יום שבת, 19 בספטמבר 2015

קולקציית סתיו/חורף 2015-2016 למותג BERSHKA

זה הזמן להכריז כאן חגיגית שהמכנסיים שנלבשו הכי הרבה אצלי השנה הם זוג של המותג BERSHKA שקניתי בתחילת הקיץ הקודם לקראת סיום תקופת ההריון שלי. עם ההריון גמרתי כבר לפני למעלה משנה אבל אותו זוג מכנסיים בהדפס טרופי ליווה אותי עוד הרבה אחרי. האמת היא שרק השבוע לבשתי אותם לעבודה ושוב קיבלתי עליהם מחמאות.
יש לי חיבה מאוד גדולה למותג הספרדי שמציע פריטים אופנתיים במחיר שווה לכל נפש. קהל היעד כבר מזמן לא רק נערות צעירות אלא גם נשים וגברים בני 30 ומעלה שאוהבים להתלבש לפי צו האופנה ולקנות את הבגדים שלהם במחירים נוחים. העונה מציעה הרשת קולקצייה בדגש על מיזוג בדים ומרקמים עם פירושים חדשים לאופנה הצבאית, האתנית והבוהמית. אותם בדים ומרקמים לצד הקולקציות הופכות את הדגמים להיות הרבה יותר ייחודיים ומיוחדים.


בקולקציות ישנם חומרים כפריים כמו זמש, אשר ניתן למצוא משולבים במעילים, שמלות וחולצות.
בנוסף, הושמה חשיבות רבה בכל הנוגע לגימורים בפריטים כמו: הטבעה, סיום שוליים, מראה של עור שחוק וג'ינסים בשילוב קרעים. גם בעונה זו, הגזרות הארוכות יככבו בקולקציה ובמונחי הצבעים לעונה זו, הקמפיין יתמקד בצבעי חאקי, שחור וגווני אפור בשילוב צבעים ניטראליים.

טווח מחירים: 25.9-499 שקלים. 

השקת הקולקציה נערכה בסניף החדש והמהמם בקומה השניה של קניון איילון המחודש. העיצוב שלו עולה על כל דמיון וצוות המוכרים אדיב ומסביר פנים שזה חשוב לא פחות מהבגדים עצמם. תענוג של ממש!

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: