יום רביעי, 6 באפריל 2016

בישום חגיגי

חג הפסח כבר נראה מבעד לאופק, ניחוחות הפריחה צצים מכל עבר ובשמים חדשים ואביביים מושקים ברשתות הפארם. קיבלתי 4 בשמים לסקירה, שונים בסגנון ובריח, אך ללא ספק מרעננים אותי ואת מדף הבשמים שלי.

SIGNORINA MISTERIOSA מבית SALVATOR FERRAGAMO

הבושם החדש לאישה מבית סלבטור פרגמו, הוא בושם שנוצר בהשראת האישה הצעירה והנועזת. יש לו ניחוח בלתי צפוי ושובב, אוריינטלי ופרחוני, והוא מותיר שובל עמוק של ריח כובש. הוא מורכב מתווים עליונים של: פטל שחור ונרולי, תווי לב של: פרחי טוברוז ותפוז ותווי בסיס של: וניל שחור ופאצ'ולי. בקבוק הזכוכית המרובע בגוון שחור כיאה למרכיבי הבושם, עם פפיון המעטר את הבסיס העליון שלו והאריזה החיצונית שחורה גם היא עם כיתוב של ורוד מוזהב.


מחירו: 299 שקלים ל – 50 מ"ל, 399 שקלים ל – 100 מ"ל, EDP.


ROYAL MARINA INTENSE מבית MARINA DE BOURBON

בית המלוכה הצרפתי ממשיך לסחוף ולרגש ומשיק את הבושם החדש לאישה המסמל נשיות משוחררת ובטוחה בעצמה, פיתוי עוצמה ואושר. הניחוח המלכותי והעשיר מעורבב עם תערובת ניחוחות עסיסית המגלמת את אופיו האריסטוקרטי של בית הבישום. התווים העליונים שלו הם: נרקיס וגרגרי אסאי, תווים הלב: אירוס, יסמין ופולי טונקה ותווי בסיס של: וניל, מושק ופאצ'ולי. הבקבוק שקוף ועגלגל, במראה יוקרתי ובעל פקק המתהדר בפרח החבצלת עם החותם המלכותי של הנסיכה מרינה דה בורבון.  


מחירו: 99 שקלים ל – 50 מ"ל, EDP. להשיג ברשתות הפארם.


AGRUM מתוך סדרת הבשמים JARDIN DE VIE של המותג WELEDA

חברת WELEDA העולמית, הידועה במוצרים האורגנים והמיוחדים שלה, השיקה את סדרת הבישום החדשה שלה המבוססת על תערובת ארומה משמנים אתריים טהורים המופקים מפרחים, פירות וזרעים אמיתיים (זאת להבדיל מחומרי ארומה סינטטיים הנפוצים כיום בעולם הבישום). הסדרה מכילה עד 5% שמנים אתרים אמיתיים ועל כן מתאימה לבישום העור והגוף גם מספר פעמים ביום ויכולה לתפקד גם על תקן מי גוף. בסדרה שלושה ריחות: ורדים, רימון והדרים כאשר אני קיבלתי לסקירה את ניחוח ההדרים. בושם עם תערובת ניחוחות של פירות הדר, מעורר ומחיה שתמציותיו מופקות מאשכולית ומנדרין עם נגיעות של עץ הסנדלווד.


מחירו: 169.90 שקלים ל – 50 מ"ל. ניתן להשיג בכל רשתות הטבע, בתי הטבע ובתי המרקחת פרטיים, סניפי סופר פארם ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il


FRESH מבית DESIGUAL

רשת האופנה הספרדית מציגה את הבושם החדש לאישה שמאחוריו עומד רעיון של תפיסת חיים שמשתקפת דרך הנאה, רעננות, אותנטיות, שמחה ויצירתיות. הניחוח שלו רענן ופירותי, ויש לו תווים עליונים של: פירות הדר, ענבים ועלי מנטה רעננים, תווי לב פרחוניים ותווי בסיס של: אפרסק ומושק. הבקבוק מעוגל ובגוון לבן חלבי עם פקק מוזהב ועליו חותמת המותג, והאריזה הצבעונית שלו מציגה את מעגלי הגלקסיה בצבעים שונים.


מחירו: 199 שקלים ל – 100 מ"ל, EDT. להשיג ברשתות הפארם.


בשמים רבים נוספים הושקו לאחרונה, אך לא את כולם הספקתי לנסות. אני מקווה שבשבועות הקרובים אצליח להעלות פוסט נוסף עם מבחר נוסף של בשמים חדשים וטובים. ועד אז...

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
שרונה.  

אין תגובות: