יום שני, 3 באוגוסט 2015

טיפוחים לכף הרגל

המותג Scholl (שול) השיק לאחרונה את סדרת המוצרים המפנקת שלו, לכפות רגליים יפות וחלקות. הסדרה החדשה כוללת ארבעה פריטים ואני קיבלתי לנסות שלושה מהם:


הראשון הוא ג'ל השרייה לניקוי ולהרגעת כפות הרגליים. הוא עשיר ברכיבים ייחודיים כמו: קוויאר ירוק המסייע בניקוי וטיהור העור, ויטמין E, ויטמין C ומינרלים נוספים, והוא משמש כתכשיר הבסיס לטיפול הפדיקור הביתי. יש לו ניחוח טוב ומרענן ומספיקות 2 דקות של השריית הרגל בג'ל, כדי לחוש בתוצאות.
מחירו: 59.90 שקלים ל – 150 מ"ל.



השני הוא הסרום האינטנסיבי המיועד להחדרת לחות לכף הרגל ויש בו חומצה היאלורונית בין השאר. את הסרום לא ניסיתי כך שאין לי תובנות לגביו.

השניים הבאים הם תכשירים המיועדים לתחזוקה יומיומית שוטפת.
אחד מהם הוא קרם לחות יומי העשיר בויטמין A, E ואומגה 6. הוא עוזר להקלה במקרה של גירודים ומונע יובש. אני משתמשת בו בכל ערב על רגליים נקיות ויבשות ולפני השינה. מחירו: 59.90 שקלים ל – 60 מ"ל.



במסכת הלילה אני משתמת אחת לשבוע פחות או יותר והיתרון שלה הוא שמדובר בקרם לחות ללילה, שמוסיף לחות עד 24 שעות כאשר בבוקר תקומו עם רגליים רכות יותר מלחמניות טריות. המסיכה פועלת ונספגת אל תוך העור והיא מכילה ויטמינים A ו – E, אומגה 6 ושמן בוטנים העשיר בחומצות שומן וידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.
מחירה: 59.90 שקלים ל – 60 מ"ל.


את מוצרי שול ניתן להשיג ברשתות הפארמים וברשתות השיווק המובילות. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: