יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

חדשות איפור - אוקטובר 2015

שני עדכונים חשובים שניה לפני שהחודש נגמר:


קולקציית האיפור לסתיו 2015 מבית GA-DE

מותג הקוסמטיקה השיק לאחרונה את Shades Of Autumn – מראה איפור לסתיו 2015, בהשראת הטבע המציג משחק של גווני אדמה ושלכת בהירים לצד גוונים אפלוליים ודרמטיים. פריטי האיפור של מראה הסתיו מציגים צבעוניות הנעה בין גווני ניוד, אפור מעושן, חאקי וחום שלכת, היוצרים הרמוניה מלאה של גוונים בהירים עם הבזקים של צבעים עזים.
במרכז הקולקציה תמצאו פלטת צלליות מלוטשת ואלגנטית עם מראה, המכילה שמונה גווני בסיס בגימור מאט ובמרקם משיי. הגוונים בפלטה מיועדים לשימוש רב תכליתי של הצללה, תיחום והדגשה. היא מגיעה באריזה שחורה ואלגנטית ושמיניית הצלליות שוכנות בתוך פלטה שחורה ואלגנטית גם היא. אני אוהבת את השינוי בעיצוב וגם את הצלליות הנפלאות שמלוות אותי כבר שנים רבות ועכשיו נארזו לכדי פלטה אחת שימושית ונפלאה. מחירה: 159.90 שקלים.


מוצרים נוספים המלווים את הקולקציה הם ה – High Precision Matte  Eyeliner – True Black שהוא אייליינר עמיד בגימור מאט בעל מברשת טוש ייחודית המאפשרת דיוק מירבי בעת המריחה. הנוסחה מכילה פיגמנט שחור בריכוז גבוה והיא מעניקה לעפעפיים מראה דרמטי ועשיר. מחירה: 85.90 שקלים.


Nail Enamel Crystal Glow No. 509 – Naked Ambition לק בגוון טבעי של פודרה בהירה המשווה לידיים מראה רך ומוקפד. הלקים מהסדרה מחליקים בקלות בעת המריחה ומעניקים לציפורן כיסוי אחיד ואפקט צבע מושלם. אני כל כך אוהבת הגוון הנייטרלי הזה שבשבועות האחרונים אני פשוט לא מורידה אותו מהאצבעות.


את מוצרי ג'ייד ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הכולבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

קרם CC  מבית סבוקלם

סבוקלם השיקו לאחרונה את הבשורה החדשה בקטגוריית קרמי ה – CC. המוצר החדש שלהם העונה לשם: Color Control הינו קרם מייקאפ רב תכליתי שמעניק מגוון פעולות לעור: מטפח אותו, מעניק לו גוון אחיד, מסייע במניעת פיגמנטציה ומגן עליו מפני קרני השמש עם SPF30. 


יש לו מרקם קליל העוטף את העור ברכות ומותיר תחושה רכה ונעימה לאורך זמן. הוא מתאים לשימוש לבעלי עור רגיל, מעורב ושמן. הוא מוצע ב – 3 גוונים שונים: גוון בהיר (פורצלן), גוון בינוני (גולדן סנד) וגוון שזוף (קרמל). אני קיבלתי לנסות את הגוון הבינוני שלצערי הרב לא התאים לי מבחינת הגוון אך כן יכולתי להרגיש את המרקם הנעים שלו ואת איך שהוא משתלב על העור בצורה אחידה. באופן כללי אני פחות מחבבת קרמי
CC  (מעדיפה BB או מייקאפ) אולם את זה הספציפי מבית סבוקלם אני אוהבת אפילו יותר מקרם ה – BB  המפורסם שלהם.


מחירו: 119.90 שקלים ל – 30 מ"ל. להשיג במחלקת הטבע של רשת סופר פארם.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: