יום שני, 13 ביוני 2016

הקיץ מגיע - איפור קייצי ועמיד שאתן ממש חייבות!

הימים הם ימי יולי – אוגוסט החמים, חופש גדול, הורים וילדים, נשים וטף חוצים את גבולות הארץ וממריאים אל עבר החופשה הנחשקת. גם השנה היעדים הפופולריים יותר הם אלה שיש בהם שמש (ומבחינת הישראלים רצוי כמה שיותר) וגם אם יש מי מהם שיגיעו למקום קריר יותר, מה שבטוח זה שכולם יעברו בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.


לרגל העונה החמה, החום והלחות, אספתי עבורכן, הנשים המטיילות, מספר טיפים ומוצרי איפור כדי לגרום לאיפור שלכן להראות טוב גם בקיץ. אין ספק שהחודשים הקרובים יהיו מאתגרים עבור כל המתאפרות למיניהן אבל יש טריק אחד שאם תצמדי אליו, תוכלי להנות מאיפור שיחזיק מעמד גם עד הלילה ויראה כאילו רק עכשיו יצאת מהבית. בגדול, מדובר בעניין די פשוט - שימוש במוצרי איפור עמידים ואיכותיים המגיעים במרקם מאט.

לאחר ששטפת את הפנים עם סבון, השתמשי בקרם הפנים האהוב עלייך (רצוי על בסיס מים) ומרחי מעל את המייק אפ Teint Idol Ultra 24H הנהדר של לנקום (36$), שמגיע ב – 15 גוונים שונים ונספג בקלות, מתמזג באופן מושלם על העור ומותיר אותו גמיש, משיי ורך להפליא.


פדרי את הפנים עם פודרה קלילה וקומפקטית כמו ה – Skin Weightless Powder של בובי בראון (46$), שגם תקבע את המייק אפ ותגרום לו לא לזוז כל היום.


מרחי על עפעפי העיניים כמות קטנה של הפריימר לעיניים - Ecla Minute Base Fixante מבית קלרינס (22$), שיכין את העפעף לקבלת הצלליות מעל וישמור עליהן במקומם לאורך כל היום.


להענקת צבע לעפעפיים השתמשי בפלטת הצלליות בגוון Cocoa Mirage של המותג טום פורד (63$). הפלטה בעלת 4 גווני מאט שימושיים שתוכלי לשלב ולמזג אותן על העפעף כדי ליצור מראה רענן ונקי. בעזרת מברשת ייעודית, שימי מעט חומר מהגוון אותו בחרת והניחי על מעל.


משחי את הריסים במסקרה טובה ועמידה במים כמו זו של ג'ינבשי – Waterproof Noir Couture Volume (29.90$) שתמנע נזילות או לכלכוך באזור העיניים. היא בעלת מברשת נוחה לשימוש וצבע חזק ועמיד ביותר.

 
טאץ' אחרון לעיניים תוכלי להעניק בעזרת ה – Touche Eclat של איב סן לורן (29.90$), המגיע בצורת טוש עם מברשת קטנה בקצה, ויכול לשמש גם כקונסילר בפני עצמו וגם כטאץ' אפ אחרון לאיפור. בקיץ הוא יעבוד נהדר כקונסילר ויתן כיסוי קליל ומלא אור כאשר ניתן להניח ממנו גם על עצם הלחי, גשר האף ומרכז המצח כדי לתת נקודות הארה נוספות בפנים.


על עצמות הלחיים הוסיפי סומק מאט בגוון קייצי כמו ה – Blushing Blush Powder של קליניק בגוון אפרסק 02 (27$), עם פורמולה משיית המחליקה על עצמות הלחיים ללא מאמץ, עמידות מצוינת ואריזה קומקפטית.


כדי להעניק ללחיים מראה עמוק, שזוף וקייצי, השתמשי בברונזר מאט ארבע עונות של גרלן (59$). הוא בעל ארבעה גוונים שניתן להשתמש בהם ביחד או לחוד אם כי שילוב של ארבעתם הוא המומלץ ביותר לטעמי.


כדי להקפיץ את כל המראה, אל תשכחי למשוח על השפתיים מהליפסטיק הנוזלי של מאק מסדרת – Retro Matte (20$),המגיע ב- 15 גוונים שונים ובעל מראה קטיפתי בגימור מאט מודגש.


את כל המוצרים בפוסט תוכלי להשיג כאמור בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

כעת את מוכנה לקיץ ואין לי ספק שתצליחי לעבור ממזגן למזגן מבלי לאבד את הלוק.

  הצטרפי אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

חופשה נעימה וקיץ קריר,
שרונה. 

אין תגובות: