יום שבת, 21 בנובמבר 2015

השעון החדש שלי

יש לי אוסף מכובד מאוד של שעונים בכל מיני צורות ובכל מיני צבעים. אספתי אותם לאורך השנים מהארץ ומחו"ל והם שמורים לי בקופסאות המקוריות כאילו רק אתמול רכשתי אותם. לפני כשנה וחצי, עת שהייתי בהריון עם בני, הפסקתי לענוד שעונים כי הדבר לא היה לי נוח כל כך. הייתי בטוחה שכשאלד אני אחזור לענוד את השעונים מהאוסף שלי אך לא כך היה הדבר. עברה שנה ופרק ידי השמאלית עדיין נטול שעון. ואז קיבלתי במתנה את השעון שלFerrari  מתוך קולקציית חורף2016  והתאהבתי. מאז, הוא לא יורד לי מהיד או במילים אחרות: ימות המשיח הגיעו! השעון מעוצב באלגנטיות והוא בעל לוח נקי עם נקודות מוזהבות במיקום הספרות. את קופסת השעון מקיפות אבני חן קטנות והרצועה המתכתית שלו משולבת צבעי כסף וזהב. למרות שהוא עמיד במים, אני מעדיפה להמנע מלהכניס כל שעון שלי לאמבטיה או לים/לבריכה כדי להאריך את חייו ולשמור על הברק והנקיון של המתכת.

שעון Ferrari החדש שלי וצמיד טניס מהאוסף הפרטי שלי

בקולקציה תמצאו מגוון שעונים נוספים בעיצוב נקי ויוקרתי לצד עיצובים אופנתיים לנשים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. חלק מהדגמים משובצים זרקונים, מצופים בזהב ובעל לוחות שעונים דקים בשלל צבעים מיוחדים.
טווח המחירים לשעונים בקולקציה: 490-890  שקלים וניתן להשיג אותם ב – 50 סניפים של רשת רויאלטי ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של רויאלטי: www.royalty.me


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות ושבוע טוב,
שרונה. 

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

שעון יפה מאוד!תתחדשי, שרונה! שבוע טוב!❤