספיגה שלו מאוד טובה על העור וניתן להתאפר מיד אחרי השימוש בו, מבלי צורך לחכות עד להספגותו בעור, בדומה לקרמים אחרים. פלוס נוסף הוא שהתחליב מגיע בבקבוק משאבה מוארך, שמוציא את הכמות המדויקת ושומר על סטריליות התכולה.
מחיר ל – 50 מ"ל: 149 שקלים, להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.


Q10 Plus Anti-Wrinkle Serum Pearls מבית NIVEA


סרום הפנינים החדש של המותג הותיק, הוא היחיד שהועבר לנסיינית שהייתה מוכנה לדווח עבור הבלוג על חוויותיה מהשימוש במוצר. הסרום החדש מהווה פריצת דרך נוספת בתכשירי האנטי אייג'ינג של המותג שכן הוא מכיל את נוסחת ה – Q10 קריאטין וחומצה היאלורונית, הפועלים בעוצמה רבה וביעילות מרבית להפחתת קמטים ולהענות מראה עור צעיר יותר. הנסיינית אמרה שלא ראתה שינוי מאוד משמעותי בכל הקשור לקמטים (ועוד ביקשה לציין שגם מעולם לא נתקלה בקרם שחולל אצלה נס שכזה), אבל שהשימוש בסרום בהחלט נתן תחושה טובה עם אפקט של מרקם חלק ועור בעל מגע נעים. הספיגה שלו הייתה מהירה והיא ויתרה על שימוש בפריימר תודות לסרום הזה, שנתן אפקט דומה בלא הרבה שימוש בחומר. בנוסף היא ציינה שתקנה אותו גם בהמשך, כי מבחינתה מדובר בשני מוצרים במוצר אחד (קרם פניים ופריימר) והוא נותן תמורה טובה עבור המחיר.
מחיר ל – 40 מ"ל: 250 שקלים (מחיר השקה, במקום 490 שקלים), להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: