יום שני, 23 בנובמבר 2015

טיפוח גברי

אחת לתקופה אני נוהגת לספר לכם על המוצרים שהכנסתי לשגרת הטיפוח של הגבר שלי. "העור שלי יבש בטירוף, אני חייב קרם לחות בדחיפות!", הוא טען, ואני שלפתי לו את קרם הלחות החדש לגבר מבית NIVEA MEN. כמה ימים אחרי זה הוא ביקש: "הבושם שלי עומד להגמר, יש לך משהו חדש בשבילי?", הורדתי לו מהמדף את הבושם החדש של אנריקה איגלסיאס – DEEPLY YOURS. "אני סומך על הטעם שלך" הוא אומר לי תמיד, ואני כתגובה מעדכנת את מדף הטיפוח שלו רק בדברים טובים.


הבושם החדש של אנריקה איגלסיאס הוא בושם שנוצר מתוך תשוקה, כך מספר איגלסיאס. יש לו ניחוח עצי – פירותי שמגיע מתווי בסיס של אמבר, מושק ווניל, תווי לב של סיגליות ותפוח ותווים עליונים של ברגמוט, מלונים ופלפל שחור. הבקבוק שקוף ומסביבו רצועות כסופות אשר עוטפות את הבקבוק כשומר המגן על הניחוח היקר באופן בטוח. ההשראה לרצועות האלה אגב, מגיעה מצמיד העור של איגלסיאס, שתמיד נמצא על פרק כף היד שלו. מחיר לכמות של 90 מ"ל – 149 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם.


קרם הלחות הרב שימושי לגבר מבית NIVEA MEN הוא קרם המיועד להרגעה ולליחוח עור הפנים, הגוף או הידיים, במקרי יובש או צריבה, לאחר חשיפה לשמש או לרוחות קרות. יש לו ריח גברי מרענן ונעים והוא מעניק לעור לחות מירבית. הוא פותח במיוחד עבור העור הגברי והוא מעניק פתרון מושלם לכל צורך לגבר. הנוסחה שלו קלילה והיא אינה שומנית או דביקה ולהפתעתי הרבה (כן, ברור שניסיתי גם אני את הקרם!) הספיגה של הקרם הייתה סופר מהירה. הקרם מגיע בשני גדלים של 75 מ"ל במחיר: 35 שקלים ו – 150 מ"ל במחיר: 50 שקלים.


אפרופו המוצר האייקוני הזה, הוא יוצא כעת גם במהדורה מיוחדת וחד פעמית – מהדורה מהאגדות. המכסים של הקרמים מעוטרים בשלל דמויות מקסימות של סיפורים מהאגדות והוא מיועד לכל המשפחה. גם ילדים וגם מבוגרים יכולים להינות מהמהדורה היפיפייה ומהקרם הנפלא, כאשר כמות של 150 מ"ל נמכרת במחיר של 40 שקלים וכמות של 250 מ"ל נמכרת במחיר של 55 שקלים.


את כל המוצרים של NIVEA ניתן להשיג ברשתות הפארם והמזון המובילות.  

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: