יום חמישי, 21 ביולי 2016

מלקלקת - עדכונים וחידושים!

חודש בלבד עבר מאז פוסט הלקים האחרון שהעלתי לבלוג, אבל נחתו על שולחני עוד מספר לקים כל כך צבעוניים, קיציים ויפים שאי אפשר היה להתעלם מהם. בשל כך, אתן זוכות לפוסט לקים חדש ומעודכן יותר, עם קולקציית הלקים היוקרתית של המותג BIO SCULPTURE ועם הקולקציה העשירה של מותג הלקים האמריקאי Sinful. 

BIO SCULPTURE

הלקים היוקרתיים של המותג הינם בעלי טכנולוגיה חדשנית השומרת על טריות הלק ומבטיחה חווית מריחה קלילה וכיסוי אחיד ומושלם בעזרת המברשת המדויקת. מבטיחה וגם מקיימת! הלקים שקיבלתי להתנסות (ירוק מספר 98 וצהוב מספר 194) נמרחו בקלילות על הציפורניים שלי, התייבשו מהר יחסית ושמרו על הברק שלהם למשך כמה ימים טובים. הם אינם מכילים חומרים המזיקים לציפורן כמו - DBP ופורמלין ובכך שומרים על בריאות הציפורן ומונעים את הצהבתה. 


ניתן להשיג את הלקים של BIO SCOLPTURE ברשת המכללות הנושאת את שם המותג ובמחיר של 65 שקלים ליחידה. 


Sinful

מותג הלקים האמריקאי מציג את הצבעים הטרנדיים לקיץ הקרוב, בשיתוף ה-נייל ארטיסטית הישראלית גולדי פורמן. מראה הציפורניים הקצרות בסיומת מעוגלת, או מרובעת ומעוגלת בצדדים הוא אחד מהמראות הכי מעודכנים הקיץ. הצבעוניות השולטת נעה בין גוונים מינמליסטים של ניוד ובהירים ועד לכחולים, פסטלים, מטאלים ועוד. הלקים של המותג משתתפים באופן קבוע בתצוגות אופנה ובאירועים חברתיים גדולים וזוכים באופן קבוע לתגובות אוהדות מוערכי יופי במגזיני אופנה מובילים. הפורמולה שלהם עמידה ואיכותית והמריחה קלה ונוחה. 


הגוונים המופיעים בתמונה מימין לשמאל: 851, 101, 1106, 940 ו - 1214.

הלקים של Sinful נמכרים בעלות של 10 שקלים ללק ותוכלו להשיג אותם ברשתות הפארם והשיווק השונות.

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: