יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

אתר אופנה חדש

אני לא מפסיקה לתור ולצוד אחר אתרי אופנה ישראלים שמציעים למכירה בגדים יפים, שיקיים ומלאי סטייל. יש כאלה שכתבתי עליהם בעבר וסגרו את שעריהם במהלך התקופה, ויש כאלה שמחזיקים מעמד כבר הרבה שנים תודות לסחורה איכותית וטובה שעונה על הציפיות של הפאשיוניסטיות הישראליות.
האתר החדש Fam Fash הושק לאחרונה ולמרות שטרם יצא לי להזמין ממנו ואין לי יותר מידי מידע לספק לגבי טיב הבגדים והשירות, התרשמתי עד מאוד מהפריטים שנמכרים שם ולכן מצאתי לנכון לספר גם לכן עליו.

הרעיון המרכזי מאחורי האתר הוא מכירה של פריטי אופנה טרנדים במחירים נגישים, והוא מתחדש אחת לחודש לפי מגמות מובילות בעולם האופנה. האתר מציע פריטים ייחודיים לצד פריטים בסיסיים הנחוצים בארונה של כל בחורה ואישה ומחולק לפי קטגוריות וקולקציות משתנות המאפשרות לבחור בצורה מהירה את הסגנון, ולסנן את הפריטים אותם רוצים לרכוש. הדגש המיוחד באתר הוא על פריטים בעלי גזרות מיוחדות המדגישות ומחמיאות לגוף.

השמלות האלה למשל, כבשו את ליבי:


כך גם החצאיות המושלמות האלה בגזרה שתראה נהדר על בנות במידות שונות:


וגם החולצות האלה הן הרבה הרבה יותר ממושלמות לטעמי:


בהזמנה מעל 300 שקלים המשלוח חינם ומתחת לסכום זה, עלות המשלוח עומדת על 25 שקלים עם שליח עד הבית, או חינם בדואר רשום. הפריטים מובטחים להגיע תוך 2-3 ימי עסקים מרגע ההזמנה ומדיניות ההחלפה נוחה גם היא שכן ניתן להחזיר או להחליף פריט תוך 7 ימים מיום קבלתו ולהזדכות עבורו בסכום המלא שבו הוא נקנה. 

כניסה לאתר אפשר לעשות דרך הלינק הזה:


ואני מקווה להעלות כאן פוסט נוסף בהמשך עם פריטים שנרכשו באתר ולחוות דעת יותר מקרוב על טיב הסחורה והשירות.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: