יום רביעי, 13 בינואר 2016

פינוקי גוף

החורף הזה יצא לי מכל החורים. סליחה על הבוטות אבל אני לא יכולה לסבול את היובש בעור, את הקילופים, הגרד והאדמומיות. קור בשילוב חוסר לחות ללא ספק מזיק לעור ואם נוסיף לזה אמצעי חימום כמו מזגן שמייבש את הצורה, לא נשאר אלא להספיד את העור.
ובכל זאת, הצלחתי למצוא כמה מוצרים שכן גרמו לי ולעור שלי להרגיש טוב לכמה רגעים.

הראשון הוא המוצר החדש של המותג וזלין המוכר והאהוב שהשיק לאחרונה את סדרת ספריי תחליב לגוף המיועד לשיקום העור היובש. מיכל הספריי מאפשר התזה ממושכת ופיזור אחיד של התחליב על העור. התחליב נספג במהירות ואינו מותיר אותו עם תחושת דביקות או שמנוניות. בסדרה תמצאו שלושה מוצרים: Essential Healing – לשיקום עמוק, Cocoa Radiant – עם חמאת קקאו ו – Aloe Soothe – עם תמצית אלוורה. אני מאוד אהבתי את הראשון בסדרה מאחר והוא הרגיש כמי שפועל באופן הכי יעיל על העור. מצד שני, לשני ולשלישי היו ריחות שהתחברתי יותר. איך שלא אסתכל על זה, מדובר ביופי של סדרה שניתן להשיג אותה ברשתות השיווק והפארם.


גם המותג כיף השיק לאחרונה שני מוצרים חדשים בתחום העור. סדרת תחליבי הרחצה כיף MILK המועשרת בלחות יצאה עם שני ניחוחות חורפיים חדשים, הראשון – קוקוס וניל והשני – לבנדר. הם מועשרים בלחות ובעלי נוסחה עשירה ומפנקת לניקוי וטיפוח, המנקה בעדינות ומעניקה לחות ורכות לעור. המוצר מתאים לכל סוגי העור והוא אינו משאיר אותו עם תחושת יובש. הבקבוק הגדול של 750 מ"ל יספיק למספר רב של שימושים והמחיר המצחיק של 10 שקלים הופך אותו למוצר כדאי ביותר. ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק בארץ.


רשתBODY SHOP  השיקה את הסדרה החדשה שלה: Cotton Touch הכוללת 2 מוצרים שפותחו במיוחד עבור נשים בהריון ולאחר לידה, או לנשים שעברו תהליך הרזייה ומיועדת לטיפול בגירויים בעור ובסימני מתיחה. קרם הרחצה מגיע במרקם מאוד עשיר והוא מכיל ויטמינים חיוניים כמו ויטמין E וכן תמצית סחלב סגול המעניקה תחושת לחות ורוגע, ופנטנול ושמן הכותנה ליצירת מרקם חלק ורך. המוצר היפואלרגני ואינו מכיל פרבנים. מחירו: 45 שקלים ל – 270 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשת חנויות BODY SHOP ברחבי הארץ.


אחרון חביב והמנצח הגדול בקטגוריה הוא תחליב הרחצה העשיר Creme Smooth של NIVEA. הוא מפנק את העור ומכיל בתוכו חמאת שיאה שמעניקה לו גם ניחוח מושלם ומגע משיי. נוסחת ה - הידרה IQ העדינה מרגיעה את הגוף והנפש ורמת ה - PH בה מותאמת לחומציות הטבעית של העור. תודות לה העור נשאר רווי בלחות לאורך זמן ממושך יחסית וגם לאחר השימוש במגבת. עם קרם גוף עשיר מעל, העור מרגיש הכי טוב שרק אפשר.  מחירו: 27 שקלים ל - 750 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארם.


בפוסטים הבאים גם על המוצרים שעזרו לכפות הידיים שלי להרגיש ולהראות קצת יותר טוב. ועד אז...

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

החורף הזה באמת יצא מכל החורים, והסדרה של וזלין נראת אדירה, בתור חובבת גדולה של המותג:)