יום שבת, 29 באוגוסט 2015

YSL משיקים את: VOLUPTÉ TINT-IN-OIL

הקוראות הקבועות שלי ודאי יודעות שמעטים מאוד המוצרים שזוכים אצלי לפוסט נפרד משלהם. זה קורה לי אחת להרבה מאוד זמן שבו אני נתקלת במוצר ששווה להקדיש לו פוסט שלם וכך קרה לי הפעם עם ה - VOLUPTE TINT IN OIL של YSL. 



סדרת השפתונים החדשה של המותג מבוססת על שמנים טבעיים בלבד כאשר השפתון מתאים את עצמו לצבע הטבעי של השפתיים. הוא כמעט שקוף אך עם צבע עדין והוא נותן לשפתיים מראה קליל ורענן. 
פורמולת השמנים החדשים של המוצר, מעניקה לשפתיים צבע לאורך זמן במרקם של סירופ המעניק ברק. בין השמנים שנמצאים במוצר: שמן גלעיני משמש (וזה גם הטעם הסופי שמתקבל למוצר, יאממי יאממי!), שמן אגוזי מקדמיה, שמן כוסברה, שמן זרעי חוחובה ושמן פסיפלורה. 



השפתון מגיע בבקבוק כסוף ואלגנטי, כמו כל שאר מוצרי המותג YSL ויש אותו ב - 8 גוונים שונים כאשר זה שאני קיבלתי להתנסות הוא גוון מספר 06 - Peach Me Love. 



הוא לא מייבש את השפתיים ואידיאלי גם לשימוש יומיומי ובלעדי, וגם מעל שפתון עם פיגמנט חזק יותר, כדי לתת לו ברק ולשמור עליו לאורך זמן.



מחיר השפתון: 171 שקלים, וניתן להשיג אותו ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו פארם.  


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

אתר אופנה חדש

אני לא מפסיקה לתור ולצוד אחר אתרי אופנה ישראלים שמציעים למכירה בגדים יפים, שיקיים ומלאי סטייל. יש כאלה שכתבתי עליהם בעבר וסגרו את שעריהם במהלך התקופה, ויש כאלה שמחזיקים מעמד כבר הרבה שנים תודות לסחורה איכותית וטובה שעונה על הציפיות של הפאשיוניסטיות הישראליות.
האתר החדש Fam Fash הושק לאחרונה ולמרות שטרם יצא לי להזמין ממנו ואין לי יותר מידי מידע לספק לגבי טיב הבגדים והשירות, התרשמתי עד מאוד מהפריטים שנמכרים שם ולכן מצאתי לנכון לספר גם לכן עליו.

הרעיון המרכזי מאחורי האתר הוא מכירה של פריטי אופנה טרנדים במחירים נגישים, והוא מתחדש אחת לחודש לפי מגמות מובילות בעולם האופנה. האתר מציע פריטים ייחודיים לצד פריטים בסיסיים הנחוצים בארונה של כל בחורה ואישה ומחולק לפי קטגוריות וקולקציות משתנות המאפשרות לבחור בצורה מהירה את הסגנון, ולסנן את הפריטים אותם רוצים לרכוש. הדגש המיוחד באתר הוא על פריטים בעלי גזרות מיוחדות המדגישות ומחמיאות לגוף.

השמלות האלה למשל, כבשו את ליבי:


כך גם החצאיות המושלמות האלה בגזרה שתראה נהדר על בנות במידות שונות:


וגם החולצות האלה הן הרבה הרבה יותר ממושלמות לטעמי:


בהזמנה מעל 300 שקלים המשלוח חינם ומתחת לסכום זה, עלות המשלוח עומדת על 25 שקלים עם שליח עד הבית, או חינם בדואר רשום. הפריטים מובטחים להגיע תוך 2-3 ימי עסקים מרגע ההזמנה ומדיניות ההחלפה נוחה גם היא שכן ניתן להחזיר או להחליף פריט תוך 7 ימים מיום קבלתו ולהזדכות עבורו בסכום המלא שבו הוא נקנה. 

