יום שבת, 12 במרץ 2016

המחליק ואני - סיפור אהבה

שנה בדיוק עברה מאז שקיבלתי לידי את המחליק הקרמי הראשון שלי מבית רמינגטון. שנה שבה אני משתמשת במכשיר הזה באופן יומיומי, בכל בוקר ולא משאירה אותו שניה לבד. אם הייתי מבקשת שקל על כל פעם שהחמיאו לי ואמרו לי שהשיער שלי נראה טוב, כבר מזמן הייתי סופר עשירה. כששואלים אותי איך אני מטפלת בו, אני מספרת שאני לא באמת עושה יותר מידי ושהסוד הוא במחליק הקרמי שבו אני משתמשת יום יום.




ואז קיבלתי לידי את המחליק הקרמי החדש של רמינגטון, ה – PROtect מתוך סדרת המוצרים החדשה שלו שכוללת גם מסלסל ומייבש שיער. בנראות החיצונית שלו הוא די מזכיר את המחליק הקרמי הישן והטוב שלי (למעט החידוש בצבע שלו) אבל בכל זאת יש לו כמה הבדלים מהותיים שעושים הבדל משמעותי בתוצאות השיער.


ההבדל הראשון הוא נעוץ במנגנון לשחרור אדי מים חמים מהמכשיר ישירות אל תוך השיער. נמצאת בו מחסנית מים המאפשרת הפעלת פונקציה המייצרת התזה עדינה של אדי מים על השיער בזמן העבודה, ובכך ניתן להשיג ביצועים ותוצאות נהדרות גם בשימוש על חום נמוך במכשיר.
ההבדל השני במכשיר הם הפלטות הקרמיות שאליהם הוחדרו חומרים טבעיים הידועים כבעלי תכונות לשיקום ושמירה על בריאות השיער כמו: קרטין, ארגן ושמן מקדמיה. החומרים הללו מועברים לשיער תוך כדי השימוש במכשיר כאשר אלה גורמות לשיער להראות זוהר ומלא ברק.


המכשיר מתחמם במהירות הבזק ומוכן לשימוש בתוך 15 שניות בלבד, הוא מגיע עם מנגנון בטיחות שגורם לו להכבות אוטומטית לאחר שעה, יש לו אפשרות לנעילת טמפרטורה, הוא מגיע עם כבל ארוך במיוחד, תיק אחסון יפיפה ומתח אוניברסלי ומחירו: 499 שקלים.


את המוצרים של רמינגטון ניתן להשיג ברשת המשביר, רשתות החשמל וה – DIY ובחנויות החשמל המובחרות ברחבי הארץ.  

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: