יום ראשון, 3 באפריל 2016

סבוקלם משיקה מוצרים חדשים

שלושה מוצרים חדשים ומעניינים מבית סבוקלם הגיעו אליי לאחרונה לסקירה. המותג האהוב שהציל את העור שלי החורף, מציג את מברשת האיפור הייחודית שלו ומרחיב את משפחת Innovation עם צמד מוצרי אנטי אייג'ינג חדשים.


מברשת האיפור היפיפה הזו נראתה לי לרגע כמו מברשת שיניים. ידית האחיזה שלה וגודל הראש מעט הזכירו לי את הנ"ל אולם כשהבנתי שהיא מברשת מיוחדת באמת שאפשר להשתמש בה להמון מטרות, הבנתי שהדמיון הוא רק במראה ושאין באמת קשר בין השניים. העיצוב הייחודי שלה מאפשר אחיזה נוחה ושליטה מרבית בהנחת חומרי האיפור על הפנים. השערות בעלות מגע משי קטיפתי ורך והן עשויות סיבים סינטטים רכים וצפופים (לא מהחי) המלטפים את העור בעדינות ומעניקים פעולת משיחה מדויקת ומקצועית. ניתן להשתמש במברשת עם מגוון תכשירי איפור כמו: מייק אפ, קרם CC, קרם BB, קונסילר, פריימר, פודרה, שימר, סומק, צלליות ועוד. לאחר השימוש במברשת מומלץ לנקות אותה בסבון תחת זרם מים ולהניח לייבוש מלא על מגבת טרם שימוש נוסף. מחירה: 79.90 שקלים.


בסדרת Innovation הושקו כאמור שני מוצרים חדשים. הראשון הוא קרם לילה רטינול, המיועד לטיפול בקמטים וקמטוטים ותורם להאטת תהליכי ההזדקנות של העור תודות לויטמין A (רטינול) המצוי בו. הרטינול בגרסת מיקרו קפסולות משתחרר בזמן המריחה ובכך מסייע להתחדשות תאי העור ולשמירה על עור צעיר, חלק וזוהר לאורך זמן. הקרם עשיר בשמנים צמחיים המדמים את ההרכב השומני הטבעי של העור כמו: סקוואלן, המופק משמן זית, שמן נבטי חיטה ושמן קוקוס. בנוסף, הוא מכיל חומצת אמינו, ויטמין E ו – C ותמצית תה ירוק. הוא נטול פראבנים, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. מומלץ למרוח אותו מידי ערב על עור פנים נקי.
מחירו: 199 שקלים ל – 50 מ"ל.


המוצר השני בסדרה הוא מסכת פילינג אנזימטית בעלת פעולה כפולה, המשלבת אנזימים מפירות טרופיים לריכוך העור וגרגרים עדינים שיחד מסירים את התאים המתים ומעודדים את התחדשות העור. האנזימים (פפאיה ואננס) ממיסים את החלבון (התאים המתים), מרככים את העור ומתחילים בפעולת ההסרה. הגרגרים העדינים מעמיקים את פעולת הניקוי והופכים אותה ליסודית וליעילה יותר. השילוב בין האנזימים לגרגרים העדינים לא רק מעודד את התחדשות העור אלא גם שומר על גמישותו, מאט את קצב הזדקנות העור ומעניק לו מראה חלק וצעיר. שימוש קבוע במסכה מעניק תוצאות לטווח קצר כמו שיפור מידי של מרקם העור, ולטווח הרחוק כאפקט מצטבר של הפחתת סימני גיל. המסכה נטולת פראבנים, היפואלרגנית ונבדקה דרמטולוגית לעור רגיש.          
מחירה: 128 שקלים ל – 50 מ"ל.


את מוצרי סבוקלם ניתן להשיג ברשת סופר פארם (במחלקת הטבע) ובבתי מרקחת נבחרים.             

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: