יום רביעי, 29 באפריל 2015

ספורטיבית במיטה

יש כאלה שעושים ספורט בחוץ ואני את הספורט שלי עושה במיטה. אני גרועה, אני יודעת, אבל אני לא מצליחה להקים את עצמי מהמיטה ומהפינוקים שיש לי בבית ולצאת החוצה לפעילות ספורטיבית.
בעברי ניסיתי כל מיני פעילויות כמו יוגה, פילאטיס, זומבה, ספינינג ואפילו סתם הליכות באוויר בחוץ, אבל מאז שמיכאל נולד סגרתי רשמית את עונת הספורט. את אותה עונה אגב, אני מקווה לפתוח שוב ממש בקרוב.
אני יוצאת להליכות עם מיכאל בעגלה, אבל זה לא מסוג ההליכות שמצריכות נעלי ספורט מיוחדות או ביגוד ייעודי ולכן אני לא מחשיבה את הדבר הזה כפעילות ספורטית.
בשבועות האחרונים העלתי את האפשרות בפני בן זוגי על חזרה לפעילות ספורטיבית מכל סוג שהיא, לא משנה מה, העיקר להזיז קצת את הגוף ולהכנס לכושר. העניין הפרוצדורלי (בייביסטר וכו') מעט עוצר בעדי אבל אני מקווה שעם בוא הימים החמים אכנס בזה בכל הכוח, תרתי משמע. עכשיו כשיש לי שני זוגות מכנסי ספורט חדשים ומהממים של FILA זה בכלל עושה לי חשק לצאת החוצה ולהראות איתם.
בכל אופן, עד אז אני מוצאת את עצמי עושה הרבה דברים במיטה בזמן הפנוי שיש. וזה אומר בין השאר לשכב עם המכנסים הקצרים והמהממים שלי כי כבר חם בחוץ ולעשות דברים כיפיים. לקרוא בספרי אופנה, לאכול שוקולד ולשמוע מוסיקה טובה הם רק חלק מהדברים...

ואחרי ההקדמה ה-כה ארוכה הזאת, רציתי שאתם לפחות תראו את שני זוגות מכנסי הספורט המדליקים מתוך קולקציית הקיץ החדשה של המותג. אז נכנסתי למיטה עם כל הדברים שאני הכי הכי אוהבת, ותיעדתי עבורכם את הרגעים הקטנים האלה שלי בבית, בהם אני גונבת כמה דקות לעצמי. 


והנה 10 סיבות למה כדאי לעשות פעילות גופנית, בתקווה שזה ישכנע אותי להתחיל כבר:

1. היא משפרת את מצב הרוח על ידי החומר המופרש למוח - אנדרופין, בזמן הפעילות. 

2. היא מסייעת בפעילות המעיים ועוזרת לנו לרוקן את הקיבה בזמן המתאים.

3. היא עוזרת בחילוף החומרים ובעיכול מהיר בגוף.

4. היא מחזקת את מערכת הלב על ידי הגברת פעימות הלב והזרמת הדם אליו. 

5. היא משפרת את איכות השינה.

6. היא מסייעת להתגבר על PMS אצל נשים.

7. היא נותנת הרגשת סיפוק שעשינו משהו יעיל וחיובי למען הגוף שלנו.

8. היא מגוונת וכל אחד יכול למצוא ענף ספורט אחד לפחות שירתק אותו ויכניס אותו לעניינים.

 9. היא מסייעת לבניית העצמות ומונעת הדרדרות בצפיפות העצם.

10. היא עוזרת לנו לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין.


עכשיו אני רק צריכה לבחור עם מה מתחשק לי להתחיל. יש לי הרגשה שזה יהיה הליכות בחוץ בערבים הנעימים של העונה הזאת ואם זה יעבוד טוב אני זוממת לחזור לפילאטיס. וויש מי לאק!
ותודה ל - FILA על המכנסיים המפנקים.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

רק בריאות,
שרונה. 

יום שלישי, 28 באפריל 2015

היכרות עם האיפור של יוסי ביטון

כשהזמינו אותי לחנות האיפור של יוסי ביטון בקניון גבעתיים שמחתי מאוד שכן זהו מותג שטרם יצא לי להכיר את מוצריו ואת האידיאולוגיה שמאחוריו. אז לקחתי את המצלמה והלכתי להתפנק בחנות החדשה והמהממת שנפתחה ממש לא מזמן בקניון. שיר לוגסי מנהלת הסניף קיבלה אותי בחמימות כה נפלאה, פינקה אותי באספרסו ונתנה לי הסבר קצר על המותג. כבר 20 שנים שיוסי ביטון מאפר בכל המדיות השונות ולפני כ – 10 שנים גם החליט לפתוח את בית הספר למקצועות האיפור. כ – 8 שנים לאחר מכן השיק את סדרת האיפור היוקרתית שלו B COSMIC שאיתם מאפרים היום לא מעט מהמאפרים המובחרים בארץ. המוצרים נמכרים בחנויות הרשת, אצל קוסמטיקאיות נבחרות ובחנות האון ליין. מבחר המוצרים והגוונים ממש עצום ומיד אספר לכם על המוצר בהם אני התנסיתי.

הגעתי לחנות נטולת איפור, דבר שלא קורה כמעט שכן לא תתפסו אותי לא מאופרת מחוץ לבית.


שיר המאפרת מרחה לי קרם לחות ופריימר מדהים של המותג על כל הפנים והתחילה לעבוד על העיניים עם צלליות EM10 ו – EBR3 ולגבות השתמשה באבקת פיגמנט לגבות EYB02.


את ההמשך היא ביצעה על בסיס האיפור המורפולוגי והשתמשה במייקאפ מזין NF7 לעצם הלחי, קונסילר מזין NC3 לעיניים, ו – מייקאפ מזין נוזלי FC01. ככה זה נראה שניה לפני שהיא התחילה לטשטש הכל...


לסיום, הפנים פודרו בפודרה HD, הריסים נמשחו במסקרה ווליום והשפתיים עוטרו בליפ קליק 03. המסקרה היא אחד ממוצרי הדגל של החברה וכבר הרבה זמן שלא ראיתי את הריסים שלי כל כך יפים וארוכים. ולמראה הסופי:

חולצת משי: H&M

ריבוי התמונות מעיד על העובדה שהתאהבתי במראה. הלוק הסופי נראה מאוד טבעי ומאוד "אני". האיפור לא הרגיש כבד על הפנים כמו שלפעמים מרגישים עם איפור מלא והעמידות שלו הייתה מדהימה שכן הוא לא זז במשך כל היום החם.

הסטנדים הצבעוניים משכו את עייני כל כך שהייתי חייבת לצלם גם אותם. האיפור נראה כמו ממתקים של ממש, פשוט מתחשק את הכל! 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שבת, 25 באפריל 2015

שתי קולקציות תכשיטים חדשות שהזיזו אצלי משהו בלב

אהבתי הרבה לתכשיטים ידועה וגלויה, בייחוד אלה העשויים זהב ואבנים טובות. כמו בהרבה דברים בחיי, גם בנושא תכשיטים אני מאוד ספציפית ומעטים הם הפריטים שיצליחו להזיז אצלי שם משהו בלב.
בתוך חודש קיבלתי שני קטלוגים לשתי קולקציות שונות ומרהיבות שהאירו לי את העיניים והזכירו לי שיום ההולדת שלי מתחיל להתקרב וזה הזמן להתחיל לחשוב על מתנה ראויה. תכשיט חדש? ראוי בהחלט.  

הקולקציה הראשונה היא My Collection – "האוסף שלי" למותג H.Stern. הליין שהושק בשנת 2009 ומיועד לנשים צעירות ולצעירות ברוחן הוא ליין שאני עוקבת אחריו מאז שיצא. בכל קולקציה אני נמסה מחדש ושומרת באדיקות רבה את הקטלוג כי התכשיטים שבו גורמים לי לחייך. גם הקולקציה החדשה ממשיכה לרגש עם המסר ה-כה רומנטי: With Love. המסר הזה אף הפך לתכשיט בפני עצמו בקולקציה והאותיות שלו מזכירות כתב יד, מה שהופך את התכשיט לאישי אף יותר. מלבד התליון המדהים הזה, בקולקציה תכשיטים נוספים בעיצוב מעודן ובשיבוץ יהלומים. תכשיטים קלי משקל, יומיומיים הנוחים לענידה ומוסיפים ניצוץ. ליין נוסף ב"האוסף שלי" הוא ליין של תכשיטי פנינים בזהב צהוב ופנינים בצורות אורגניות יוצאות דופן.
הקולקציה היא על זמנית, והמחירים הנגישים שלה מאפשרים להנות מאיכות המותג ומהתכשיטים היפים שבו.


טווח מחירים: תליונים:  החל מ – 790 ₪, טבעות: החל מ – 2400 ₪, עגילים: החל מ – 1900 ₪.


הקולקציה השניה היא קולקציית אביב-קיץ של המותג הספרדי TOUS העונה לשם: "מיאמי". אני תוהה אם זה צירוף מקרים שאותה קולקציה שאהבתי עונה לשם של המקום אליו אני עתידה לטוס ממש ממש בקרוב. הקולקציה עוצבה בהשראת הסמלים המזוהים ביותר עם המקום: עצי דקל, חופים עם חול לבן, צבעים מרהיבים ושמש אינטנסיבית. העיצובים מזכירים סגנון ארט-דקו והצבעוניות שבהם קופצת מיד לעיניים ועושה נעים בלב. שילוב החומרים והצבעים בקולקציה מעניק לקולקציה אסתטיקה מעט שונה המוקירה את סגנון מאימי. הפריטים הבולטים בקולקציה הם: טבעת "קוקטייל" עשויה ורמייל ומעוטרת באבן קריסטל שקופה ועליה גומיות נאון מתחלפות, עגילי "ביץ'"מזהב 18 קראט ואבני קרייסופרס בגוונים ירוקים, צמיד "גריט" עשוי ורמייל מעוצב בקווים נקיים ועוד.

בקולקציה החדשה הושקה גם קולקציית אביזרים משלימה עם משקפי ראייה ומשקפי שמש מעוצבים, קופסאות תכשיטים מעוצבות, צעיפים קלילים, שעונים ומגוון רחב של בשמים. גם בגזרת הגברים והילדים תוכלו למצוא שלל פריטים כמו: צמידי עור, טבעות, חפתים, תליוני כסף וזהב, רעשן מכסף, עגילים ועוד.


טווח מחירים נשים: תכשיטים: 250-35,000 ₪, תיקים: 500-2,800 ₪, אביזרים: 150-1,000 ₪, טווח מחירים גברים: 249 - 2,525 ₪,

טווח מחירים ילדים: 135 - 2000 ₪.

את קולקציית "With Love" של H.Stern וקולקציית "מיאמי" של המותג TOUS ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


המשך שבת נעימה לכולם,
שרונה. 

יום שני, 20 באפריל 2015

קולקציית קיץ 2015 למותג HDL בעיצובה של דפנה לוינסון

לפני הרבה שנים, עת בה הייתי נערה צעירה, נסעתי עם אחותי לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה כדי לחפש לה חולצות יפות לעבודה במשרד. הדרישות לא היו מוגזמות: חולצות נוחות, בעלות גזרה מחמיאה ועיצוב אלגנטי עם קריצה אופנתית. הגענו אז לחנות HDL של דפנה לוינסון וקלטנו שהגענו בדיוק למקום הנכון. אחותי אז רכשה שם 4 חולצות וגם אני נדלקתי על חולצת תחרה שחורה (שיש לי אותה עד היום בארון) ורכשתי אותה לעצמי. המחיר היה גבוה יחסית אבל מהר מאוד הבנו שקיבלנו תמורה למחיר שכן המחמאות שקצרנו על הפריטים לא איחרו לבוא.
מאז המותג קצת נעלם מעיניי ושמחתי להגיע לאחרונה לפרזנטציה שבה הוצגה הקולקציה החדשה של HDL לקיץ הקרוב.
הקולקציה העונה שואבת השראה מאופנת הוינטאג' ומעוצבת בהשראת שנות ה – 60 הקלאסיות ושנות ה – 70, המאופיינות בגזרות פשוטות ומינימליסטיות ומעוצבות בבדים איכותיים ובתפירה קפדנית. הקולקציה שמה דגש על צרכיה היומיומיים של האישה הקרייריסטית, המתמרנת בין הורות-קריירה-פנאי.
הבדים איכותיים ונעימים למגע, וביניהם: כותנה, תחרה, ויסקוזה ועוד, והצבעוניות רבגונית ונעה בין: צהוב לימון, כחול שמיים, אקוומרין, מנטה, פסטל, מרשמלו, שחור ולבן.

טווח מחירים:
חולצות  : 229- 99 ₪
מכנסיים: 299-399 
חצאיות ושמלות: 229-429 ₪
עליוניות וז'קטים: 99-399 ₪

בפרזנטציה נדלקתי על חולצה לבנה מעוטרת בעוגנים ורכשתי אותה כדי שתשמש אותי באחד מימי חג הפסח. בסוף היה לי קר מידי ללבוש אותה אז אני שומרת אותה לחג הלבן המתקרב אלינו: חג השבועות!
היא יפה ממש ומסמלת עבורי יותר מהכל את הקיץ הממשמש לבוא עלינו לטובה. 

חולצת העוגנים החדשה שלי עם הנעליים של KEDS שראיתם בפוסט הקודם


ואלה הם עוד כמה פריטים מוצלחים מהקולקציה של HDL:



את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ, את רשימת הסניפים המלאה ניתן למצוא כאן:


ואתם מוזמנים להצטרף אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג ובאינסטגרם:




יום מקסים לכולם!
שרונה.

יום שבת, 11 באפריל 2015

הצילומים שלי למגזין של קסטרו

לפני כשבועיים הוזמנתי על ידי קסטרו, יחד עם מספר בלוגריות אופנה נחשקות, לצילומים בסטודיו של דודי חסון. 
במסגרת הצילומים התבקשתי להרכיב לעצמי אאוטפיט ממגוון הפריטים של הקולקציה החדשה של קסטרו. שמחתי שהמדור "בלוג לנד" במגזין של קסטרו בחר בי לצילומים כבלוגרית אופנה מובילה ולמרות שהייתי צריכה לעשות שמיניות באויר כדי להשתתף בצילומים (אילוצי האמהות והחיים...) הצלחתי בסופו של דבר לפנות זמן בלו"ז הצפוף וניגשתי לסניף של קסטרו כדי לבחור לעצמי אאוטפיט לצילומים. ההתלבטות בבחירת האאוטפיט הייתה קשה אבל בסופו של דבר החלטתי ללכת על משהו אביבי ושמח. על הסט חיכתה לי המאפרת נורית חן ומעצב השיער מאור קידושים, על המצלמה ניצח המאסטרו דודי חסון. 

הסטודיו המהם של דודי חסון ובו הרבה מגזינים ואור יום טבעי שעושה טוב על הלב

האייליינר המדויק והמושלם שנורית המאפרת עשתה לי

 הנוף המדהים שנשקף מהסטודיו של דודי חסון...


מאחורי הקלעים: מוכנה ומזומנה וממתינה לתורי על הסט


הכתבה עלתה בערב חג שני של פסח וככה אני נראית בעמוד הראשי של המגזין של קסטרו:



זאת התמונה המקורית שצילם דודי חסון:



וכדי לראות את התוצאה הסופית מהצילומים, את הכתבה המלאה והראיון שערכו עימי, אתם מוזמנים להכנס למגזין של קסטרו בלינק הבא:



מוזמנים גם לעקוב אחרי בעמוד האינסטגרם ובעמוד הפייסבוק של הבלוג שלי, זה יותר מישמח אותי לראות אתכם גם שם!
נשיקות,
שרונה. 

אמריקן איגל - אביב/קיץ 2015

בזמן שבחוץ הסופה בעיצומה, אני מרשה לעצמי לפנטז על קיץ, שמש ודקלים. הגשם הזה הגיע בהפתעה, באמצע האביב, אף אחד לא ציפה לו, אבל אני מבחינתי כבר פתחתי את העונה החמה ואת מסע הרכישות לקיץ הקרוב כבר התחלתי לפני מספר שבועות. בין אלפי הקולקציות החדשות שיוצאות החוצה אני זוכה לסקר כאן בבלוג את זו של אמריקן איגל. למי שלא מכיר מדובר ברשת אופנה אמריקאית שמתאפיינת בסגנון קז'ואלי-עירוני. הקולקציה העונה לוקחת אותנו למסע דרכים אמריקאי, החל ממדבריות טקסס וסנטה פה ועד למקסיקו עם השראות אתניות ונגיעות של קלאסיקה אמריקאית. 
בקולקציית הנשים ניתן למצוא מגוון לוקים בטרנדים הלוהטים של העונה כמו: טרנד הבוהו שיק - מראה היפי מתוחכם, בצבעוניות של לבן, קרם סגול וארגמן, בשילוב פרינטים פרחוניים ומוטיביים אתניים של רקמות ופרנזים.
טרנד נוסף בקולקציית זו הוא מוטיב הדה גרדה בטוויסט עדכני ואביבי, המעניק מראה פסטיבלי בחולצות, חצאיות, שמלות, עליוניות, קימונו ואקססוריז. העונה מושקת קולקציית חולצות SOFT & SEXY T ובתוכה חולצות מבד ויסקוזה רך, נעים וקל משקל בגזרה רחבה. קו השמלות הורחב והעונה ניתן למצוא שמלות במגוון רחב של גזרות: אוברסייז, מקסי, סווינג ומיני, בדפוסים אביביים ובבדים קלילים ונעימים. 
הקולקציה כוללת גם כ - 10 גזרות של ג'ינסים שונים, בשטיפות כהות ובמגוון שטיפות בהירות עם קרעים ושפשופים, גם באורך קצר וגם באורך ארוך. 



טווח המחירים:
חולצות T: החל מ - 59.90 שקלים
חולצות אריג: החל מ - 29.90 שקלים
ג'ינסים: 199-229.90 שקלים
מכנסיים קצרים: החל מ - 79.90 שקלים
שמלות וחצאיות: החל מ - 99.90 שקלים 


מותג ההלבשה התחתונה ארי (AERIE) מבית אמריקן איגל מציג העונה קולקציית קיץ שמחה במיוחד, בצבעוניות עשירה, עם חזיות באיכות ונוחות בלתי מתפשרת ובמגוון רחב של גזרות שונות ברמות פוש אפ משתנות, כך שכל אחת יכולה למצוא את החזייה המתאימה. את קולקציית החזיות משלימים תחתונים בהמון גזרות ובמחיר משתלם של 4 זוגות ב - 100 שקלים. 
קולקציית הלבשת הבית עשויה מבדים נעימים וקלילים ובה תמצאו מגוון חולצות וגופיות רכות לשינה, בוקסרים קצרים וטוניקות מבד ג'רסי. 


טווח מחירים:
חזיות: עד 149.90 שקלים
תחתונים: 4 ב - 99.90 שקלים.
בוקסרים ומכנסי פיג'מה: החל מ - 89.90 שקלים
חולצות וגופיות: החל מ - 69.90 שקלים

את אמריקן איגל ניתן להשיג ב - 30 חנויות הרשת ברחבי הארץ, ואת המותג ארי ניתן להשיג בחנויות אמריקן איגל ובחנויות המותג ארי בקניון עזריאלי תל אביב, קניון לב חדרה, קניון גרנד חיפה, קניון השרון בנתניה ובגרנד קניון באר שבע. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

שבוע טוב לכולם,
שרונה. 

יום שלישי, 7 באפריל 2015

הסניקרס שהחזירו לי זכרון ילדות נשכח

חלפו עשרים וקצת שנים מאז הפעם הראשונה שההורים שלי טסו לחו"ל יחדיו וקנו לי את הסניקרס הראשונים שלי. הם היו לבנים והעקב שלהם היה מעוטר בגומי כחול עם הלוגו מוטבע עליו: KEDS.
הלכתי איתם לכל מקום וכשהם התלכלכו אמא שלי הייתה מכניסה אותם למכונת הכביסה ומוציאה לי אותם משם נקיים וחדשים לגמרי. מאז אותו זוג לבן וראשון של KEDS היו לי עוד הרבה זוגות של המותג. בכל שנה, כשההורים שלי היו טסים לחופשת הקיץ שלהם בחו"ל, הייתי מקבלת במתנה זוג נעלי KEDS חדשים.
מעט לפני חג הפסח הנוכחי הגיע אליי שליח ומסר לי שקית שהיו בה שני הדברים הבאים:


כשפתחתי את הקופסא המדליקה הופתעתי לגלות שהמותג חוזר לארץ ובגדול! בשלב הראשון ניתן להזמין את הנעליים באתר האון ליין: www.keds.co.il ובדוכני הפופ-אפ שממוקמים בקניונים באזור המרכז (קניון איילון, קניון רמת אביב וקניון הזהב) ובהמשך יפתחו חנויות המותג בקניונים המובילים ברחבי הארץ.
בכרטיס הכחול חיכה לי קוד מתנה לזוג נעלי KEDS חדשים, איזה כיף!

אז נכנסתי לאתר החברה והתלבטתי רבות בין המבחר הגדול של הנעליים שהוצע שם. אהבתי הרבה דגמים ולא באמת ידעתי מה לבחור:



בסופו של דבר נתקלתי בזוג הזה, שהעיצוב שלו היה מעט שונה מהסניקרס הסטנדרטיים וגם אהבתי את הצבע הכחול-ג'ינסי שלו.
בחרתי את המידה הרצויה, הכנסתי את הכתובת והפרטים שלי וביצעתי את ההזמנה. בתוך שלושה ימים הגיע אליי שליח עם הנעליים ארוזות היטב בתוך קופסא ממותגת וכשפתחתי את הקופסא שמחתי לגלות שהזוג שבחרתי אפילו יפה יותר במציאות! 


הסניקרס שלי עולים 209 שקלים והמשלוח הוא בחינם (בקניה מעל 199 שקלים באתר). הם יהיו מעולים לתקופה הזאת של עונת המעבר, גם עם גרבי ניילון דקיקות ושמלה/חצאית וגם בלי גרביים בכלל! 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

לילה טוב,
שרונה.