יום שלישי, 19 ביולי 2016

הביקור שלי ב - Kérastase בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

את הביקור האחרון שלי בג'יימס ריצ'דרסון דיוטי פרי הקדשתי כולו למותג מוצרי הטיפוח הצרפתי לשיער – Kérastase. הגעתי לשם כדי לעבור אבחון שיער בעזרת המכשיר החדש שהגיע לדיוטי פרי, וכדי להתנסות במספר סגנונות עיצוב השיער שמציע המותג בקיץ הנוכחי. הוא מיועד עבור כל מי שעוברת בשדה ומתחשק לה לעלות על המטוס בלוק של לא פחות ממיליון דולר.


הדיאגנוסטיקה לגבי מצב השיער שלי נערכה במספר שלבים. בשלב הראשון שיתפתי את אילן בירן, מעצב השיער של Kérastase בדיוטי פרי לגבי הרגלי החפיפה שלי, סידור השיער ומצבו הכללי. לאחר מכן הוא נגע בשיער והתבונן במצב הקרקפת ורק אז עבר אל מכשיר הדיאגנוסטיקה המתקדם שמצלם את הקרקפת ואת השערה ונותן לו אינדיקציה טובה יותר לגבי השיער שלי במספר קטגוריות: צפיפות, עובי וסוג השיער. בסיום האבחון קיבלתי מאילן הסבר לגבי הפענוח של המכשיר והוא התאים לי את המוצרים הרלוונטים של המותג המיועדים לשיער ולקרקפת שלי.

המוצר הראשון שהותאם לי הם הקפסולות לחיזוק שורשי השיער – SPECIFIQUE AMINEXIL FORCE R (205$ ל – 42 אמפולות) המטפלות באופן אפקטיבי כנגד נשירת שיער ומעניקות לו לחות והגנה מהשורש ועד לקצה.


המוצר השני הוא השמפו – SPECIFIQUE BAIN DIVALENT (26$ ל – 250 מ"ל) המיועד לקרקפת שומנית ומזין אותה ואת סיב השערה.


לסיום האבחון והתאמת המוצרים הרלוונטים לי, אילן הדגים על השיער שלי 3 מתוך 6 מראות הקיץ של Kérastase והוציא אותי מהדיוטי פרי יפיפיה למדי.  

המראה החושני 



המראה הרומנטי



המראה האימפולסיבי


השירות ניתן בחינם עבור לקוחות Kérastase בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. 

עוד על הביקור שלי ב – Kérastase בג'יימס דיוטי פרי ריצ'רדסון תוכלו לגלות בקרוב בעמוד הבית ובעמוד הפייסבוק של הדיוטי פרי, וגם באינסטגרם שלי ובעמוד הפייסבוק של הבלוג. יש למה לצפות...

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: