יום שלישי, 24 במאי 2016

קולקציית קיץ 2016 למותג נעלי הספורט SKECHERS

כשטסתי לארה"ב לפני כחודש, רכשתי לעצמי את מגזין האופנה Instyle כדי להעביר לי את הזמן בטיסות וביניהן. בין מודעות הפרסום נתקלתי גם בזו של המותג SKECHERS:


הצבעוניות והססגוניות של הנעליים העלתה לי חיוך וידעתי שאפגוש בהן עוד הרבה בארה"ב, שכן מדובר שם במותג הנעליים השני בגודלו. ובכן, לא טעיתי, לרגלי האחיינים שלי יכולתי למצוא מדגמי נעלי הילדים של המותג, וגם אחותי סיפרה לי שהיא רכשה לעצמה ממש לא מזמן זוג מהחנות בקניון הסמוך אליהם.

בימים אלה נפתחו בארץ 4 חנויות דגל, כאשר הן מצטרפות ל – 2 חנויות המותג הקיימות והשמועה מספרת שעד 2018 תמנה הרשת 20 חנויות בפריסה ארצית. בשנים האחרונות עבר המותג שינוי קונספט מהפכני שכלל עיצוב חדש וייחודי של חנויות המותג.


לפני כשבועיים ביקרתי בהשקת הקולקציה והחנות החדשה בקניון איילון, חנות שמתהדרת במגוון עצום של דגמים הן לנשים, הן לגברים והן לילדים. למותג שתי קטגוריות עיקריות, הן לנשים והן לגברים. הראשונה היא קטגוריית הלייף סטייל הכוללת גם את רפידות ה – Memory Foam הייחודיות ("הרפידה שזוכרת"), רפידה רכה שמקבלת את צורת טביעת כף הרגל. עוד בקטגוריה: קולקציית ספורט, קולקציית Relax FIT, קולקציית Skech Air, קולקציית Skech D'lites, קולקציית Active ו – קולקציה בעיצוב של Mark Nason מעצב הנעליים האגדי. בקטגוריה השנייה תמצאו את Skechers Performance הכוללת את רפידת ה – Goga Matt שהיא רפידה דקה, גמישה ונושמת המדמה תחושה של מזרן יוגה, וכמו כן את קולקציית ה – Go Run המיועדת לריצה, קולקציית Go Walk, קולקציית Go Fit, קולקציית Go Step וקולקציית Go Flex. קטגוריה זו מציעה נעליים ייעודיות המותאמות ספציפית לענפי הספורט השונים כמו: ריצה, אירובי, הליכה, יוגה, פילאטיס, מכון כושר ועוד. טווח המחירים בקולקציית הנשים והגברים הינו: 199-599 שקלים.


קולקציית הילדים של SKECHERS לבנים ולבנות, מציעה מגוון רחב של קטגוריות לילדים שבראשן עומדת קולקציית הילדות SKECHERS Twinkle Toes עם אורות מנצנצים בנעליים, בעיצובים צבעוניים וכייפים. הפרסומת של הקולקציה הזאת הכי עושה לי חשק לחזור לילדות!!! הנה לינק לפרסומת, אם בא לכם לצפות בה ולהרגיש ילדים לכמה רגעים...
טווח המידות נע בין: 22-26  ו – 28-35  ובטווח מחירים של: 149-279 שקלים.

את הקמפיינים הנודעים של SKECHERS מובילים כוכבים בעלי שם עולמי ביניהם זמרים, שחקנים וספורטאים מובילים, כגון המתופף האגדי רינגו סטאר, זמרות הפופ המובילות דמי לובאטו (אותה גם ניתן לראות בפרסומת של התמונה הראשונה פה מעל) ומייגן טריינור, השחקנית והדוגמנית קלי ברוק, המתאגרף האגדי שוגר ריי ועוד.

הקולקציות החדשות נמכרות בחנויות הבאות:
תל אביב – האנגר 9, נמל תל אביב | ירושלים – רחוב יפו  44 | חולון – המכתש 6 | רמת גן – קניון אילון |
אשדוד – סטאר סנטר | באר שבע – גרנד קניון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: