יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

מפגש עם מאפר העל ויקטור חנאו, מנהל מחלקת האיפור של ESTEE LAUDER

זה קרה לפני כשבועיים, באחד המקומות הכי יפים בעיר תל אביב – מלון נורמן השיקי. התקבצנו מיטב הבלוגריות והעיתונאיות בבוקר חמים ונעים, למפגש אינטימי עם מאפר העל ויקטור חנאו שהוא גם מנהל מחלקת האיפור של ESTEE LAUDER וגם אמן האיפור האישי של קנדל ג'נר.


התמונה לקוחה מתוך עמוד האינסטגרם של ויקטור חנאו


חנאו נודע ביכולתו לחולל מהפך במראה של כל אישה, בסגנון אותנטי וחדשני. הוא זוכה להכרה מתמדת על הפרשנות הבלתי מתאמצת והמודרנית שלו לעיצוב האיפור וממלא תפקיד חיוני ביצירת המראות לסט הצילומים. לאחרונה הוא עבד עם קנדל ג'נר על צילומי הסרטונים ל – Double Wear Makeup To Go Liquid Compact ו – Little Black Primer כמו גם לאירועים שונים, בהם נשף הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן לאמנות וטקס הענקת פרסי FiFi.
את העבודות שלו אפשר לראות על מגוון שערים והפקות אופנה של המגזינים הכי נחשבים בעולם וכמו כן, הוא עבד על הסט של ערוצי טלויזיה בינלאומיים שונים והפיק מראות מרשימים לאירועי שטיח אדום.

חנאו מספר שהלהט וההשראה שלו לאמנות האיפור נעוצים עמוקות באהבתו לאמנות, צילום ונסיעות. למרות שהוא מתגורר בניו יורק, הוא מבקר לעיתים קרובות במולדתו, קולומביה, וביעדים נוספים בדרום אמריקה.
במפגש האינטימי איתו, חנאו איפר את אחת הבלוגריות והסביר על הטכניקה הייחודית שלו שבה הוא משתמש בעפרון שחור בלבד כדי ליצור עין מעושנת, מודגשת ויפה. הכל תודות לטשטושים בעזרות מברשות איפור מתאימות, טשטוש ועוד טשטוש. שכבות על גבי שכבות כשהתוצאה המתקבלת פשוט מרהיבה.


לסיום המפגש איתו קיבלנו שקית עם שלושה ממוצרי החברה, ה – Revitalizing Supreme Global Anti – Aging Body Cream, שם ארוך למוצר די פשוט – קרם גוף אנטי אייג'ינג, המעניק לחות לעור הגוף ועוזר למיצוק ולנראות שלו. הוא מגיע בשפופרת בגודל 200 מ"ל ומכיל בתוכו קפאין, מה שעוזר להמרצת הדם בעור והתחדשות התאים.


מוצר נוסף הוא ה – Pure Color Envy Sculpting Gloss, גלוס בגוון מספר 310 SHELL GAME בצבע כתמתם נדיר וקייצי. הוא נמשח על השפתיים באופן אחיד ומותיר אותן חושניות וזוהרות.


המוצר האחרון הוא ה – Perfectly Clean Multi Action Cleansing Gelee, קרם ניקוי מקציף משי עם חלקיקי ניקוי המעניקים לעור פעולת הסרה עדינה וניקוי. הוא מתאים לכל סוגי העור ואידיאלי לעור שמן. ניתן להשתמש בו גם בבוקר וגם בערב בכמות קטנה על ידיים רטובות. עור הפנים נותר בתחושה נעימה ולא יבשה והניחוח עדין ומפנק. 


וזה מה שאני לבשתי לאותו בוקר כייפי ומרתק:

חולצה וחצאית: MANGO, שרשרת: Charming Charlie (מיאמי), סניקרס: ADIDAS STAN SMITH


אגב, כל מי שתעבור בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בזמן הקרוב, תוכל להנות משירות חינמי לחלוטין בעמדה המפוארת של אסתי לאודר במקום, עם מכשיר ה - IMATCH החדשני, המזהה באופן מושלם את גוון העור ומתאים במדויק את גוון המייק אפ, הקונסילר והפודרה עבורך. השירות הוא בלעדי בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ומוצע חינם ללקוחות. 


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: