יום חמישי, 30 ביולי 2015

אלף נשיקות

הערב יחגגו ברחבי הארץ את ט"ו באב ובהמשך ישיר לפוסט מאתמול, רציתי לחשוף בפניכם שלושה מוצרים לשפתיים שיגרמו גם לכן להתלבט איזה צבע לשים הערב לדייט שלכן.


לוריאל פריז חוגגת 30 שנים לסדרת קולור ריש המיתולוגית ולרגל המאורע השיקה גם 30 גוונים חדשים בקולקציה. נשלחו אליי 2 שפתונים מתוך הקולקציה החדשה וכל שנותר לי לעשות זה להחליט כעת איזה מהם יעטר את שפתיי הערב, ט"ו באב ה-תשע"ה. הפיגמנטים חזקים והעמידות בינונית. האריזות יפות והמחיר גם הוא נוח ביותר ונע סביב ה - 55 שקלים בפארמים השונים. 


השקה נוספת מבית לוריאל היא אפליקציית MUG החדשה שמאפשרת להתאפר בצורה וירטואלית מושלמת. הייתי סקפטית, ניסיתי והופתעתי לגלות כמה חכמה ומגניבה האפליקציה הזאת. היא ממכרת ואפשר להתעסק איתה שעות. הנה הלוק שיצרתי לעצמי דרך האפליקציה, של מראה קאן 2015 - נטשה פולי. 

הלחיים זוהרת, השפתיים והעיניים במראה עדין אך קייצי

וזאת כבר ההשקה האחרונה מבית מייבלין ניו יורק שיצאה עם שפתון-עפרון חדש - COLOR DRAMA ב - 10 גוונים, הנה אחד מהם:

 

השפתון נמרח בקלות יתרה וניתן לעבוד איתו בצורה חכמה של תיחום השפתיים בעזרת קצה העפרון ולאחר מכן מילוי שטח השפתיים באופן אחיד. יש לו עמידות בינונית ולמרות שחשדתי שהוא ייבש את השפתיים, הוא ממש לא עושה זאת. עובד מושלם עם הגלוס של ג'יבנשי מהפוסט הזה. העפרון מושק במחיר של 29.90 שקלים (במקום 64 שקלים) וניתן להשיג אותו ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


שולחת לכל הקוראים שלי, אלף נשיקות...
חג אהבה שמח!
שרונה. 

יום רביעי, 29 ביולי 2015

הפוסט הורוד לט"ו באב

אני אדם שאוהב לחגוג. כשמדובר בחגיגות אהבה, זאת בכלל סיבה למסיבה. אסף אהובי ואני כבר 9 וחצי שנים יחד (אבל מרגיש כאילו הכרנו רק אתמול) ומאז ומתמיד אני זוכרת אותנו מציינים, גם אם בקטן, את חג האהבה העברי והלועזי. לרגל המאורע שיחגג בסוף השבוע, הכנתי לכם פוסט ורוד, מתקתק ודביק, כיאה לחג האהבה.



גלוס GELEE D'INTERDIT מבית GIVENCHY

עם הגלוס המושלם והיוקרתי הזה, אין אחד שלא ירצה להתנשק איתך. הוא יצא לאחרונה במהדורה מוגבלת ויש לו גוון תפוזי בוהק על השפתיים. אפשר לשים אותו מעל השפתון האהוב ואפשר גם סתם כך, רק אותו (האופציה החביבה עליי) למראה נקי ואלגנטי. הוא נמכר במחיר של 176 ומגיע כחלק מקולקציית האיפור הקיצית והחדשה של המותג שכוללת גם עפרונות עיינים בשלושה גוונים, לקים, מסקרה ופודרה. ניתן להשיג את כל הקולקציה ברשתות הפארם ברחבי הארץ.



קרם ידיים קקטוס ופלפל ורוד של AHAVA

זוכרות את השמן היבש מאותה הסדרה עליו כתבתי כאן? אז בעקבות ההצלחה העולמית שלו, מצטרפים לסדרה באותה הריח גם קרם ידיים מרענן, מועשר במינרלים מים המלח. הוא מרכך ומחליק מידית ידיים מחוספסות ויבשות ונספג במהירות הבזק. הריח שלו ממכר ומעיר את החושים שזה בדיוק מה שאת צריכה בשביל להעיר את הגבר שלך... מחירו: 66 שקלים ל – 100 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר פארם, בחנויות פטור ממכס ובחנויות נבחרות נוספות.



דאודורנט 6 In 1 מבית ADIDAS

מותג אביזרי הספורט מהמובילים בעולם השיק את הדאודורנט הספורטיבי שלו, שפותח עם ספורטאים ומכיל מספר יתרונות בולטים כמו: נוסחת רעננות אקטיבית, נוגדי רטיבות, הגנה מפני ריחות רעים, אנטי בקטריאליות ועוד. הוא לא משאיר סימנים לבנים או צהובים על הבגדים וזה בגרסא הורודה מיועד לנשים בלבד.
מחירו: 29.90 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם.



אל סבון נוזלי פרחי בר מבית FAMILY

המהדורה המיוחדת לרגל ט"ו באב, מגיעה בבקבוק ע-נ-ק-י של ליטר והוא מועשר בויטמין E ובשאר מרכיבי לחות. הצבע האדום והקופידון על הבקבוק לחלוטין שבו את ליבי. הוא מונח בגאווה על השיש במטבח כדי להזכיר לי שחג האהבה אצלנו בבית הוא בעצם כל יום, ולא רק פעם בשנה.
מחיר הסבון: 15 שקלים כאשר עד סוף החודש תוכלו למצוא אותו במחיר מבצע של 8.90 שקלים ברשת שופרסל וברמי לוי.



מארזי האהבה של SABON

אחרונים חביבים הם רשת SABON האהובה, שכמו בכל שנה יוצאת עם מארזים מושלמים (אבל באמת!) לרגל חג האהבה כאשר אלה מגיעים ברמות מחיר שונות שנעות בין 45 שקלים ל – 129 שקלים. תמצאו בהם חלק ממוצרי הדגל של החברה כמו קרם ידיים בריח פטשולי לבנדר וניל, קרם לחות לגוף בריח פטשולי לבנדר וניל, פילינג לרגליים, ליפ באלם בניחוח וניל קוקוס, לק לציפורניים ועוד. את המארזים המהממים ניתן להשיג בסניפי רשת SABON ברחבי הארץ או באתר החברה: www.sabon.co.il



וכעת, כל שנותר לי לעשות זה לברך את כולם בברכת חג אהבה שמח,
תחגגו עם מי שאתם אוהבים, תתפנקו ותאהבו!


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום ראשון, 26 ביולי 2015

ניחוחות של קיץ

אני אוהבת את הקיץ על כל גווניו.
אני אוהבת את הקיץ על כל טעמיו.
אני אוהבת את הקיץ על כל מראותיו.
אני אוהבת את הקיץ על כל ניחוחותיו.

אני אוהבת את הבשמים החדשים שהושקו הקיץ, כי הם מזכירים לי שאני במקום הנכון ובזמן הנכון. חודשי יולי – אוגוסט הם הזמן שבו אני בחופש גדול באמת, בדיוק כמו הילדים. הזמן שלי לעשות מה שאני רוצה, ולהנות מאבטיח קר, מבריזה של ים וגם מניחוחות חדשים. ניחוחות של קיץ.



Bronze Goddess Eau Fraiche מבית – ESTEE LAUDER



על הבושם: בושם מפתה וסקסי, המכיל מרכיבים יוקרתיים ומשכרים. כתזכורת לחופים שטופי שמש, מתאפיין הניחוח האקזוטי בתווי לב קרמיים של ענבר זהוב המפיצים קיציות טהורה לכל עבר.

תווים עליונים: חלב קוקוס, אלגום, וניל, וטיבר ומור.
תווי הלב: ענבר, מנדרינה, ברגמוט, לימון ותפוז.
תווי בסיס: גרדניה, יסמין, מגנוליה, תפוז ולבנדר.

אז איך הריח? קייצי ומושלם. הבושם האולטימטיבי לימים הכי חמים של השנה.

מחיר: 400 שקלים ל – 100 מ"ל.

איפה משיגים? ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות נבחרות.  


UNTOLD Eau Fraiche מבית – Elizabeth Arden  


על הבושם: נוצר עבור אישה תוססת, מפלרטטת וספונטנית ומוסיף ממד אוורירי ומרומם למשפחת UNTOLD. בושם מואר ועליז, קסום בשובבות שלו ומבטא את הצד העליז של האישה של המותג.

תווים עליונים: לימון ואגס.
תווי הלב: תה לבן, מנדרינה, פרזיה וחבצלת.
תווי בסיס: וטיבר, ענבר לבן, מוסק וקשמיר.

אז איך הריח? אלגנטי וקליל, נעים על הגוף ועם עמידות גבוהה יחסית.

מחיר: 299 שקלים ל – 100 מ"ל.

איפה משיגים? ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.


Royal Marina Turqoise מבית – MARINA DE BOURBON


על הבושם: בושם בסימן אצילות וגינוני מלכות השואב השראה מחזיון של פנינים כחולות, בהירות, טהורות ואלגנטיות. הוא לוקח את נשותיו היישר אל עולם הדמיון המפותח של אשת האצולה, מרינה דה בורבון, אל תוך אוצרות התכשיטים שלה וסודותיה השמורים ביותר.

תווים עליונים: תפוח ירוק, אפרסק ועלים ירוקים.
תווי הלב: יסמין, מגנוליה ושושנת העמקים.
תווי בסיס: אלמוג, מושק ווניל.

אז איך הריח? נשי ויוקרתי, מתמזג בשלמות עם העור ומותיר אותו ריחני לאורך כל שעות היום.

מחיר: 149 שקלים ל – 100 מ"ל.

איפה משיגים? ברשתות הפארם.


OLYMPEA מבית – paco rabanne


על הבושם: עם OLYMPEA פאקו רבאן כותב פרק חדש. נשי. נאמן לערכים החדשניים שלו, היכן שפרובוקציה חושפת את רוח הזמן, פאקו רבאן דמיין חושניות מיוחדת, בפניה אף אחד לא יכול לעמוד. קליאופטרה המודרנית היא המלכה של המלכות, האישה של כל הניצחונות, האייקון המוחלט. ניחנה בכל הכוחות, היא בוחרת את הגיבור שלה על מדרגות האולימפוס. סוג של אלה, אבל אישה מעל הכל. אישה אלוהית.

תמצית הבושם: וניל ויסמין.

אז איך הריח? ניחוח עשיר, סמיך ומעט מתקתק. בושם שיתאים לנשים שאוהבות ריחות דומיננטים ועמידים.

מחיר: 299 שקלים ל – 50 מ"ל, 389 שקלים ל – 80 מ"ל.

איפה משיגים? ברשתות הפארם.


Very Sexy Platinum For Him מבית – Victoria's Secret


על הבושם: בפעם הראשונה, Victoria's Secret משיקה בושם לגבר. הבושם הוא כוח הסקסיות, זוהי כריזמה טהורה וביטחון עצמי שלא יודע גבולות. גבר העונד פלטינה ולבוש בשחור, זוהי הצהרה סקסית עוצמתית. הבושם זכה בפרס FIFI כשבושם השנה הפופולארי ביותר לגבר בארה"ב.

תווים עליונים: שמן מרווה, פלפל סצ'ואן, ברגמוט איטלקי וכוסברה.
תווי הלב: גרדניה, עלי סיגליות, לבנדר וקטורת.
תווי בסיס: טונקה ואמבר.

אז איך הריח? לא לחינם זכה הבושם בפרס היוקרתי של איגוד הבישום – The Fragrance Foundation. זהו בושם שכל גבר יתחבר אליו בקלות, גם אל הניחוח הגברי המשובח וגם אל הבקבוק המאסיבי היוקרתי.

מחיר: 59.90$ ל – 50 מ"ל קולון, או: 74.90$ ל – 100 מ"ל קולון.

איפה משיגים? בחנויות Victoria's Secret בדיוטי פרי, או במתחם שחקים בטרמינל 3 (מתחם טיסות יוצאות הפתוח לקהל הרחב, קומה 3). 



 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום רביעי, 22 ביולי 2015

מייק אפים חדשים

קיץ וחם והלחות הזאת של יולי – אוגוסט לא באמת עוצרת בעדי להתאפר באופן מלא כמו שאני רגילה כבר שנים. מה זה איפור מלא? שכבת פריימר, מייק אפ, קונסילר, טוש הארה, פודרה, צלליות, אייליינר ותמשיכו לבד... כפי שאתם מבינים, אני מכורה לאיפור ולא משנה לי אם זה חורף או קיץ. למעשה, גם לא באמת אמור להיות לי משנה כי ההמלצה היא כן לכסות את הפנים בשכבת הגנה כלשהי, שכן מדובר בשכבה שמונעת מהפיח והלכלוך להדבק לעור ובכך מגנה ושומרת עליו.
על כל פנים, קיבלתי לנסות שני מייק אפים חדשים, האחד הוא מייק אפ נוזלי, כפי שאני נוהגת להשתמש בשנים האחרונות והשני הוא מייק אפ נוזלי שמגיע בצורה קצת אחרת ומיד תבינו במה מדובר.

מימין: MIRACLE CUSHION של לנקום, משמאל: Everlastin Foundtation של קלרינס

המייק אפ החדש לנקום – MIRACLE CUSHION הוא באמת קסם של ממש ומדובר בחידוש אמיתי בתחום הזה. במבט ראשון הוא נראה בדיוק כמו מייק אפ קומפקט רגיל, אבל כשפותחים אותו הוא מכיל מייקאפ נוזלי המועבר דרך הכרית המיוחדת שמצורפת אליו. הכרית היא בעצם אפליקטור מחליק המתאים במיוחד לשימוש עם הפורמולה של המייק אפ. לוחצים אותו מספר פעמים על הכרית המיוחדת של המייק אפ ומורחים ישירות על העור. אפשר לבחור בין כיסוי קליל (סטייל BB או CC) לבין כיסוי מעט יותר גבוה על ידי שימוש נוסף בחומר.


המראה שנוצר טבעי ויפה, העור נראה חלק והנקבוביות שדי בולטות אצלי בעור הפנים, מעט התעדנו בזכות המייק אפ. ההרגשה המיידית שמתקבלת על העור בעת המריחה היא תחושה מאוד רעננה וקרירה.
אחד היתרונות הגדולים שלו הוא העובדה שהוא קומפקטי וניתן לשאת אותו בתיק די בקלילות, דבר שקשה לעשות לרוב כשמדובר במייק אפ נוזלי. יתרון נוסף הוא מקדם ההגנה 23SPF שנמצא בתוכו, שזה משהו שאני משתדלת להקפיד עליו כשמדובר במייק אפ שאני משתמשת בו באופן יומיומי. המייק אפ של לנקום הוכנס אל התיק האישי שלי והוא משמש אותי המון לצורך תיקונים ורענון האיפור, בימים שבהם אני נמצאת שעות ארוכות מחוץ לבית.


הוא מוצע ב – 4 גוונים בלבד ונמכר במחיר של 235 שקלים (ל – 14 גרם) בנקודות המכירה של סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות הנבחרות.


המייק אפ הבא גם הוא מגיע הישר מפריז והוא שייך למותג CLARINS. המייק אפ הזה נוצר במיוחד לכבוד הקיץ, מאחר והצורך במוצרים חזקים ועמידים גדל. מדובר באותה נוסחה של המייק אפ המוכר של CLARINS העונה לשם: Everlasting רק שהפעם הפורמולה שלו משופרת עוד יותר ויש בה כמה יתרונות בולטים: היא מעניקה לעור רמה גבוהה של לחות, מרגיעה אותו ומעניקה לו כיסוי מלא ומושלם של עד 18 שעות ללא חשש מתחושת כבדות.
לפורמולה החדשה התווספו שני מרכיבים מעניינים ביותר: אבקת במבוק, הידועה ביכולתה למנוע הברקה בעור הפנים, ו – קינואה אורגנית, המסייעת לשמור על גמישות העור.


המראה שנוצר מאוד אחיד ונקי, העור הוחלק והכיסוי היה גבוה ועמיד. אני תמיד נוהגת להשתמש מעל בפודרה כך שקשה לי לאמוד את נושא מניעת ההברקה. מה שבטוח זה שהוא נשאר מקובע לאורך כל היום ולא חשתי צורך לבצע תיקונים. הוא נכנס אל תיק האיפור שבבית שלי ואני נהנית להשתמש בו בימים ארוכים שבהם אני יודעת שלא יהיה לי זמן לחדש את האיפור, לא ברכב ולא בסוף היום כשאני קופצת הביתה לשעה קלה וממנו יוצאת שוב לבילוי קליל עם חברות.


הוא מוצע ב – 5 גוונים ונמכר במחיר של 276 שקלים (ל – 30 מ"ל) בלעדית ברשת הסופר פארם.

ובכן, יש לי שני מייק אפים חדשים ומעולים, של שני מותגי קוסמטיקה יוקרתיים שאני כבר שנים מאוד אוהבת את המוצרים שלהם. אם תשאלו אותי בתגובות מה יותר טוב לטעמי (ואין לי ספק שהשאלה הזאת תגיע, אז אחסוך לכן אותה מראש) אני חושבת ששניהם מעולים, פשוט כל אחד מתפקד אצלי מעט אחרת. איך תדעו במה לבחור כשתגיעו לפארם? אני מציעה שתנסו את שניהם, תרחרחו את המוצר (כי ריח נעים זה משהו שמאוד קריטי לי כשמדובר במוצר ש"הולך איתי" על הפנים לאורך כל היום), ותנסו לבחון מה נותן לכן את הכיסוי המדויק שאתן צריכות.

לעוד שאלות, אני בהחלט כאן בתגובות!

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 


יום שני, 20 ביולי 2015

איב רושה בישראל

את השלט שמבשר על "בקרוב תפתח כאן חנות של איב רושה" ראיתי בקניון איילון כמה חודשים טובים. אחת לכמה שבועות הייתי עוברת בקניון ותוהה מתי כבר יפתח הסניף. אפשר להגיד שחיכיתי מאוד להגעת המותג לארץ והנה, בתחילת החודש נפתחו להם שני הסניפים הראשונים, הראשון בקניון איילון והשני במתחם ביג פאשן אשדוד.
אשמח לעשות הכרות עם המותג למי שלא מכירה, וגם יש לי כמה המלצות למוצרים שווים ביותר של המותג שלא יקרעו לכם את הכיס. אבל קודם רציתי שתראו את השלל המכובד שיצאתי איתו מהחנות לפני שבועיים.


הראשון הוא ג'ל הגרגירים העדין בריח פטל שחור פראי שמשאיר את הגוף עם ניחוח אקזוטי משכר. אני לא הפסקתי להסניף את עצמי ארוכות אחרי השימוש בו ומשהו בניחוח הזכיר לי ריח מתקתק של תינוקות. הגרגרים סופר עדינים ולכן ניתן להשתמש בג'ל באופן יומיומי בכל מקלחת. הג'ל מכיל מרכיבים בוטנים כמו אבקת זרעי קיווי ואבקת זרעי אפרסק והוא בעל PH ניטראלי.
המוצר נמכר במחיר השקה עד סוף החודש (כמו גם שאר המוצרים בחנות) ולכן תמצאו אותו במחיר ממש מצחיק שנע סביב ה – 20 שקלים.


גם שני הבשמים הללו הצליחו לכבוש כאן את בני הבית שלי. אמא שלי טענה שהבושם לאישה – Quelques Notes d'Amour הוא אחד מהריחות הכי נעימים שהיא הריחה לאחרונה, ואני אפילו התלהבתי יותר מהניחוח לגבר – AMBRE NOIR שלמרות שהוא מגיע בגרסת ה – EDT, יש לו עמידות גבוהה יחסית וניחוח גברי מעולה שמורכב מתמציות ווטיבר, פצ'ולי ואבסולוט פולי טונקה קלויים.


מי המיסלר מסדרת HYDRA VEGETAL הם מוצר של 2 ב – 1, ואני חובבת למדי מוצרים כאלה שגם באמת עושים את העבודה. יש בהם תמציות עץ מייפל וצמח אגבה כחולה ונעים להסיר איתם איפור מעור הפנים והעיניים מאחר והם גם מנקים מעולה וגם משאירים את העור זוהר ורענן ועם תחושה נעימה ולא מיובשת.


אחרון חביב הוא קרם היום להשבת נפח המיועד לכל סוגי העור והוא מיועד לנשים בגילאי ה – 45-55. הנסיינית אליה הועבר הקרם דיווחה על מרקם נהדר ומריחה חלקה ונעימה. הקרם נספג מהר בעור וניתן להתאפר במידי אחרי המריחה שלו (בניגוד לקרמים אחרים שהם כבדים יותר וצריך לחכות כמה דקות לפני שלב האיפור). הקרם הוא מסדרת SERUM VEGETAL שאפשר למצוא בה גם סרום, קרם עיניים ושפתיים וקרם לילה.


את האודם שבתמונה טרם ניסיתי והוא יגיע בפוסט נפרד בהמשך.

וחשוב לי לתת לכם מעט ידע כללי על המותג הנפלא הזה:
איב רושה הוא בוטנאי שהטבע היה תשוקתו הגדולה. הוא יצר את מוצרי הטיפוח הבוטניים הראשוניים בשנת 1959 בעיירת מגוריו - La Gacilly, בחבל בריטני שבצרפת. איב רושה היה הראשון שפיתח מוצרי טיפוח בוטניים והקים את החברה, שנשאה את שמו, בתקווה שהצלחתה והתפתחותה יביאו תועלת והכרה לעיירה בה הוא מתגורר. הגן הבוטני של המותג ב- La Gacilly משמש בית ליותר מ-1100 זנים שונים של צמחים ומהווה מקור בלתי נדלה לידע בוטני. מעבר לכך, הבוטנאים והביולוגים של איב רושה סורקים את חמשת היבשות בחיפוש אחר תגליות בוטניות וסודות יופי חדשים, תוך הקפדה על שמירת הטבע וכיבודו.
למותג יש כ – 4000 חנויות בכל העולם, עם 300,000,000 מוצרים שמופצים אליהם מדי שנה.

טווח המחירים: 
מוצרי טיפוח פנים 65-220 ₪
מוצרי איפור 34-135 ₪
 בישום 29-250 ₪
מוצרי טיפוח השיער  19-42 ₪
לקים 28-31 ₪
מוצרי טיפוח הגוף 10-90 ₪

עד סוף החודש כאמור, תוכלו למצוא את המוצרים במחירי היכרות שווים עוד יותר.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שבת, 18 ביולי 2015

יום הולדת 29

לפני יומיים חגגתי את יום הולדתי ה - 29 ובאופן רשמי נכנסתי לשנה האחרונה בעשור השלישי לחיי. אני לא מאמינה שביום ההולדת הבא שלי אחגוג 30 קיצים, אבל מה שבטוח זה שהחגיגות יהיו גדולות ומכופלות יותר מאי פעם. כתבתם לי ברכות בכל מקום אפשרי (על חלקן עדיין לא עניתי אפילו, מבטיחה בהמשך) וריגשתם אותי כל כך שהרגשתי שאני חייבת להעלות כאן פוסט וקודם כל להודות לכולכם על תשומת הלב, הברכות והמילים החמות. 
את בוקר החגיגות פתחתי בארוחת בוקר קלילה וטעימה שבעלי הביא לי בהפתעה מהקפה השכונתי. לאחר מכן המשכתי עם אמא שלי לקניון איילון שם פינקנו את עצמנו בנעליים ובבגדים חדשים. משם נסעתי לנוח אצל ההורים שלי בבית, השארתי שם את מיכאל וחזרתי הביתה אחר הצהריים הישר לזרועותיו של בעלי שחיכה לי עם זר פרחים ענקי. בערב הלכנו לאכול במסעדת טופולופומפו הנפלאה, שיש בה אוכל טעים ויפה כל כך. המחיר יקר אבל שווה כל שקל. 

בד"כ נהוג שמכינים לילדי יום ההולדת את העוגה, אבל כיאה למי שחובבת מושבעת של בישול ואפיה אני החלטתי להכין לעצמי את העוגה. לא בדיוק עוגה, אלא קאפקייקס! ספר הקאפקייקס הנהדר של מרתה סטיוארט מכיל כמויות אדירות של מתכוני קאפקייקס מגרים (ומשמינים!) ובחרתי משם מתכון לקאפקייקס קלאסיים בציפוי קרם וניל. מי שראה בבוקר יום ההולדת שלי את התמונה באינסטגרם ובפייסבוק ודאי חשב שמדובר בתמונה שנלקחה מהרשת, אך אני גאה לספר שמדובר בקאפקייקס שהכנתי במו ידיי והצילום גם הוא שלי כמובן.



קאפקייקס ריויון צהובות - מקור המתכון: מרתה סטיוארט

מצרכים לקאפקייקס:

3 כוסות קמח עוגה (לא קמח תופח)
1 וחצי כוסות קמח רגיל
3/4 כפית אבקת סודה לשתייה
2 כפיות ו - 1/4 אבקת אפייה
1 כפית ו - 1/2 מלח
1 כוס + 2 כפות (255 גרם) חמאה, בטמפרטורת החדר
2 כוסות ו - 1/4 סוכר
5 ביצים שלמות + 3 חלמונים, בטמפרטורת החדר
2 כוסות ריויון, בטמפרטורת החדר
2 כפיות תמצית וניל טהורה

1. מחממים את התנור לחום 180 מעלות. מרפדים תבניות שקעים בעטרות נייר. מנפים לקערה את שני סוגי הקמח, אבקת הסודה, אבקת האפייה והמלח. 
2. מקרימים את החמאה והסוכר במיקסר במהירות בינונית-גבוהה לקרם בהיר ואוורירי. מנמיכים את מהירות המיקסר לבינונית. מוסיפים את הביצים, זו אחר זו. ממתינים עד שכל אחת נבלעת בקרם לפני הוספת השנייה. מנקים את דפנות הקערה מדי פעם. מוסיפים את החלמונים ומערבלים עד שהם נבלעים היטב בקרם. מנמיכים את מהירות המערבל לנמוכה. מוסיפים את תערובת הקמח בשלושה שלבים, לסירוגין עם הוספת הריויון בשני שלבים. מערבלים היטב לאחר כל הוספה. מוסיפים את תמצית הווניל ומערבלים שוב. 
3. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין שקעי התבניות עד ל - 3/4 מגובהם. אופים כ - 20 דקות, תוך שינוי מיקום התבניות בתנור במחצית זמן האפייה, עד שכאשר לוחצים על פני העוגות הן קפיציות למגע, וקיסם שננעץ במרכזן יוצא נקי. מניחים את התבניות לצינון על רשת למשך 10 דקות. הופכים את הקאפקייקס על הרשת ומניחים עד לצינון מלא. אפשר לשמור את הקאפקייקס למשך יום בטמפרטורת החדר, או להקפיא אותן בקופסאות אטומות עד חודשיים.


מצרכים לציפוי:

1 כוסות ו - 1/2 חמאה (340 גרם) בטמפרטורת החדר
4 כוסות (450 גרם) אבקת סוכר מנופה
1/2 כפית תמצית וניל טהורה

1. במיקסר על מהירות בינונית-גבוהה, מקרימים את החמאה למשך כ - 2 דקות, לקרם בהיר ואוורירי.
2. מנמיכים את המהירות לבינונית. מוסיפים את אבקת הסוכר, 1/2 כוס בכל פעם. מערבלים היטב לאחר כל הוספה ומנקים את הדפנות מדי פעם. אחרי כל 2 הוספות, מגבירים את המהירות לגבוהה ומערבלים במשך 10 שניות כדי לאוורר את הציפוי ואז מחזירים את המהירות לבינונית וחוזרים על התהליך. כל התהליך אמור לקחת כ - 5 דקות. הציפוי צריך להיות בהיר מאוד ואוורירי. 
3. מוסיפים את הווניל ומערבלים שוב לציפוי חלק. אם לא משתמשים מיד, אפשר לשמור את הציפוי במקרר בקופסה אטומה עד 10 ימים.  לפני השימוש, מביאים לטמפרטורת החדר ומערבלים במהירות נמוכה עד שהציפוי שוב חלק, כ - 5 דקות. 

4. לסיום, מורחים את הציפוי על פני העוגות בעזרת מרית זווית. שומרים במקרר את עד 3 ימים בקופסה. להגשה, מביאים לטמפרטורת החדר ומפזרים מעל סוכריות צבעוניות. 



הערות שלי:
המנג'טים שהשתמשתי בהם הם מספר 5. יוצאת כמות של כ - 40 קאפקייקס. את הסוכריות הצבעוניות המדליקות הבאתי איתי מארה"ב. בארץ לא ראיתי זהות להן (מאורכות ובססגוניות יפה שכזאת) אבל אפשר גם לוותר עליהן, לבחירתכם. 
הקאפקייקס עם הציפוי טעימים בטירוף ומומלץ לכבד אנשים אהובים :)


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום ראשון, 12 ביולי 2015

אופרת סבון

אני כל כך אוהבת סבונים שלפעמים אני מוצאת את עצמי משתמשת בכמה כאלה באמבטיה במקביל. אני יודעת שיש כאלה שמכירות את התופעה וממש יזדהו אותי, אבל הרצון לנסות דברים חדשים בליווי החשק לגוון בריחות ובמרקמים, מביא אותי לאובססיה קלה בכל הקשור לסבונים.
לאחרונה התווספו אצלי סבונים נהדרים שחשבתי שתרצו לשמוע עליהם גם אתם:


ב – Palmolive השיקו לאחרונה שני סבונים חדשים. הראשון הוא מסדרת ה Gormet SPA בשלושה ניחוחות. אני משתמשת בניחוח תות שמכיל תמציות של רכז תות, שמן קוקוס, ושמן חוחובה. לסבון הורוד יש ריח מתקתק וממכר שהופך את השימוש בו לכייפי במיוחד. הוא עדין ולא מייבש את העור ונותן לו תחושת ניקיון של ממש. הוא מגיע בבקבוק גדול של 500 מ"ל ומחירו נע בין 15-27 שקלים ברשתות השיווק השונות. ריחות נוספים בסדרה הם: וניל ואפרסק.
גם את הגברים דואגים לפנק ב – Palmolive ולהם השיקו סבון משלהם מסדרת ה – MEN. מה שנפלא בו הוא העובדה שהוא גם ג'ל רחצה, גם סבון לפנים וגם שמפו לשיער – 3 פעולות במוצר אחד. מעולה לגברים שאוהבים את המקלחת שלהם קצרה ומרעננת. הסבון מגיע בשני ניחוחות: Pure Artic בתוספת מינרלים מהים ו – Sport בעל ניחוח מעורר בתוספת אשכולית. גם הוא מגיע בבקבוק בגודל של 500 מ"ל ומחירו נע בין 14-18 שקלים ברשתות השיווק השונות.


המותג הגרמני SebaMed הגיע לארץ וזאת בהחלט סיבה למסיבה. מדובר בסבונים קלאסיים, ממש כמו של פעם, אך עם האיכות והטיב הגרמני ועם  5.5 PH שאידיאלי לעור בריא. הסבונים של המותג מכילים מרכיבי שטיפה פעילים ועדינים המותאמים במיוחד לניקוי ולריכוך של עוד עדין ובעייתי. הם יעילים בטיפול במניעת פגמי עור ובעלי ניחוח טלק עדין ונעים. המותג משווק בארץ את הסבונים המוצקים לשטיפת עור הפנים המיועדים לעור רגיש עד רגיל והם יהיו טובים במיוחד לנערות שסובלות מאקנה ומעור בעייתי. אני אגב, אימצתי את הסבונים האלה דווקא לשימוש בידיים שלי, שמאוד סובלות מיובש בתקופה האחרונה. גם ה - אל-סבון הנוזלי של המותג מיועד לעור הפנים ולגוף כך שמי שמעדיפה את הסבון שלה בגרסא הנוזלית, יכולה בהחלט להשתמש בזה.  עוד בסדרה של SebaMed: תחליב לחות לגוף ושמפו נגד קשקשים. את המוצרים של המותג ניתן להשיג בלעדית דרך האתר של טלאפרמה - www.telepharma.co.il שהוא בית מרקחת אינטרנטי. יצא לי לבקר בו פיסית ולגלות שהמקום מתמחה בכל הקשור לציוד לגיל השלישי, כך שאם יש לכם מי בבית שזקוק לפתרונות מתקדמים בתחום, זה בדיוק המקום להגיע אליו. אפשר גם להתייעץ טלפונית עם רוקחים ולהזמין תרופות מרשם עד הבית. המקום מקסים והבעלים אפילו עוד יותר, אז ממש מתחשק לי לפרגן להם!
מחירי SebaMed אגב, נעים בין 29.90 שקלים לסבון מוצק ועד ל – 49.90 שקלים לתחליב גוף ולשמפו נגד קשקשים.


עוד מגרמניה אך סבון מתחום אחר, הוא המותג NIVEA שנכנס לקטגוריית מוצרי השטיפה האינטימית – Double Effect ומשווק תחליב לשטיפה אינטימית. כבר שנים שלא השתמשתי באחד כזה ושמחתי לגלות שמדובר במוצר שנעים להשתמש בו ואף רצוי ומומלץ. התכשיר עשיר בשמני אבוקדו וחומצה לקטית המעניקים עידון ולחות למרקם העור. הוא אינו מכיל רכיבי סבון ומרקמו העשיר הופך לקצף עדין המונע גירויים בעור ומאפשר גם גילוח חלק של האזורים האינטימיים. מחירו: 34.90 שקלים ל – 250 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק. 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.