כניסה לאתר אפשר לעשות דרך הלינק הזה:


ואני מקווה להעלות כאן פוסט נוסף בהמשך עם פריטים שנרכשו באתר ולחוות דעת יותר מקרוב על טיב הסחורה והשירות.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

הקרמיה - אוגוסט 2015

זמן רב עבר מאז הפוסט האחרון בסדרת "הקרמיה" והפעם היה לי כיף לכתוב את הפוסט הזה יותר מתמיד. הגיעו אליי 6 מוצרים מדהימים, של חברות שאני מכירה כבר שנים ומאוד אוהבת להשתמש במוצרים שלהם.

Enlighten Dark Spot Correcting Night Srum מבית ESTEE LAUDER


סרום לתיקון כהויות שהגיע אליי שניה לפני שהרמתי טלפון לקוסמטיקאית כדי לקבוע טיפול פנים לכהויות ולפיגמנטציה שהצטברו לי בעור. הסרום בעל מרקם נוזלי קליל כנוצה והוא מתוך סדרה של 3 מוצרי טיפוח לתיקון בשעות הלילה והגנה בשעות היום. הטיפול בעור בעזרת הסרום מתבצע בלילה, כאשר בסיום ניקוי הפנים אני מניחה כמות קטנה יחסית מהסרום על עור הפנים ומעסה עד להספגתו בעור. יש בו שני מרכיבים הפועלים בסינרגיה – מרכיב נוגד עוצמה ותרכובת נוגדת גירויים ובלעדית – הם מעצימים את יכולת ההתנגדות הטבעית של העור לכתמים ולשינויי גוון ותורמים למניעת יצירתם של כתמים כהים חדשים. מרכיבי ההבהרה ותיקון הכתמים המתקדמים מבית אסתי לאודר עוזרים ל - "המסה" טבעית של מראה הכתמים הכהים ומסייעים לעור להתנגד ליצירת כתמים ניכרים לעין עקב הצטברות פיגמנטציה עודפת. בתום מספר ימים של שימוש בסרום, ניתן לראות שיפור קל בצבע העור ונדמה לי שאם אתמיד ואמשיך, אוכל לראות שיפור גדול אף יותר.
מחיר ל – 50 מ"ל: 620 שקלים, ל – 30 מ"ל: 450 שקלים, להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות נבחרות.


Clinique Repairwear Sculpting Night Cream


קרם לילה חדש, המיועד למאבק בהזדקנות העור. זהו קרם לחות לטיפול ממוקד לשעות הלילה, המסייע בהידוק והרמה ניכרים לעין מהלחיים ועד ללסת וביצירת חלקות מחודשת בקו המחשוף (אותו רובנו שוכחות לטפח). יש בו שמונה מרכיבים רבי עוצמה כמו: תמצית קוליאוס, חמאת מורמורו, חומצה לינולאית ועוד, המיועדים כולם לפסל את העור, לתקן את הנזק הסביבתי ולהוסיף לו לחות. הוא מגיע במרקם דמוי ג'ל המתאים לכל סוגי העור והעור מרגיש מאוד רך ונעים בתום המריחה שלו. כבר שנים שאני צמודה לקרמי הלילה של המותג, וכיף לקבל את קרם הלילה החדש שלהם, שנועד גם לטפל בבעיות שמציקות לכולנו. אגב, הקרם זכה בלא פחות מ – 96 פרסים עולמיים בקטגוריית טיפוח היופי ואין ספק שמגיע לו!
מחיר ל – 50 מ"ל: 529 שקלים, להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות נבחרות ודרך האתר של קליניק: www.clinique.co.il


Pomegranate Day Cream מבית WELEDA


קרם יום המיועד לעור הפנים של נשים מגיל 40, אך נוסה עליי והרגיש כל כך טוב שהחלטתי להשאיר אצלי עד להודעה חדשה. הקרם מיועד למיצוק והזנת העור במהלך היום, עם 30% מרכיבי שומן. הוא מכיל: שמן זרעי רימונים אורגני, עשיר בנוגדי חמצון ומסייע במיצוק העור ובו זמנית תומך בהגנתו מפני נזקי הרדיקלים החופשיים הגורמים להזדקנותו. שמן ארגן המסייע להגן מפני תהליכי חמצון הנובעים מלחץ ומתח, שמן אגוזי מקדמיה המשפר את גמישות העור, תערובת עדינה של שמנים אתרים טהורים התורמים לניחוח עדין ומרענן ותורמים למראה חיוני וקורן.
מומלץ להשתמש בו בכל בוקר לאחר ניקוי הפנים והוא בסיס נהדר לפני האיפור.
מחיר ל – 30 מ"ל: 185.90 שקלים, להשיג בכל רשתות הטבע, בתי הטבע ובתי המרקחת ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il


Bio Active Care Facial Peeling מבית מינרל קר


ג'ל גרגרים הפועל לניקוי והתחדשות עור הפנים שמבוסס על מינרלים ומלחים מים המלח. יש בתוכו שני סוגי גרגרים, הראשונים הם גרגרים שקופים המיועדים להסרה יעילה של תאי עור מתים, וגרגרים לבנים, המופקים משמן חוחוחבה ומיועדים לריכוך פני העור. בנוסף, הג'ל מועשר ברכיבים הפעילים: Argireline ו – Nectapure העוזרים בשמירה על העור. אני משתמשת בג'ל הגרגרים כ – 3 פעמים בשבוע (בשאר הימים אני משתמשת בג'ל ניקוי רגיל לפנים של אותו המותג) והעור מרגיש חלק ונעים בתום השימוש, וללא תחושת יובש. אם יש לי זמן, אני מורחת גם מסכת פנים מעל ומרגישה איך העור שלי אומר לי תודה.
מחיר ל – 100 מ"ל: 183 שקלים, וניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

Fluide Matifiant  מבית Avene


תחליב לחות למראה מאט המיועד לשימוש יומיומי להזנת עור הפנים. הוא מיועד בעיקר לבעלות עור מעורב שכן הוא נותן מענה בכל הקשור לכיווץ נקבוביות, הפחתת המראה השומני והמבריק בעור והוספת לחות לאיזורים היבשים של הפנים. הוא מגיע במרקם קליל ביותר המכיל בישום עדין, ולכן יתאים בצורה נפלאה לימי הקיץ החמים והלחים. הספיגה שלו מאוד טובה על העור וניתן להתאפר מיד אחרי השימוש בו, מבלי צורך לחכות עד להספגותו בעור, בדומה לקרמים אחרים. פלוס נוסף הוא שהתחליב מגיע בבקבוק משאבה מוארך, שמוציא את הכמות המדויקת ושומר על סטריליות התכולה.
מחיר ל – 50 מ"ל: 149 שקלים, להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.


Q10 Plus Anti-Wrinkle Serum Pearls מבית NIVEA


סרום הפנינים החדש של המותג הותיק, הוא היחיד שהועבר לנסיינית שהייתה מוכנה לדווח עבור הבלוג על חוויותיה מהשימוש במוצר. הסרום החדש מהווה פריצת דרך נוספת בתכשירי האנטי אייג'ינג של המותג שכן הוא מכיל את נוסחת ה – Q10 קריאטין וחומצה היאלורונית, הפועלים בעוצמה רבה וביעילות מרבית להפחתת קמטים ולהענות מראה עור צעיר יותר. הנסיינית אמרה שלא ראתה שינוי מאוד משמעותי בכל הקשור לקמטים (ועוד ביקשה לציין שגם מעולם לא נתקלה בקרם שחולל אצלה נס שכזה), אבל שהשימוש בסרום בהחלט נתן תחושה טובה עם אפקט של מרקם חלק ועור בעל מגע נעים. הספיגה שלו הייתה מהירה והיא ויתרה על שימוש בפריימר תודות לסרום הזה, שנתן אפקט דומה בלא הרבה שימוש בחומר. בנוסף היא ציינה שתקנה אותו גם בהמשך, כי מבחינתה מדובר בשני מוצרים במוצר אחד (קרם פניים ופריימר) והוא נותן תמורה טובה עבור המחיר.
מחיר ל – 40 מ"ל: 250 שקלים (מחיר השקה, במקום 490 שקלים), להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

קולקציית האיפור של TOM FORD נוחתת בארץ

מעצב העל האמריקאי השיק בארץ לפני מספר שבועות את קולקציית הביוטי שלו, במתחם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, באופן בלעדי וכמעט ראשוני. למה כמעט? כי נמלי התעופה דובאי ולונדון הקדימו אותנו בקצת. איך שלא נסתכל על זה, כבוד גדול עבורנו להיות בין נמלי התעופה הראשונים בעולם שזוכים לקבל לידיהם את כל קולקציית האיפור והטיפוח האלגנטית והיוקרתית הזאת.


טום פורד למי שלא מכיר, נמנה עם המעצבים המשפיעים של זמננו. מאחורי המותג טום פורד שהושק בשנת 2005 עמד החזון של יצירת מותג היוקרה האולטימטיבי למאה ה-21. בכל תחומי המותג – בגדי גברים ובגדי נשים, אביזרים, משקפיים, טיפוח ויופי, טום פורד הוא שם נרדף לזוהר מודרני וחושני, איכות משובחת ביד אומן, ושירות אישי ללא רבב. קולקציית מוצרי הטיפוח והיופי של טום פורד היא מלתחה של קוסמטיקה ובשמים שעיצובם נועד לחולל נשיות מרגשת וסטייל גברי מושלם. הקולקציה הנחשקת ממזגת חדשנות מתקדמת ואמנותית במוצרי יופי עם היוקרה המודרנית המייחדת את החזון של טום פורד.

הקולקציה נפתחת במוצרים שנועדו להכין את העור ולטפח אותו לפני שלב האיפור. ניתן למצוא בה מוצרים כמו: קרם לניקוי פנים, קלינסר נוזלי להסרת איפור, ג'ל לניקוי פנים, קרם לחות לפנים, סרום לפנים ותחליב לחות. כולם נעים במחירים שבין 36$ ל – 199$.

מוצרי הבסיס של המותג הם הפריימר המפורסם, מייק אפים בסטיק ובנוזל, קונסילר, עט לתיקון דו צדדי (אחד המוצרים המושלמים שנתקלתי בהם!), עט קונסילר להארות, פודרה ופודרה-ברונזר. כולם בטווח מחירים שבין 38$ ל – 82$.

מוצרי האיפור לעיניים הם עפרונות גבות ועיניים, פריימר לעיניים, צלליות אייליינר ג'ל ומסקרות מאריכות. אני קיבלתי את הפלטה המשגעת Golden Mink 01 עם 4 צלליות בגוונים קלאסיים וחמים. הפיגמנטים היסטריים והם סופר עמידים שזה תענוג אמיתי של ממש. טווח המחירים בקטגוריית האיפור לעיניים נע בין 29$ ל – 63$.


מוצרי האיפור לשפתיים הם שפתון מאט, שפתון מבריק, שפתון קלאסי, ליפגלוס וגליטר גלוס לשפתיים. אני קיבלתי את האודם בגוון Casablance 03 שיש לו גוון מעט חורפי והוא מעשיר את השפתיים בכמות מטורפת של לחות שהוא פשוט ממכר כל כך. טווח המחירים בקטגוריית האיפור לשפתיים נע בין 29$ ל – 43$.


בקטגוריית הציפורניים נמכרים כל גווני הלקים של המותג כאשר אני קיבלתי את הצבע הכי יפה והכי קלאסי שיכול להיות – Smoke Red 15, אדום ונשי במיוחד.


מוצרים נוספים שנמכרים בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי של המותג הם מברשות איפור מושלמות, מוצרים לטיפוח הגוף (ג'ל רחצה ושמן גוף) ובישום.

אני יודעת שיש לי קוראות מכורות איפור וטיפוח שירימו כעת גבה ויתהו מדוע אני כותבת שאפשר להשיג את הקולקציה של TOM FORD רק בדובאי, בלונדון ובארץ, אז חשוב לי לתת הסבר קצר ויותר מדויק כדי שתבינו בדיוק את השיטה שבה עובד המותג:
בהתחלה החנות מקבלת רק את סדרת הבישום הבסיסית של המותג וכשהחנות עולה ברמה, נותנים לה בושם אחד מתוך סדרת הפריווה. בשלב הבא החנות מקבלת את כל סדרת הפירווה ובשלב שאחרי נותנים לחנות טעימה קטנה מהאיפור רק ליפסטיקים ולקים. הרמה הגבוהה ביותר היא כאן אצלנו בארץ, בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, שקיבלה לידייה את כל קולקציית מוצרי האיפור והטיפוח של מותג.

כעת יש לי סיבה טובה נוספת לטוס לחו"ל ולעבור במתחם הג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, ואם אתם מגיעים לשם אחרי שקראתם את הפוסט שלי, ההמלצה שלי אליכם היא לנסות גם את הבישום של המותג עם ניחוחות טובים ממש שנשארים לאורך כל כך הרבה זמן. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום שני, 24 באוגוסט 2015

אמריקן איגל – קולקציית סתיו 2015 החדשה

אמריקה, הו אמריקה! אני כל כך אוהבת את היבשת הזאת ואת כל מה שיוצא תחתיה. גם את האופנה האמריקאית והנונשלנטית אני אוהבת, ואם מדובר ב – אמריקן איגל, הבו לי מזה, וכמה שיותר!
קולקציית הסתיו החדשה של המותג כוללת 3 קטגוריות: ליין הג'ינס הענקי, קולקציית נשים וקולקציית גברים.

קולקציית האופנה לנשים כוללת מספר השראות מהטרנדים המובילים בעולם: טרנד שנות ה – 70 שממשיך גם השנה עם פריטים פרחוניים והדפסי פייזלי בגווני סתיו של צבעי אדמה, בורדו וירוק. שמלות ואוברולים במראה ה – BOHO מבדים רכים וקלילים, חצאיות עם רכיסה קדמית, מגוון חולצות עם תחרה, עליוניות וסריגים דקיקים בגזרת אוברסייז לעונת המעבר ולהשלמת המראה: כובעים ומגפונים.
השראה נוספת מגיעה בפריטים בסגנון אינדיאני שפוגשים את המערב הפרוע ותמצאו בה שילוב של הדפסים גרפיים, חולצות עם רקמה, עליונית פונצ'ו, ג'קטים מג'ינס, כובעי "פנמה", חגורות קלועות ותיקים בשילוב פרנזים. השראה אחרונה הנקראת SOFT&SEXY מציעה חולצות T ושמלות מבד רך ונעים עם פרינטים גרפיים.
עוד בקולקציית הנשים: שמלות בייבי דול עם דיטייל תחרה שיכולות להיות נפלאות לעונת החגים, בשילוב עם קרדיגן מעל. כמו כן, שמלות ריב ושמלות SHIFT חלקות או עם פסים, טייצים חלקים ובהדפסים גרפיים ופוטר CROP למראה קליל ונונשלנטי.


בקולקציית הג'ינס (DENIM) של המותג תמצאו לא פחות מ – 16 גזרות ב – 70 שטיפות וב – 30 מידות. קולקציית הג'ינסים לנשים כוללת 9 גזרות שונות, כך שכל אחת יכולה למצוא את הג'ינס המתאים לה ביותר. גם קולקציית הג'ינס לגברים ממשיכה את הקו הקלאסי והאופנתי מציעה לגבר הישראלי ג'ינסים במראה קלאסי וג'ינסים במראהDESTROYED , עם שלל קרעים ושפשופים. החידוש בקטגוריות הג'ינסים העונה הוא שימוש בבד בד ה- FLEX שהוא בד אריג הנתפר בטכנולוגיה חדשנית המעניק נוחות וגמישות מירבית. גזרות נוספות בקטגוריות הג'ינסים הן: SKINNY SUPER, SKINNY, SLIM, SLIM STRAIGHT, ORIGINAL STRAIGHT, ORIGINAL TAPER, JOGGER, KICK BOOT, TOM GIRL ועוד.  


