יום רביעי, 13 ביולי 2016

זמן אמבטיה

השעה  הזאת ביום שבה אני מסתגרת בחדר האמבטיה ונותנת לעצמי לשקוע ולהתפנק היא השעה האהובה עליי ביום. לאורך השנים הבנתי שפיתחתי אובססיה קלה לשמפואים, סבונים ולכל מה שקשור בפינוקי אמבטיה. אין ספק שכשנשלחת אליי מסה כזאת של מוצרי אמבטיה חדשים לסקירה, זאת לחלוטין סיבה למסיבה בשבילי. אז מה חדש בגזרה:

שמפו Plantur21


שמפו המיועד לנשים צעירות בעלות שיער חלש ודליל שהגיע אלי בדיוק בזמן הנכון. הנשירה שלי מטורפת, השיער שביר כל כך וחסר חיים כבר יותר מידי זמן (מחר תספורת, ללא קשר) והשילוב הייחודי של קפאין ומרכיבי הזנה כמו: ביוטין, מגנזיום, אבץ וסידן, מסייעים להגנה על השיער ובטיפול בדלילות שלו. הקפאין חודר לסיב השיערה בתוך 2 דקות בלבד ובכך מחזק את סיב השיערה ועוזר לשמור עליה. מחירו: 64.90 שקלים ל – 250 מ"ל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם, ניו פארם ובבתי המרקחת הפרטיים.


פינוק


מותג הטיפוח פינוק השיק את סדרת המוצרים החדשה שלו עם שמני הזנה חיוניים הכוללת שמפו, מרכך ותחליב רחצה בניחוח פינוק קלאסי המוכר והאהוב שגם מזכיר לי (כמו לעוד הרבה) את הילדות שלי. השמפו והמרכך מזינים ומחזקים את סיב השיערה ומקנים מראה שיער בריא וחיוני ותחליב הרחצה בתוספת שמני הזנה חיוניים ומרכיבי ניקוי עדינים תורמים לעור רך ומטופח. המוצרים מגיעים בבקבוקים בנפח של 700 מ"ל וניתן להשיג אותם ברשתות השיווק והפארם.


נטורל פורמולה


מותג הטיפוח השיק את סדרת הספריי המקצועית לשיער הנועדה לשדרג בקלות כל עיצוב וכל תסרוקת. בסדרה תמצאו ספריי HOLDING מקבע תסרוקות המאפשר פיזור אחיד העוטף את השערה בברק ומתייבש מהר, ספריי VOLUME המקבע נפח בעיצוב טבעי ומתאים לשיער דק או דליל לשימוש יומיומי וספריי SHINING להענקת ברק וזוהר ולפיניש מושלם לכל עיצוב. כל המוצרים בסדרה מתאימים לכל סוגי השיער כולל לכזה שעבר החלקה והם אינם נוסו על בעלי חיים. מחירם: 39.90 שקלים ל – 300 מ"ל. ניתן להשיג את המוצרים בסדרה בכל רשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ.


כיף


מותג הטיפוח כיף השיק לרגל הקיץ שני ניחוחות קייצים בסדרת תחליבי הרחצה: אוקיינוס כחול ומאסק-יסמין. תחליבי הרחצה מועשרים בלחות ובעלי נוסחה מפנקת לניקוי ולטיפוח העור. אני התאהבתי בניחוח המאסק-יסמין למרות שלרוב פחות נוטה להתחבר לניחוחות מאסק. מחירם: 10 שקלים ל – 750 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ.


Crema


מותג הטיפוח קרמה השיק לרגל העונה החמה את קרם הלחות לשיער ללא שטיפה המיועד לשיער מתולתל. הוא מכיל תמצית גוארנה השומרת על גמישות התלתלים לשעות ארוכות וללא תחושה שומנית. הלחות מועשרת במרכיבי הזנה לעיצוב השיער בקלות ולהחזרת הזוהר והברק. על מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים. מחיר הקרם: 20 שקלים ל – 400 מ"ל. ניתן להשיב ברשתות הפארם והשיווק ובחנויות המוחברות ברחבי הארץ. 

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: