יום שבת, 19 בדצמבר 2015

רואה לך בעיניים

שעות על גבי שעות שאני מתבוננת בהן. מקרוב, מרחוק, מצד ימין ומצד שמאל. בוחנת את נזקי הזמן, את הקמטוטים הקטנים והכהויות. הפוסט הנוכחי יהיה מוקדש כולו לנושא העיניים. משלב הבסיס עד לשלב האיפור והסרתו.

ראשון מגיע סרום העיניים החדש מבית ג'ינבשי – VAXIN for Youth City Skin Solution. הסרום החדש נועד להגן על העור בסביבה עירונית. הוא מיועד לאזור העיניים העדין ומסייע להגנה הטבעית של העור ומשיב לו מראה צעיר ורענן. הוא מכיל קומפלקס המסייע בנוסף להבהרת כהויות וספיחת שקיות. לבקבוק המכיל כמות של 15 מ"ל יש מראה יוקרתי ביותר ומספיקה כמות קטנה מהחומר כדי להספיג את הסרום תחת שתי העיניים. אהבתי את התחושה שהוא נותן לעיניים ולטעמי הוא בסיס מעולה לפני שלב איפור העיניים. מחירו: 276 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הניו פארם, סופר פארם, המשביר והחנויות המובחרות.


השלב הבא הוא שלב הצלליות האהוב עליי. שנים לקח לי ללמוד את רזי איפור העיניים, את שילוב הצבעים המתאים לי ואת הכמות הנכונה והמדודה אותה אני צריכה להניח על מברשת האיפור. פלטת הצלליות החדשה שלSMASHBOX  העונה לשם: Double Exposure Palette המכילה בתוכה 14 צלליות היא פלטת קסם. כאשר מרטיבים את קצה המברשת וטובלים בצללית, היא מקבלת צבע גוון אחר כך שלמעשה מדובר בפלטה של 28 גוונים שונים. על ידי שימוש במים ניתן להעצים את הגוון, להפוך אותו לעמוק, מטאלי או מנצנץ יותר. הפלטה כוללת גם מברשת מיוחדת בעלת קצה כפול המיועדת למריחה מושלמת – הקצה המקומר סופג רק את הכמות המתאימה של מים ליצירת צבע עוצמתי, הקצה הזוויתי יוצר קו מדויק כאשר הוא רטוב או קו "מפוזר" יותר כאשר הוא יבש. הפלטה מגיעה גם עם עלון הכולל הנחיות לאיפור נכון עבור 6 צורות עיניים שונות והוא בגודל המתאים לנשיאה בכל תיק איפור סטנדנטי. מחירה: 275 שקלים וניתן להשיג אותה ברשת אפריל בלבד.


על שלב צביעת הגבות שנים רבות שהייתי מוותרת. לפני מספר חודשים איפרו אותי עבור פרויקט מסויים ושם הבנתי כמה שסידור הגבות וצביעתן הוא חלק בלתי נפרד ממראה האיפור הכולל שלי. העצמת הגוון הטבעי של הגבות פתח את העיניים שלי, האיר אותן ונתן מראה מושלם ללוק הכללי. מאז, אני לא שוכחת לצבוע גם אותן, ועכשיו כשיש בידי את עפרון הגבות החדש מבית CLARINS אני בכלל נהנית לבצע את השלב הזה. המותג השיק לאחרונה את קולקציית העפרונות לגבות שכוללת 3 גוונים שונים עם פורמולה משופרת ועיצוב שונה. המרקם שלהם מוצק כך שניתן לשרטט איתם באופן אחיד ומדוייק וליצור מראה מאט – אבקתי של גבות טבעיות ומעוצבות. המברשת הספירלית בקצה השני של העפרון, מברישה ומסדרת את השיער הטבעי בקלות ועוזרת לשלוט בשלב הצביעה בצורה הטובה ביותר. מחיר העיפרון: 137 שקלים וניתן להשיג אותו בלעדית ברשת הסופר פארם.


ואחרי שהשקענו זמן רב ומאמץ בבסיס ובאיפור מושלם, הגיעה העת להסיר אותו בדרך הטובה והיעילה ביותר. לשם כך אני משתמשת בשני מוצרים דומים בפעולתם אך מעט שונים.

הראשון הוא מסיר האיפור הדו פאזי לעיניים ולשפתיים של חברת הקוסמטיקה HL. הוא נטול אלכוהול ומאפשר ניקוי יסודי והסרת האיפור מהעיניים והשפתיים ללא צורך בשפשוף העור או במאמץ. הרכיבים הפועלים בתכשיר הם חומצה לקטית המעלה את רמת הלחות באזור העדין של העין ובכך מונעת את התייבשותו, וסנטלה אסיאטיקה שהוא צמח מרפא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות המשפר את זרימה הדם ומסייע למיצוק העור. כדי להשתמש במוצר צריך לנער אותו היטב לפני השימוש כדי לערבב את שתי השכבות השונות ולהספיג מעט ממנו בצמר גפן. אגב, המותג HL השיק גם מדריך כיס לקוסמטיקה מקצועית שהוא ספרון קטן ומלא ב – 60 עמודי תוכן מרתקים ומעשירים העוסקים בנושא טיפוח העור והטיפול בו. ניתן להשיג אותו בסניפי "כללית אסתטיקה" ברחבי הארץ והוא מומלץ ומהנה מאוד לקריאה. מחירו של מסיר האיפור הוא: 105 שקלים ל – 120 מ"ל וניתן להשיג אותו אצל קוסמטיקאיות מורשות HL.


להשלמת הניקוי הכללי אני משתמשת במים מיסלריים להסרת איפור H2O מבית קרליין המיועדים להסרת איפור פנים, עיניים ושפתיים. הם מאוד קלילים ומרעננים ונעים לסיים את מלאכת הסרת האיפור הכוללת איתם. את האייליינר והשפתון העמידים שלי היה לו מעט קשה להוריד ונדרשתי לשפשף את העור כדי להסיר אותם, אולם את המייקאפ הורדתי בקלות ובמהירות תודות למולקולת מיקרוסקופיות שממיסות ולוכדות את חלקיקי האיפור והלכלוך. היתרונות שלו: אין צורך בשטיפה, הוא נטול אלכוהול ובישום, איננו מייבש את העור ומעושר באלוורה להרגעת העור ובתמיצת הממליס לכיווץ נקבוביות. מחירו: 29.90 שקלים ל – 260 מ"ל וניתן להשיג אותו בכל רשתות השיווק והפארם. 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: