יום ראשון, 3 ביולי 2016

חידושים מבית SABON

זה מרגיש לי כאילו רק לפני שניה העלתי פה פוסט ארוך ומלא תמונות, עם כל הקולקציות החדשות שרשת SABON המפנקת הוציאו, והנה אנחנו כאן בשנית, עם קולקציות נוספות חדשות שיגרמו לקיץ שלכם להריח טוב יותר ולכם להראות טוב יותר.

קולקציית קיטים לנסיעות

הקיץ הגיע וכולנו כבר מפנטזים על היעד הקרוב אליו נטוס בקרוב. אני תמיד אוהבת לקחת איתי במזוודה קיט מוצרים בגודל במיוחד, שגם לא תופס הרבה מקום במזוודה וגם מכיל את כל הדברים שאני צריכה לחופשה. 


קיט הנסיעות של SABON שבתמונה מכיל את תרסיס הלחות החדש לפנים (100 מ"ל), קרם לחות לפנים (20 מ"ל), ליפ באלם לשפתיים בניחוח קיווי - מנגו ומגבוני ריענון לפנים. המוצרים מגיעים בנרתיק יפיפה ומחירו: 139 שקלים. בקולקציה תמצאו גם קיטים במחירים נמוכים יותר וקיטים מיוחדים עם מוצרים לגבר וכמו כן: כיסויים לדרכון (34-39 שקלים), תגי שם (22-25 שקלים) ותיקי מסמכים לנסיעות (49 שקלים).


ה – Facial Mist, שהוא תרסיס הלחות הפנים החדש של SABON, הוא תרסיס לחות המחייה את העור, מאזן אותו ומעניק לו מראה נמרץ, רענן וזוהר. הוא בעל נוסחה קלילה נטולת אלכוהול, ומועשר בתמציות בוטניות, פומלית אדומה וצמח הפורצלן היפני (הויה) המחדשים ומחיים את העור ומגנים עליו מפני פגעי הסביבה. ניתן להשתמש בו גם מעל לאיפור והוא אידיאלי לימי השמש החמים של חודשי הקיץ. מחירו: 49 שקלים לתכולה של 100 מ"ל.


מארזי תודה למורות ולגננות

אין יותר כיף מלפנק במתנת תודה לצוות החינוכי שמעניק לילדים שלנו יחס חם ואוהב לאורך כל השנה. גם אני כאמא, רוכשת מתנות לגננות של בני בראש השנה, בפסח ובסיום השנה. ב – SABON יצאו עם קולקציית מארזי מתנות מפנקות לסוף שנה ברמות מחיר שונות, החל מ – 29 שקלים למארז בניחוח פטשולי – לבנדר – וניל המכיל סבון ידיים ללא שטיפה (80 מ"ל) וקרם לחות לידיים (30 מ"ל) ועד ל – 129 שקלים למארז בניחוח פטשולי – לבנדר – וניל המכיל סבון נוזלי על בסיס שמנים (300 מ"ל), קרם לחות לידיים (50 מ"ל), קרם לחות לרגליים (50 מ"ל), קרם לחות לגוף (50 מ"ל) ומבשם טקסטיל לינן (50 מ"ל).


המארז שבתמונה הוא מארז בניחוח פטשולי – לבדנר – וניל במחיר אמצע של 99 שקלים. הוא מכיל קרם לחות לגוף (50 מ"ל), קרם לחות לידיים (50 מ"ל) וסבון נוזלי במרקם ג'ל (300 מ"ל). הוא מגיע בתיק חום יפיפה מעוטר בסרט סאטן חגיגי.


סדרת מוצרי אווירה וטיפוח בניחוח BREEZE

הניחוח החדש שואב את השראתו מקרני שמש אחרונות ביום אביבי בין ערביים, עם רגעים של התחדשות שאחרי אמבט מענג, אפוף ריחות מלטפים. קשה לתאר את הריח המדויק של הסדרה החדשה, אבל לי הוא הזכיר ריח של נקיון או של תינוק, משהו באמצע. מה שבטוח שזהו אחד הריחות הכי נעימים ועדינים שיצא לי להריח בתקופה האחרונה.


בקולקציה תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי אווירה לבית כמו: מבשם טקסטיל (66 שקלים ל – 350 מ"ל), נר ריחני בקופסת פח מעוטרת (79 שקלים ל – 175 ג'), ארומה מפיץ ריח לחלל החדר (149 שקלים ל – 500 מ"ל) ומרכך כביסה מרוכז שהוא גם מוצר חדש בסבון ובעל נוסחה ייחודית המונעת היווצרות חשמל סטטי המקלה על הגיהוץ (69 שקלים ל – 1 ליטר מרוכז).


בקטגורית הטיפוח בסדרה הושקו המוצרים הבאים: תחליב גוף 15SPF (59 שקלים ל – 100 מ"ל), קרם ידיים 15SPF (49 שקלים ל – 50 מ"ל) ומוצרים נוספים במהדורה מוגבלת: סורבה גוף (87 שקלים ל – 200 מ"ל) ופילינג גוף (83 שקלים ל – 280 ג').  


סדרת אנטי אייג'ינג לטיפוח הפנים – Youth Secret

המוצרים בסדרה פותחו בהתאמה על מנת לתת מענה לסימני הגיל: לטשטש קמטים עמוקים, למצק, לחזק ולמתוח את העור. מוצרי הסדרה מותאמים לכל סוגי העור ומבוססים על פורמולה מהפכנית שבבסיסה חלבונים ביומימטים העובדים בסינרגיה לשיפור הגמישות בעור. מהו תכשיר ביומימטי אתם תוהים?
הביומימטיקה הינה הנדסת תוצרים תואמים לתהליכים טבעיים, בעקבות חקר תהליכים טבעיים. האמצעים הביומימטים מיועדים לטיפול בעור חסר ברק, רפוי ומתקמט. בסדרת האנטי אייג'ינג החדשה של SABON תמצאו את המוצרים הבאים: תכשיר לניקוי הפנים על בסיס טבעי (89 שקלים ל – 200 מ"ל), סרום פנים פעיל (228 שקלים ל – 30 מ"ל), קרם לחות לעיניים (170 שקלים ל – 15 מ"ל), קרם לחות לפנים 25SPF (198 שקלים ל – 50 מ"ל), קרם הבהרה עם פעולה משולשת (199 שקלים ל – 50 מ"ל) וקרם לילה פעיל (208 שקלים ל – 50 מ"ל). כל המוצרים בסדרה נטולי פראבנים ו – SLS ומגיעים באריזות אלגנטיות.


לאורך כל חודש יולי תהנו ממבצע המיועד לכלל הלקוחות של רשת SABON ובמסגרתו תקבלו הנחה של 60% על המוצר הפריט השני על כל החנות (על הזול מביניהם). בנוסף, מבצעי הקופה המוצעים בחודש הקרוב מרעננים גם הם: סבון ידיים ללא שטיפה ב – 10 שקלים, פילינג רחצה בניחוח יסמין ב – 25 שקלים (70 ג'), סבון נוזלי במרקם ג'ל ב – 20 שקלים (300 מ"ל), חלב גוף בניחוח גרין רוז ב – 30 שקלים (30 מ"ל), קרם רגליים ב – 10 שקלים (30 מ"ל). ואם כל זה לא הספיק לכם, אז על כל קניה בחנות מעל 120 שקלים, תוכלו לרכוש סורבה גוף במגוון ניחוחות במחיר של 29 שקלים בלבד. המבצעים תקפים לחודש יולי בלבד.

את כל המוצרים המוצגים בפוסט ומוצרים נוספים של הרשת תוכלו למצוא בסניפי רשת SABON הפזורים ברחבי הארץ וכמו כן באתר הבית: www.sabon.co.il

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: