יום שלישי, 5 באפריל 2016

אביב הגיע, איפור אביבי בא

אחרי שקילפתי מעצמי את הלק השחור, הצלליות הכהות והברונזרים הכבדים, הגיע הזמן לאיפור קליל יותר, רענן יותר ואביבי יותר. במיוחד בשביל זה, נשלחו אליי מספר מוצרי איפור אביביים וחדשים, שנכנסו חיש קל אל תיק האיפור שלי ושמחו את ליבי עד מאוד.

צלליות לגו ופריימר טוש לעיניים הם שני מוצרים חדשים שהושקו לאחרונה ב – REVLON. פריימר הטוש מסדרת PhotoReady בעל מרקם קליל ורך, מאיר את אזור העיניים, מטשטש פגמי עור וקמטים, מסייע בנטרול אדמומיות ומעניק מראה אחיד להנחת צלליות. הצלליות מגיעות ב – 14 גוונים שונים בגימורים שונים כמו: מבריק, מנצנץ ומט ומתחלקות ל – 3 קבוצות צבעים: גווני בסיס, גוונים צבעוניים וגוונים עמוקים. הן מעניקות לעפעפיים הילה עדינה של צבע עמיד לאורך זמן ומשתלבות בהרמוניה ומעצימות את יופיו הטבעי של כל גווני העין. הצלליות מוצעות לרכישה כיחידים כדי לאפשר הרכבת פלטת גוונים בהתאמה אישית, כאשר לכל צללית מסילה צידית המאפשרת הרכבה ופירוק בקליק אחד נוח לתפעול.
מחיר הפריימר: 136 שקלים, מחיר הצללית: 23.90 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.


מסקרה BOLD של קרליין בגוונים חדשים הם הפתעה אביבית נהדרת. הגוונים החדשים שנוספו הם כחול כהה וחום קטיפתי עמוק, כאשר המסקרה בעלת מברשת ייחודית המגיעה לכל ריס וריס וגם לאלה הקטנים ביותר. היא עשויה מסיליקון ויש בה מעין "מגירה" פנימית האוחזת כמות גדולה של צבע למריחה חלקה ואחידה של הריסים במשיחה אחת בלבד. הפורמולה הייחודית בגוונים החדשים, עוטפת את הריסים מהשורש ועד הקצה. שילוב של חומרי ציפוי יוצרים אפקט מעבה של הריסים ועמידות בפני תנאי לחות ורטיבות. המסקרות אינן נוסו על בעלי חיים והן נטולות מרכיבים מהחי, פראבנים וחומרי בישום וטלק.
מחיר: 59.90 שקלים, ניתן להשיג ברשתות הפארם.


גלוס קולור ריש מבית L'OREAL PARIS הוא ההשקה האחרונה של המותג. בסדרה החדשה תמצאו 7 גוונים מפתים כמו: Rose, Nude ועוד. האריזה שלו מטעה שכן מבחוץ הוא נראה כמו אודם רגיל, אך כשפותחים אותו מגלים את הפורמולה הנוזלית, הסמיכה והפיגמנטית למדי, המלווה במברשת נוחה לשימוש. בפורמולה הייחודית תמצאו שמנים יוקרתיים ומזינים כמו שמן ארגן, לוטוס וקמליה, המעניקים לחות, רכות וברק ויוצרים תחושת נוחות ייחודית על השפתיים. בעת המריחה הנוסחה פועלת בשני שלבים: תחילה, השמנים המטפחים עוטפים את השפתייים, מעניקים תחושת רוגע ומסיפים צבע לאור, ובשלב השני תרכובת השמנים מוסיפה אפקט חושני, עשיר ומשופע באור.
מחיר: 102 שקלים, ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפורמיות המובחרות. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: