יום שבת, 5 במרץ 2016

תקופת ניקיון

זה הזמן להתוודות על ה – OCD  הקל שיש לי בכל מה שקשור לניקיון. אני שוטפת ידיים באובססיביות לפני שאני נוגעת במזון, אני לא מרשה לאנשים לשבת על המיטה שלי ובאופן כללי, יש לי שריטה קלה בנושא ניקוי. גם הפנים וגם הגוף "נהנים" מהפרעת הניקיון שלי, כשזה בא לידי ביטוי בשימוש נרחב במוצרים מהז'אנר. שניה לפני שחג הנקיון הגדול מגיע, קיבלתי לידי מספר מוצרים להתנסות.

מימין לשמאל: ג'ל רחצה לפנים בניחוח אשכולית אדומה של Crema, קרם ניקוי עשיר לפנים של NIVEA, ו – ג'ל מקציף ללא סבון של A-Derma.

ג'ל הרחצה לפנים של Crema מיועד לניקוי יסודי של עור הפנים, הוא בעל נוסחה עשירה המכילה רכיבים טהורים ועדינים במיוחד לניקוי יסודי של הפנים. יש בו ויטמין E השומר על רכות ולחות העור, הוא מסייע בהשגת מרקם עור חלק יותר ומאזן את עודפי השומן בשכבת העור העליונה. ניתן להשתמש בו באופן יומיומי ועל כל סוגי העור, והוא נמכר במחיר של 14 שקלים ל – 100 מ"ל, ברשתות הפארם והשיווק.

קרם הניקוי של NIVEA מיועד לניקוי ולטיהור העור בעדינות, תוך הרגעתו והענקת לחות. הוא מכיל נוסחה המועשרת בשמן שקדים ו - Hydra IQ ללחות מקסימלית והוא מתאים לעור יבש ועדין. הוא נמכר במחיר של 75 שקלים ל – 150 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארם.

הג'ל הדרמוקוסמטי של המותג A – Derma, מיוצר ומפותח במעבדות פייר פברה בצרפת והוא מבוסס על מיצוי טהור של שיבולת שועל. המוצר עשיר במרכיבים המרככים את העור ומגנים עליו, הוא מיועד להרגעתו ולהפחתת גירויים ואדמומיות, מגביר את ההגנה הטבעית של העור ומסייע בהשבת גמישותו ורכותו. הוא אינו מכיל סבון, SLS או סטרואידים, הוא נטול פרבנים ואינו שורף בעיניים. מחירו: 89.90 שקלים ל – 250 מ"ל, וניתן להשיג אותו בבתי המרקחת הפרטיים וברשתות הפארם.

מימין: פילינג GOMMAGE 305 מבית YON-KA, משמאל: REVEAL PEEL מבית HL

הפילינג של YON-KA הוא תכשיר ניקוי נהדר ונטול גרגרים, המרכז ארבע פעולות בתכשיר אחד: מנקה, מאזן, מבהיר ומאיר את גוון העור. הוא מסיר את תאי העור המתים ומסלק פגמים, מסייע בשיפור גוון עור לא אחיד והורדת נפיחות, מבהיר עור עייף, מעניק לחות ואיזון לעור ומשאיר את העור רך וגמיש. הפילינג עשיר בתמציות שמן הדרים, הוא פועל ביעילות מרבית, מכיל ברונאול וסרפד לבן לניקוי והרגעת העור ויש בו מרכיבים חיוניים כמו: חרוב, נגזרות אצות חומות, לימון ירוק וגליצרין צמחי. מחירו: 269 שקלים ל – 50 מ"ל וניתן להשיג אותו אצל קוסמטיקאיות מוסמכות ברחבי הארץ.

ה – REVEAL PEEL של HL הוא פילינג מתקלף המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות טבעיות המופקות מפירות ותמצית סנטלה אסיאטיקה. הוא מסיר תאי עור מתים, סופח לכלוך ושומן על עורי ומעניק אפקט מתיחה ומותיר את העור קורן וחלק. הייחודיות שלו היא הקילוף בשלמותו בזמן ההסרה. הוא ממריץ את תהליך חידוש העור תוך שיפור מראה עור עייף וחסר חיות וניתן להשתמש בו פעם עד פעמיים בשבוע ובאירועים מיוחדים. שילוב החומרים בו יוצר ריח חזק שמתנדף לאחר מספר דקות והכרחי להשלמת פעולת הפילינג. התוצאות נהדרות ובאות לידי ביטוי באופן מידי, כך שהן שוות את ההמתנה של הדקות הללו. עוד בסדרת הפילינגים של HL תוכלו למצוא גם את ה – WHITE PEEL המבוסס על חומצה לקטית וגבינה ופועל באופן משמעותי להעלאת רמת הלחות בעור ויצירת גוון אחיד ובהיר, ה – SUPERLIFT PEEL הפועל בשיטת ההמסה ומבוסס על תמציות ענבים ותאנים וה – ENZYMATIC PEEL המבוסס על פורמולה אנזימטית המכילה 4 סוגים של אנזימים ופועלת לחידוש העור והפחתת קמטוטים. מחירי הפילינגים נעים בין 152 שקלים ל – 269 שקלים וניתן להשיג אותם אצל קוסמטיקאיות מורשות HL. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר:  www.hl-labs.co.il


מותג הסבונים DOVE השיק את סדרת תחליבי הרחצה עם נוסחה משופרת. יש בהם מרכיבי הזנה טבעיים לעור אשר מותירים אותו רך ונעים יותר כבר מהמקלחת הראשונה. מרכיבי הניקוי העדינים שבו עדינים יותר לעור ובעלי ריכוז גבוה של חומרי לחות, המסייעים להגנה מפני יובש והשפעות הסביבה. כחלק מההשקה מצטרף לסדרת תחליבי הרחצה תחליב חדש בניחוח מנדרינה תפוז חלומי ואת הסדרה החדשה ניתן להשיג אותם ברשתות השיווק והפארם.  


מותג שטיפת הפה LISTERINE השיק את ה – Advanced White המיועד להסרה ולמניעת היווצרות כתמים ולהלבנת השיניים. למי הפה החדשים יש נוסחה בעלת פעולה כפולה – שמנים אתרים עוצמתיים שחודרים לעומק שכבת הפלאק לכדי הפחתת רובד החיידקים וטכנולוגיה מלבינה שאינה גורמת לשחיקה ויוצרת מעטפת הגנה למניעת היווצרות כתמים חדשים. לתוצאות תוך שבועיים מומלץ להשתמש פעמים ביום לאחר הצחצוח בכמות של 10 מ"ל, לשטוף את חלל הפה 60 שניות ולירוק. המוצר נמכר במחיר השקה של 45 שקלים ל – 750 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארם. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: