יום רביעי, 27 באפריל 2016

מלח ושמן זית

לא מדובר במרכיבים שהוספתי הערב לסלט הירקות שלי, אלא בשתי קולקציות חדשות למותג SABON שיצאו ממש לאחרונה:

קולקציית מוצרי ים המלח


האריזות המעוצבות כגבישי מלח סימטריים, הצבעוניות האטומה ועיטורי הזהב נתנו לי להרגיש כאילו אני מחזיקה ביד שלי אוצר של ממש, הניחוח שמלווה את המוצרים גרם לי לדמיין עצמי בספא מפנק ואילו המגע שלהם על העור שלי לחלוטין הזכיר לי למה אני כל כך אוהבת כל דבר שהמותג SABON מוציא תחתיו. המרכיבים בסדרת נלקחו ממקורות ים המלח: המינרלים שבמים, מלח ים המלח, הבוץ השחור ו 8 צמחים בלעדיים שנלקחו מהים וממדבריות יהודה הסמוכים.

אלה הם המוצרים שתמצאו בסדרה: מסכת בוץ לגוף (69 שקלים ל – 400 מ"ל), פילינג גוף (115 שקלים ל – 600 ג'), קרם גוף מינרלי (98 שקלים ל – 200 מ"ל), קרם ידיים מינרלי (49 שקלים ל – 50 מ"ל), סבון שמן (52 שקלים ל – 350 מ"ל), מסכה משולבת פילינג (149 שקלים ל – 150 מ"ל), פילינג לחידוש עור הפנים (129 שקלים ל – 150 מ"ל), קרם לחות עשיר לפנים (112 שקלים ל – 50 מ"ל) ובנוסף תוכלו למצוא גם מארז היכרות עם הסדרה החדשה ובו קרם הגוף המינרלי, הסבון הנוזלי ומסיכת הבוץ בגודל מיוחד (79 שקלים).



קולקציית מוצרים על בסיס שמן זית


סדרת המוצרים הייחודית מנצלת את כל תכונות הפרי, עלי הזית ושמן הכתית המשובח בכדי לטפח את הגוף והבית. הפורמולה הייחודית עשירה בוויטמינים, חומרים נוגדי חמצון ואומגות, שמעניקים לעור לחות, מגבירים את גמישותו ועוזרים בהאטת תהליך ההזדקנות. ניחוח הסדרה מחבר אותנו לטבע, לאדמה, לשורשיו של עץ הזית ומותיר אחריו שובל ניחוח ירוק ורענן. בבסיס הניחוח ניתן לחוש בהדרים ונרולי, המתובלים בלבנדר ורוזמרין. האריזות והבדים מגיעים בהדפס בסגנון ים תיכוני המאפיין את מקום גידולם העיקרי של עצי הזית.

הסדרה כוללת את המוצרים הבאים: קרם גוף (105 שקלים ל – 250 מ"ל), סבון נוזלי (52 שקלים ל – 320 מ"ל), סבון ידיים נוזלי (42 שקלים ל – 290 מ"ל), קרם ידיים (89 שקלים ל – 320 מ"ל),  נר בקופסת פח מעוטרת (79 שקלים ל – 175 ג'), סבון מוצק (29 שקלים ל – 150 ג'), מגבת מטבח 100% כותנה (38 שקלים), סינר מטבח 100% כותנה (98 שקלים).


את שתי סדרות המוצרים החדשות של SABON ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ והעולם ובאתר הבית של המותג: www.sabon.co.il


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: