יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

24 שעות של טירוף ג'ינסים

הם נוחים, יש להם גזרה מעולה והם מחזיקים מעמד לאורך שנים רבות. הם הג'ינסים של מותג האופנה LEE COOPER שהחל ממחר בבוקר (יום חמישי) ועד יום שישי, תוכלו לרכוש את את אלה מקולקציית הנשים במחיר מצחיק של 99 שקלים. האמת שאין כאן אותיות קטנות או משהו שאתם צריכים לדעת עוד כדי לקבל את ההטבה. כל מה שצריך לעשות זה להוריד את הקופון בלינק הזה ולהראות אותו בקופה. גם את הגברים החליטו לצ'פר עם קופון הטבה של 100 שקלים על רכישת ג'ינס מהקולקציה החדשה. את הקופון לגברים תוכלו להוריד מכאן. אני שמתי עין על שלושה ג'ינסים מתוך הקולקציה החדשה ומחר בצהריים אני מתכננת לקפוץ לקניון איילון כדי למדוד את השלושה ולבחור מי מביניהם יושב עליי הכי טוב. אני אגב, מהמרת על הג'ינס השחור.


גם לגברים יש אופציות לא רעות בכלל, כמו שני הדגמים האלה בגזרה קלאסית ובצבעים שכל גבר צריך בארון:


קולקציית הג'ינסים של המותג היא עיקר הקולקצייה לחורף הנוכחי והושקעו בה הרבה מאוד מחשבה וטכנולוגיה. המותג שם דגש על אלמנט הנוחות בלבישת הג'ינס כאשר הדרישה של הגבר המודרני לג'ינסים בגזרות צרות הובילה לפיתוח שני דגמים חדשים: FLEX JEANS SUPER ו - FLEX JEANS. בשניהם תמצאו אחוז גבוה של לייקרה כדי להביא את הג'ינס לנוחות מקסימלית ללבישה. שני הדגמים מגיעים במגוון רחב של גזרות ושטיפות מבהיר עד שחור. אצל הנשים מככבים העונה ג'ינס מדגם MONA המעוטר בקרעים והוא בעל מפשעה ארוכה ומשוחררת בשילוב רגל צרה וג'ינס LOLA המשלב בתוכו תיפורים באזור הברכיים, רוכסן במכפלת ומותן גבוהה. 

כמובן שתמצאו בקולקציה גם מגוון רחב של חולצות ג'ינס במגוון שטיפות, חולצות אריג, פוטרים, סריגים, ג'קטים ומעילים. את קולקציית הביגוד משלימה קולקציית הנעליים שבה תמצאו נעלי סניקרס, נעלי אוקספורד ומגפונים.


טווח המחירים בקולקציה:
ג'ינס לנשים - 99 שקלים (מחר וביום שישי בלבד, בהצגת הקופון הזה)
ג'ינס פרימיום - 349 שקלים
טופים וחולצות אריג גברים - 89-249 שקלים
סריגים וקרדיגנים - 199-269 שקלים
סווטשרטים ופליזים - 199-299 שקלים
נעליים - 169-349 שקלים

את הקופון תוכלו להדפיס או להציג דרך הסלולר והמבצע חל בכל סניפי רשת LEE COOPER ברחבי הארץ. את רשימת הסניפים המלאה תוכלו לראות כאן.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: