יום שישי, 6 בנובמבר 2015

מלקלקת

השבוע ניסיתי שני מוצרים חדשים בקטגוריית הטיפוח לציפורניים. הראשון הוא סט מדבקות לציפורניים של המותג Funailz והשניים הם צמד לקים מתוך קולקציית הלקים החדשה של SABON.

Funailz מדבקות לציפורניים

כבר הרבה זמן שסט המדבקות המתין לי על המדף בארון הלקים שלי. השגרה הלחוצה לא השאירה לי אף לא דקה אחת פנויה לסדר את הציפורניים ולכן גם סט המדבקות נאלץ להמתין בסבלנות עד שאמצא את הרגע המתאים להתיישב ולנסות אותו.


אריזת הקרטון מעוצבת בגרפיקה מדליקה ובתוכה נחו להם 2 סטים של מדבקות בצורות שונות (בננות א-לה אנדי וורהול ומשולשים בגווני ורוד-תכלת). עוד צורפו לאריזה משייף ציפורניים קטן ודוחף עור מעץ.


פעלתי שלב אחר שלב לפי ההוראות שהיו מצורפות לאריזה והתחלתי את ההדבקה במריחת לק שקוף (שאצלי הוא למעשה מחזק ציפורניים מבית OPI).


לאחר מכן, בחרתי את המדבקות הרצויות:


הדבקתי מדבקה על ציפורן אחת ושייפתי את קצות הציפורן בעזרת המשייף המצורף כך שהמדבקה תתאים בצורה מדוייקת לציפורן שלי.


פעלתי בהדבקה שלב אחר שלב ובתוך פחות מ – 5 דקות הציפורניים שלי כוסו כולן במדבקות המדליקות עם גרפיקת הבננות. כל כך שמחתי שהציפורניים נראו מסודרות סוף סוף ויותר מהכל – שמחתי על זה שלא הייתי צריכה לחכות לייבוש שלהן, כי ברגע שהמדבקות מונחות על הציפורן, כל העבודה למעשה נגמרת.  


הבנות בעבודה שלי השתגעו על הציפורניים ובאו "לחקור" מה בדיוק עשיתי איתן. התלמידות שלי גם הן מאוד התעניינו לדעת איך ציירתי את הבננות על הציפורניים ולהן סיפרתי שמדובר במדבקות ואפילו מספר קופאיות בסופר ובחנויות שונות בהן ביקרתי, ביקשו את ידי והתבוננו במדבקות המדליקות. הן החזיקו מעמד כשבוע ימים ולא זזו ממקומן. כשרציתי להוריד אותן כל שנדרשתי לעשות הוא לקלף אותן בעדינות מהציפורן.


וקצת פרטים טכניים על המדבקות של Funailz – המחיר לארבע חבילות שונות הוא 59.90 שקלים ובתוכן 19 מדבקות ב – 9 גדלים שונים. המחיר כולל משלוח וניתן לבצע אותו דרך אתר החברה: 


קולקציית הלקים החדשה של SABON

לקראת העונה הקרה השיקו ב – SABON קולקציית לקים חדשה בגוונים כהים ואטומים של שחור, כחול, חום וניוד. אני קיבלתי לנסות את הגוון העונה לשם: Urban Blue ואת: Fairy Tale.


הכחול נתן לציפורניים של גוון חם ועמוק ואילו הורוד יותר העניק להן מראה חושני ואינטימי יותר תודות לברק שיש בתוכו. מרחתי שתי שכבות מהצבע ולסיום ציפיתי בלק ג'ל שקוף שנתן את הברק הסופי.

גוון URBAN BLUE עמוק ועשיר לימים הקרים

הלק החזיק מעמד בצורה מופלאה כ – 5 ימים למרות שהידיים שלי עבדו ועמלו הרבה מאוד השבוע. מחיר כל לק: 29 שקלים ל – 10 מ"ל. להשיג ברשת חנויות SABON.
אגב, אם יוצא לכם לבקר ב – SABON, שימו לב שבחודש נובמבר יש מבצעים ממש שווים של 20% על כל המוצרים מהסדרה החמאתית, פילינג מנטה לפנים 50 מ"ל ב – 29 שקלים, ספוג רחצה לפנים ב – 9 שקלים, קרם גוף 35 מ"ל ב – 10 שקלים ועוד. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: