יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

קולקציית סתיו - חורף 2015/16 למותג MANGO

מכירות את זה שאתן נכנסות לחנות וממש ממש רוצות לקנות לעצמכן משהו אבל מרוב שהכל יפה אתן יוצאות בידיים ריקות? זה קורה לי, אבל לעיתים רחוקות, וכך זה קרה לי גם בערב חג סוכות. קפצתי לקניון שבעת הכוכבים להחליף מתנה שקניתי לאחיינית שלי, ובשל העובדה שהייתי נטולת בעל או ילד, חשבתי שיהיה נחמד לעשות סיבוב קצר בקניון ולפנק את עצמי בבגד חדש לרגל החג. אז נכנסתי לחנות החדשה של MANGO שממוקמת בקומה השניה של הקניון וטרם ביקרתי בה. היא מרהיבה, מוארת ורחבת ידיים, וההיצע בה גדול ונגיש. פשפשתי בקולקציה, מדדתי ג'קט אלגנטי שחור, סווטשרט מודפס בגוון אפור, מגפונים חומים עם עקב קטן ועוד כמה פריטים שלא עמדתי בפניהם. כולם היו כל כך יפים, ישבו טוב והעלו לי חיוך לפנים. ואז התחלתי להתלבט, מה בא לי, מה אני באמת צריכה, עם מה אני אלבש כל דבר, ומרוב בלבול פשוט יצאתי מהחנות בידיים ריקות ונסעתי הביתה. זה נשמע הזוי, אבל זה באמת קורה לי  לפעמים כשאני נמצאת בחנויות שהכל בהן יפה מידי.

בקולקציית הנשים לסתיו – חורף 2015/2016 של MANGO תמצאו הרבה פריטים בסגנון הבוהמי, שממשיך גם מהעונה הקודמת. מככבים שם גדילים ופרנזים במראה מתוחכם ואלגנטי ועם קריצה לשנות ה – 70. הסגנון הצבאי גם הוא בולט בקולקציה כאשר הטרנד הזה בא לידי ביטוי בכפתורים בולטים, ג'קטים צמודים ומעילי מקסי בגוונים של ירוק וכחול נייבי. לצעירות והרוקיסטיות מבינינו יהיה קל להתחבר לפריטים בסגנון הרוקיסטי כמו שמלות טול, מעילי אופנוענים, מכנסי עור, חצאיות עור ועוד. בקולקציית הפרימיום של המותג (שתוצג רק בחנויות נבחרות) תהנה הלקוחה ממבחר דגמים גם הם בסגנון חזרה לשנות ה – 70, עם חליפות קרפ בעלות רכיסה כפולה, חצאיות ואוברולים מבדים נשפכים עם הדפסים גיאומטריים, חצאיות המדגישות את קו המותן ועוד. כולם בגוונים פסטליים ובצבעי בורדו, חרדל, נייבי וחאקי.
בקטגוריית האקססוריז תמצאו תיקים מיוחדים, נעליים ומגפיים אופנתיים, צעיפים, מטפחות ותכשיטים.


קשה להתעלם גם מקולקציית הגברים הטרנדית, שמציגה שילובי סגנונות ו – MIX & MATCH  מושלם, פריטים בהשראת בגדי עבודה, קו קז'ואל עם מבחר בגדים עליונים, מעילי פארקה צבאיים וחולצות משובצות, וליין עשיר של חולצות מחויטות ואביזרים משלימים כמו נעליים, תיקים, חגורות, ארנקים, עניבות ועוד.  


אחרונים חביבים הם הילדים והתינוקות שזוכים בקולקציה קפדנית ואיכותית, ממש כמו של הגדולים. יש בה בגדים בסגנון צרפתי לאירועים מיוחדים, פריטים בהשראת הקולג' וה"רטרו ספורט" בגזרת הבנים, וסגנון שנות ה – 60 וה – 70 בגזרת הבנות.


את הקולקציה החדשה של MANGO תוכלו למצוא בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מזמן כבר לא ביקרתי במנגו, ועשית לי חשק לחזור לשם. נדלקתי על הקולקציה הרוקיסטית, אני הולכת לבדוק אותה☺.
האם את יודעת, באיזה חנויות תוצג קולקצית הפרמיום?
והאמת, קשה לי לתפוס, איך היית לבדך ולא עשית שופינג?! אני הייתי שלשום בקניון ובהמלצתך ביקרתי בברשקה ובאמריקן איגל, ועשיתי שופינג מ-ט-ו-ר-ף!!!😃 טוב,אולי לא היה לך חשק לשופינג, גם קורה...
חג שמח!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - לא בטוחה שאני יודעת, יכולה לנסות לבדוק לך. מניחה שבסניף הדגל בקניון איילון, ואולי גם בקניון עזריאלי.
סקרנית לראות מה קנית! שלחי לי בפרטי :) ותתחדשי על הכל!