יום שלישי, 2 באוגוסט 2016

מוצרי איפור חדשים על המדף

החודש החם בשנה הביא איתו שלל מוצרי איפור צבעוניים ומרעננים כדי לגרום לך להרגיש הכי יפה בעיר. עם הלחות הכבדה הזאת והפנים המזיעות, קצת קשה להרגיש יפה ומטופחת, אבל המוצרים שבפוסט הזה מתאימים בדיוק לעונה החמה ויקלו עליכן, ולו במעט, על מלאכת האיפור הקייצית שלכן.





מייק אפ VITALIS מבית SoftTouch

מותג האיפור הישראלי SoftTouch השיק בסוף החודש שעבר את המייק אפ החדש שלו – VITALIS בעל גימור מאט טבעי, המצטיין בכיסוי קליל (אך מלא) ומתאים לכל סוגי העור. הוא נטול שומן ובעל מרקם הנמרח על העור ממש כמו משי, אני נעזרתי במריחה באצבעות בלבד ובתוך כמה שניות קיבלתי כיסוי אחיד ומושלם! המייק אפ מועשר בחומצה היאלרונית השומרת על הלחות הטבעית של העור, בויטמיןA  העוזר להתחדשות ולשיפור תאי העור ובוויטמינים C  ו – E להגנה נגד הזדקנות העור. אחד הדברים שהכי חשובים לי במייק אפ הוא העובדה שיהיה בו SPF, וגם בזה הספציפי תוכלו למצוא מקדם הגנה של 20SPF ומסנני קרינה UVA  ו – UVB המגנים על העור מפני קרני השמש המזיקות. מומלץ לנער את המייק אפ לפני השימוש בו. 


המחיר הרגיל שלו עומד על 189.90 שקלים בפארמים השונים, ולרגל ההשקה תוכלו לרכוש אותו ב – 65% הנחה, במחיר של 64.90 שקלים בלבד, בהצגת הקופון הבא: מייק אפ VITALIS ברשת סופר פארם בלבד.


מסקרות חדשות מבית REVLON

ענקית האיפור הבינלאומית REVLON השיקה סדרת מסקרות חדשה ובה 4 מסקרות שנותנות מענה אולטימטיבי לכלל צרכי הריסים – נפח, אורך והדגשה. אני קיבלתי להתנסות את המסקרות הבאות: Ultra VOLUME המיועדת לעיבוי והוספת נפח לריסים ובעלת נוסחה חדשנית המוסיפה להם נפח רב ומעניקה מראה של ריסים מודגשים יותר מאי פעם. היא מתאפיינת במברשת ייחודית Last Plumping Brush בעלת שלושה חריצים הסופגים לתוכם פורמולה ייחודית ומעניקים נפח מיידי לריסים. ALL IN ONE היא המסקרה השניה שהתקבלה לסקירה וגם היא בעלת נוסחה חדשה המצליחה לספק חמש אפשרויות לטיפוח מראה הריסים: מעבה, מאריכה, מפרידה, מסרקת, מעצבת וצובעת אותם בגוון אינטנסיבי. המסקרה החדשה כוללת מברשת Power Mini Brush רבת עוצמה בעלת קצה אובאלי ייחודי למריחה קלה ולקבלת ריסים מודגשים ומראה דרמטי. 


שתי המסקרות זמינות בשני צבעים: שחור וחום ונמכרות במחיר של 119.90 שקלים ליחידה. ניתן להשיג אותן ברשתות הפארם ברחבי הארץ.


מסקרה MISS PINKY מבית L'OREAL PARIS

מותג האיפור L'OREAL PARIS השיק את המסקרה החדשה שלו MISS PUNKY בעלת מברשת ייחודית עם סיבי סיליקון מעוצבים ברווחים המאפשרת תפיסה של כל הריסים הן העליונים והן התחתונים, עם מרווחים גדולים יותר כדי לאפשר עיצוב מקסימלי לריסים ארוכים, שחורים ובעלי אמירה. התוצאה הסופית היא של ריסים מודגשים ומעוצבים בהפרדה עדינה לקבוצות בסטייל של הטרנד הבועט, הדינמי והרוקיסטי שהוצג על מסלולי תצוגות האופנה. מדובר במסקרה המושלמת לכל מי שמגדירה את עצמה כמכורה לאיפור, שאוהבת חידושים ורוצה לאמץ לעצמה מראה שונה בכל יום. 


מחירה: 100 שקלים וניתן להשיג אותה ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות הנבחרות.


שפתון עמיד COLOR MATT מבית קרליין

גוון חדש וקייצי נוסף לסדרת שפתוני Color Matt הנהדרת. שפתון מאט, עמיד, שאינו נמחק, נוזל או נעלם למשך שעות ארוכות. הוא מגיע בגוון פוקסיה לוהט (מספר 30) ובאריזה נוחה לשימוש כמו גלוס עם ספוגית מריחה. הוא מצטיין במרקם קטיפתי, נמרח בקלות ומתקבע במהירות. עוד בסדרה תמצאו גוונים נוספים כמו ה-ניוד בז' שבתמונה (מספר 29), סגול ערפדי (מספר 27), כתום רענן (מספר 23) ועוד. סה"כ 11 גוונים פיגמנטים ועשירים הנמכרים במחיר מבצע של 59.90 שקלים ליחידה. 


ניתן להשיג אותם בכל רשתות הפארם.


ליפגלוס עמיד מבית SACARA

רשת האיפור והטיפוח SACARA השיקה את המראה שלה לטו באב 2016 ובו גם הליפגלוס העמיד בגוון מספר 10 אדום וחושני, עם מרקם קליל העשיר ברכיבי לחות רבים. הוא שומר על שפתיים מלאות ומבטיח עמידות לאורך זמן ממושך. הגוון המתקבל על השפתיים אטום ואין צורך במריחה חוזרת. הוא מתייבש לאחר כשתי דקות ומשאיר על השפתיים תחושה יבשה. 


הליפגלוס קיים ב – 12 גוונים נוספים והוא נמכר במחיר של 6.90 שקלים ליחידה. ניתן להשיג אותו בכל רשת חנויות SACARA ברחבי הארץ. 


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: