יום שלישי, 26 באפריל 2016

הקיץ הזה הולך להיות צהוב

מי מכם שעוקב אחרי באינסטגרם ודאי ראה שלפני כשבועיים המראתי לחופשה מושלמת במיאמי שבפלורידה. זה הפוסט שכתבתי הישר מה - JR דיוטי פרי, שעלה גם באתר הבית שלהם.

הוא אחד מצבעי היסוד, יש שאומרים שהוא צבע המאפיין קנאה, הוא היה הצבע הסמלי של קיסר סין ושל המלוכה הסינית בכללותה והוא גם אחד מהצבעים הכי אופנתיים לקיץ הקרוב – צהוב. הוא הופיע על מסלולי התצוגות אצל המעצבים סטלה מקרטני, ולנטינו, איזבל מארה ועוד רבים וטובים והבליח גם בריהוט ובעיצוב לבית. שניה לפני שאני ממריאה למדינת השמש הזורחת, הלא היא פלורידה הרחוקה, עצרתי בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון כדי לאסוף את הפריטים הצהובים והכי שווים שתוכלו למצוא שם.

מקדם ההגנה של BIOTHERM עם SPF50
בפלורידה החמה מקדם הגנה הוא מוצר חובה. זה של BIOTHERM הוא זה שלקחתי איתי והוא מגיע בגרסת התחליב ומספק הגנה מלאה מפני השמש היוקדת. נספג במהירות על העור ובעל ניחוח עדין ונעים. מומלץ למרוח אותו על העור בשתי שכבות, כדי ליצור שכבה נדיבה ואחידה של מקדם הגנה. הוא מתאים לתינוקות והוא פריט חובה בתיק של כולנו בקיץ הקרוב. מחירו: 28$ לכמות של 200 מ"ל.

מסיכת ניקוי AROMA PURETE ושמן לפנים נרולי של DECLEOR
על המוצרים של המותג הצרפתי אין צורך להרחיב יותר מידי, מדובר בכאלה שעושים יופי של עבודה ותמיד מספקים את הסחורה. מסיכת הניקוי היא אחד ממוצרי הדגל של החברה ושמן הנרולי המופק מעץ החושחש שהוא למעשה גם סוג של סרום, הוא אחד מהטובים שהשתמשתי בהם אי פעם. הוא מעניק לעור לחות ל – 24 שעות ומותיר את העור קורן וזוהר אני לא בטוחה כמה זמן פנוי יהיה לי להתעסק עם מסיכות ניקוי לפנים אבל שמן הנרולי בטוח יתפקד בתור סרום הלילה שלי שם. מחיר המסיכה: 36$ ל – 50 מ"ל, מחיר השמן: ל – 15 מ"ל.

באלם ניקוי Balm Rinse Extra של BOBBY BROWN
הלחות, החום והפיח מחייבים באלם ניקוי איכותי ומשובח כדי להסיר מהעור את כל שאריות היום. הבאלם של BOBBY BROWN בעל מרקם עשיר כל כך וסמיך, הריח שלו משכר ומזכיר את פריחת ההדרים והמגע שלו על העור אלוהי למדי. הוא מיועד לניקוי עור הפנים כאשר מספיקה כמות מעטה ממנו כדי להניח על העור. מעסים את העור מספר שניות, מניחים על הידיים כמות מים קטנה וממשיכים לעסות לפי תחושת הצורך. הבאלם ממיס את הלכלוך ומבריק את העור בצורה שלא תיאמן. מחירו: 69.90$ ל – 200 מ"ל.

מסקרות COLOSSAL GO EXTREME ו – COLLOSAL VOLUME EXPRESS של MAYBELLINE NEW YROK
על המסקרות הנהדרות של המותג אין עוררין, הן יודעות לעשות את העבודה בעבור לא הרבה כסף. המברשות שלהן בדיוק בגודל הנכון, הפורמולה שלהן נפלאה והתוצאות מספקות ואיכותיות. כשהן מגיעות במיכלים צהובים ויפים שכאלה, אין ספק שהן הבחירה שלי לקיץ הקרוב. מחירן: 12$.

דאודורנט VERVEINE AGRUMES – וורבנה לימון של L'OCCITANE
המותג הצרפתי האהוב עליי עם דאודורנט סטיק נטול אלומיניום, אלכוהול ומלחים, בניחוח קייצי מרענן. הוא יתאים גם לנשים וגם לגברים ויסייע במניעת התפתחות של חיידקי הריח. מוצר חובה לכל מי שחשוב לו לשמור על העור שלו לאורך כל השנה ובקיץ במיוחד. מחירו: 19$ ל – 50 ג'.

בושם לאישה ZEN מבית SHISEIDO
האריזה המרובעת הסימטרית שבתה את ליבי, והניחוח שמזכיר מעניין קוקטייל פירות רענן גרם לי להבין שמדובר בבושם האולטימטיבי לקיץ ואין ספק שהוא מתאים לחופשה אקזוטית במיאמי. הוא מתאים לאישה הצעירה שאוהבת את החיים הטובים והזוהרים. יש לו תווים עליונים של דומדמנית שחורה ופירות הדר, תווי לב של שושנת העמקים וורדים ותווי בסיס של פטל ומושק. הוא עמיד על העור לאורך זמן ומגיע בגרסת ה – EDP. מחירו: 89$ ל – 100 מ"ל.

בושם לגבר L.12.12 מבית LACOSTE
את הגבר שלי אומנם השארתי בבית, אבל את הבושם הכי צהוב בשכונה, בניחוח מלא מרץ, אופטימיות ושמחה אספתי בשבילו כמתנה. הוא מתאים לגבר שאוהב להיות באור הזרקורים ושלא מפחד מלבלוט בין כולם. יש לו תווים עליונים ארומטיים של אשכולית, פלפל ורוד ומי טוניק, תווי לב של תפוח אדום וגד ותמציות בסיס של ברוש וענבר. הוא מגיע בגרסת ה – EDT ומחירו: 63$ ל – 175 מ"ל.

חטיף שוקולד בוטנים – M&M's
אי אפשר לפתוח את הקיץ בלי משהו מתוק, והרי אין חטיף שוקולד יותר צהוב מאריזות ה – M&M's המוכרות. אז נכון שארה"ב היא ארץ מולדתו של חטיף העדשים האהוב, אבל אני חייבת משהו מתוק לשתי הטיסות שלי ולשעות הארוכות שאהיה באוויר. החטיף מגיע בשקית של קצת יותר מ – 320 גרם ומחירו: 5.5$.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
קיץ צהוב ונעים לכולם וטיסה נעימה!
נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: