יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

חיוך יפה מתחיל בשיניים יפות

קלישאתי אבל מדויק. בשנים האחרונות הבנתי שאם אני לא אקפיד לשמור על השיניים שלי כמו שרופאי השיניים ממליצים, אמצא את עצמי מהר מאוד עם בעיות כמו דלקות חניכיים, חורים, שחיקה ועוד. אל השיננית שלי הגעתי לאחרונה עם חניכיים מדממים וכואבים ואחרי שהיא ניקתה וטיפלה לי בהם היא השביעה אותי להקפיד על היגיינת הפה והשיניים בצורה אחראית ויומיומית.
מובן מאליו שלצחצח שיניים בוקר וערב זה משהו שבשגרה, אבל עד לא מזמן אני לא באמת ידעתי שאני לא מצחצחת נכון. ההמלצה של רוב רופאי השיניים היא צחצוח שאורכו כ- 3 דקות, תוך הגעה לשיניים האחוריות ביותר (שיני בינה, למי שיש). היא הדגימה לי את אופן הצחצוח הנכון בעזרת מברשת של המותג הסקנדינבי JORDAN וגם ציידה אותי לדרך באחת שלהם. בסדרה החדשה שלהם – Target, מוצעים שלושה דגמים בהתאם לצרכי המשתמשים. האחד מיועד להסרת פלאק מהשיניים ומקו החניכיים, השני מיועד להסרת כתמים ושמירה על לובן השיניים והשלישי (שבו אני משתמשת) מיועד למניעת רגישות בחניכיים. הראש של המברשת קטן במיוחד והסיבים שלה דקים ומאפשרים חדירה טובה וחלקה לקו החניכיים. יש לה ידית ארגונומית המאפשרת אחיזה נוחה והיא עולה 17 שקלים בלבד.


היא הסבירה לי שחשוב מאוד להקפיד על ניקוי בין השיניים בעזרת קיסמים או חוט דנטלי. היתרון של קיסמים הוא שקל לשאת אותם לכל מקום ולנקות את השיניים אפילו בישיבה מול הטלויזיה. אני רכשתי את קיסמי העץ של JORDAN שמגיעים באריזה קומפקטית ויש להם קצה דק שמאפשר ניקוי מקסימלי בין השיניים.


לסיום אני מחטאה ומנקה את כל חלל הפה בעזרת מי פה של ליסטרין ZERO שמרעננים את הנשימה ומעניקים ניקוי עמוק ויסודי.


הרגלי צחצוח ושמירה על היגיינת הפה הם לא עניין של מה בכך. חשוב להתחיל בגיל צעיר ביותר, כבר מבקיעת השן הראשונה כדי לשמור בצורה הטובה ביותר על השיניים והחניכיים.
למיכאל שלי בן השנה, בקעו שתי שיניים בבת אחת וזה חייב אותי לרכוש מברשת ומשחה גם עבורו. גם לו רכשתי מברשת של JORDAN שמתאימה לפעוטות בגילאי 0-2 והיא מותאמת במיוחד לשיניים ולחניכיים עדינים תודות לראש המעוגל ולסיבים רכים במיוחד. יש לה ידית אחיזה המשמשת גם כנשכן ומיכאל שלי למד להשתמש בה צ'יק צ'אק ואפילו די נהנה מתהליך הצחצוח.


חיפשתי גם משחת שיניים שתתאים לו וגיליתי שיש רק משחה אחת שמשווקת בארץ, שמתאימה לשיני החלב העדינות של תינוקות ומותר להשתמש בה כבר מגיל 0. מדובר במשחת השיניים של וולדה, שנותנת הגנה צמחית לשיני חלב. המשחה מגיעה בצורת ג'ל ויש לה טעם מנטול עדין ביותר. המחיר שלה לא זול אמנם (37 שקלים ל – 50 מ"ל) אך היא תספיק לנו לזמן רב ביותר שכן נדרשת כמות מזערית בכל צחצוח, מאחר ועד כה צמחו למיכאל 2 שיניים בלבד.


אגב, מייל נחמד שקיבלתי הבוקר וקשור במשחות שיניים לילדים:
חברת כצט, המשווקת את מותג משחת השיניים לילדים "ברבי", תערוך הקרנה חגיגית לסרט הילדים המדובר של הקיץ – "ברבי מלכת הרוקנרול" וכל שצריך לעשות זה לרכוש את משחת השיניים "ברבי", לצלם את הילד/ה שלך עם אריזת משחת השיניים, להעלות את התמונה לפוסט בעמוד הפייסבוק של כצט  והתמונות הנבחרות יזכו בזוג כרטיסים עם מלא פינוקים לסרט "ברבי מלכת הרוקנרול", להקרנה ביום ראשון בעוד שבוע בדיוק. המשחה הזאת מיועדת לילדים בגילאי 2-6 שנים. 


את כל המוצרים בפוסט רכשתי ברשת הניו פארם אך תוכלו למצוא אותם בכל רשתות השיווק והפארם המובילות.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.