קולקציית האופנה לגברים ממשיכה גם היא לחדש בסתיו הקרוב, ויהיה ניתן למצוא בה לוקים שהגבר הישראלי אוהב במיוחד כמו: חולצות פלנל אופנתיות משובצות ונגיעות של דפוסי מוהוק בהשראה אינדיאנית מדברית בצבעי אדמה עם נגיעות של אדום, בורדו וטורקיז כהה. למראה מושלם ניתן לשלב עם ג'ינס או מכנסי כותנה בצבעי אינדיגו, בורדו או חאקי.  חולצות ומכנסיים בגזרות קלאסיות, עם קריצה אופנתית. קלאסיקה עכשווית של חולצות POLO  במגוון של 16 צבעים, חולצות מכופתרות חלקות, משובצות ומג'ינס. הצבעוניות הינה בהשראה סתווית: קשת של צבעים כחולים, בשילוב עם בורדו וירוק בקבוק. ומבחר אינסופי של חולצות T בגזרות וצבעים, מחלק ועד הדפסים אורבניים בהשראה ניו יורקית. בנוסף חולצות עם פוטו פרינט וחולצות אייקוניות עם לוגו המותג.


טווח המחירים – קולקציית הנשים:
חולצות: החל מ – 79.90 ₪
שמלות: החל מ – 149.90 ₪
חצאיות: החל מ – 139.90 ₪
קרדיגנים ועליוניות: החל מ – 169.90 ₪
ג'קטים: החל מ – 249.90 ₪
נעליים: החל מ – 119.90 ₪

טווח המחירים – קולקציית הגברים:
חולצות T: החל מ-  69.99 ₪
חולצות אריג: החל מ-  129.99 ₪
פוטרים: החל מ- 199.90 ₪
מכנסיים: החל מ - 199.90 ₪
נעליים: החל מ- 119.99 ₪

לרשימת החנויות המלאה של אמריקן איגל ניתן להכנס לאתר: www.aeo.co.il.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

קבוצת GOLF מציגה: קולקציית סתיו-חורף 2015/2016

כשהגעתי לפרזנטציה של המותג לפני שבוע בדיוק, הייתי מצוידת כהרגלי במצלמת ה – קנון המשוכללת שלי, שאיתה אני מביאה כאן בבלוג את הזווית שלי לקולקציות השונות. גם הפעם צילמתי בה בלי סוף את כל אחת מהקולקציות לקבוצת גולף שכוללת את: Golf&Co, Golf Kids, INTIMA, POLGAT ו – BLUE BIRD. הן הוצגו בחלל קסום ביפו, כאשר כל אחת מהקולקציות השונות הוצגה בחדר אחר. בחדר שבו הוצגה זו של Golf Kids ביקשתי להצטלם שכן הוא עוצב בצורה כל כך כייפית ומדליקה שהייתי חייבת שגם אתם תראו:


תודה לתמר ניר המתוקה על התמונות

ואחרי שהשתעשעתי כל כך, חזרתי הביתה, העליתי את התמונות למחשב והתחלתי לערוך ולסדר אותם כדי להעלות לפוסט. לאחר מכן התיישבתי לכתוב ובמקביל פתחתי את הדיסק און קי שקיבלתי בפרזנטציה. כשהסתכלתי בתמונות שעל הדיסק און קי, הבנתי שאני חייבת לחרוג ממנהגי ולהעלות לפוסט הזה את התמונות המדהימות שעליו, כדי שתוכלו לחוות את הקולקציה כמה שיותר. את התמונות שלי נשמור לפעם אחרת ככל הנראה.

זאת הקולקציה של GOLD KIDS שמביאה העונה קולקציה שפונה לילדים שרוצים בגדים כמו של המבוגרים. היא נותנת מענה גם לילדה שנמשכת לשמלות מסתובבות ונצנצים, וגם לילדה שאוהבת חומרים מעניינים כמו דמויי פרווה רכים או דמויי עור מבריקים. מעצבות המותג נותנות כאן במה לטרנדים, תוך כדי שהן מסתכלות על אותם הטרנדים דרך העיניים של הילד. גם הבנים של המותג הרבה יותר מגניבים העונה ובתור אמא לבן, אני יכולה רק לחייך אל מול הקולקציה המתוקה הזאת של הילדים.



הקולקציה החדשה של INTIMA עשתה לי חשק שיגיע כבר החורף. היא לקחה אותי למקומות רחוקים בדמיון, של סערה בחוץ, כוס שוקו (פרווה) ובהייה במסך מול תוכניות מטופשות. בקולקציה תמצאו מבחר עיצובים במראה וינטג', כמו גם קולקציה סקסית בצבעוניות אדומה, קולקציה ספורטיבית עשירה במוטיבים מתרבות הראפ והאופנה האפרו אמריקאית, וקולקציה הפונה לנשים שהן טום-בוי בנשמתן ובה תמצאו הרבה משבצות, פלנל וקטיפה. 


קולקציית CITY SURF של המותג BULE BIRD עוצבה בהשראת הגולש האורבני ולצעירים וצעירות החיים בעיר הגדולה, מעודכנים בכל מה שקורה ומתלבשים בסטייל. קולקציית הגברים מאופיינת בהשראה אורבנית ומאופנת הרחוב ובה מבחר פריטים במראה נקי ובצבעוניות של שחור, אפור, לבן, תכלת וליים. דפוסי
פוטו פרינט עם קווים גאומטריים, קולאז'ים של תמונות טבע ונופים של שמיים חתוכים לצורות גאומטריות המשתלבים אחד בשני ועוד. קולקציית הנשים משלבת השראות משנות ה - 80, המראה הרוקיסטי והנונשלטי והשראות מעולם הבוהו ופסטיבלי המוסיקה הגדולים בעולם. יש בקולקציה הרבה פרנזים, קרושה, ג'ינס פרווה ועוד. 


הגברים הבוגרים יותר ילבשו POLGAT שיצאה בקולקציה המעניקה את הארון הגברי השלם והמדויק
לג'נטלמן אמיתי המחפש מראה עדכני, בטוח, קוהרנטי, נינוח ומוקפד. לעבודה, לפגישות חשובות, לנסיעות
עסקים, לסופי שבוע ולחופשות. יש בה מהקולקציה של דניאל השטר המאופיינת בצבעוניות של כחול, אדום ולבן וניתן למצוא בה חליפות, חולצות צווארון, מכנסיים מחוייטים, מעלי צמר, בלייזרים ועוד. וגם מ-מקס מורטי המציעים לגבר העונה קולקציה בניחוח גברי באיכויות גבוהות. עם פריטים בגווני שחור לבן עם נגיעה של כחול פלדה בשילובי טקסטורות, בדי ג'קארד ובגזרות צמודות. בקולקציה גם פריטים בטכנולוגיה מתקדמת של אל קמט, תערובות חומרים משופרות וכותנה ממורצרת המתאפיינת בברק, חוזק, גמישות ונעימות.


וגם הבית שלנו יתלבש יפה העונה, תודות לקולקציה המדהימה של GOLF&CO שעושה לי חשק לעצב מחדש את הדירה שלי. הקולקציה העונה לשם: "כלים שלובים" מציגה 4 קטגוריות בעיצוב הבית הכוללות סגנון צבעוני ותוסס, קולקציה מודרנית בטוויסט אומנותי, קולקציה מינימליסטית, וסגנון גאומרטי ומאוורר. הקולקציה כוללת  טקסטיל לבית כמו: מצעים, כריות, כיסויי מיטה, מפות חג, שטיחי אמבטיה, כלי שולחן, כלי נוי ורהיטים.


את הקולקציות ניתן להשיג ברשת חנויות GOLF&CO ובחנויות המוותג העצמאיות ברחבי הארץ.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.