יום שישי, 2 בספטמבר 2016

עדכוני שיער לתחילת השנה

השיער שלי עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות. אמנם הן לא כללו שינויים בצבע השיער, אבל גזירה, שינויי פריזורה והחלקות למיניהן, גרמו לו לאבד את הצורה שלו ולהפוך למשהו שאני לא מרוצה ממנו בכלל. שלל מוצרי השיער החדשים שקיבלתי לנסות בתקופה האחרונה הם ללא ספק גלגל ההצלה שהגיע בדיוק בזמן.

K'ERASTASE

זוכרים את השת"פ שעשיתי עם המותג לפני כחודשיים? לא סתם היללתי ושיבחתי את המוצרים הנהדרים של המותג הצרפתי, שכן הם באמת מחוללים בשיער שינוי אמיתי והתחושה היא של הזנה וטיפול משמעותי בו. המוצר הראשון שהושק הוא השמן ELIXIR ULTIME החדש, שמן דו פאזי המעניק נפח לשיער ומגיע בעיצוב חדש ובבקבוק יוקרתי מזכוכית. ההרכב הדו פאזי הייחודי מעניק איזון מושלם בין שיער עשיר ושופע לנפח. השמן חודר לסיב השערה ומייצר רשת מולקולרית גמישה וחזקה המגבירה את עובי ונפח השיער. השיער זוהר מידית ומלא ברק, רך יותר, מלא יותר, קליל, עשיר ומבושם בניחוח עדין. חשוב להקפיד על ניעור המוצר לפני השימוש כדי לערבב ביעילות את שתי השכבות הדו פאזיות ולהתיז על שיער לח או יבש. 


מחירו: 149 שקלים ל – 100 מ"ל.

המותג השיק גם את קיט הנסיעות המיוחד שכולל בתוכו שמפו (או בעגה המקצועית: אמבט חפיפה) ומסכה לשיער מהסדרות המובילות שלו, בגודל מיוחד ובמהדורה מוגבלת. השמפו מגיע בגודל 80 מ"ל ומסכה בגודל 75 מ"ל כאשר הערכה שאני קיבלתי גם היא מסדרת ELEXIR ULTUME המיועד לטיפוח כל סוגי השיער. סדרות נוספות בקיטים: דיסיפלין - לשיער מרדני שצריך "משמעת", כרומה קפטיב - לשמירה על שיער צבוע, תרפיסט - לחידוש סיב השערה לשיער פגום ועוד. 


מחיר הקיטים: 80 שקלים.

את מוצרי קרסטס ניתן להשיג במספרות מורשות קרסטס בלבד. לרשימת המספרות המורשות ניתן להיכנס לאתר המותג: www.kerastase.co.il


L'OREAL PROFESSIONNEL

ממשיכים עם הצרפתים, אך הפעם למותג לוריאל פרופסיונל שהשיקה את ה – SHIMMERING OIL, שמן מנצנץ (שימר) לשיער ולגוף עם מרכיב חדש וקסום – שמן המגנוליה. בשנת 2011 השיק המותג את שמן המיטיק אויל, מוצר אייקוני הנמצא מאחורי הקלעים בשבועות האופנה המובילים בעולם. היום משיק המותג את שמן מיטיק אויל המנצנץ, המקשט את השיער והגוף בנגיעות זהב עדינות ואלגנטיות. השמן מגיע בניחוח פרחוני ונעים ומרכיב המגנוליה שבתוכו הוא אחד ממיני הפרחים העתיקים הגדל בשדות יפן, סין ויבשת אמריקה והוא מרהיב ביופיו בזכות העלים הגבוהים, המבריקים והמהודרים שלו. השמן הינו רב שימושי וניתן להשתמש בו לפני החפיפה או אחריה, במקביל לטיפול מתאים במספרה ולפני או אחרי השימוש במייבש שיער. לשימוש לפני הפן – השמן מעניק הזנה מבלי להכביד על השערה והשיער נותר חלק ללא קשרים וזמן ייבוש השיער מופחת. לשימוש במהלך הפן – השמן שומר על בריאות השיער ומעניק לו גימור קורן מלא ברק ואור. 


מחירו: 111 שקלים ל – 100 מ"ל.

המוצר השני שהושק במותג הוא ה – SIREN WAVES, קרם ג'ל אלסטין המעניק לשיער מראה גלי ומפיח חיים בגלים ובתלתלים. הקרם בטכנולוגיית אלסטין מכיל אלסטו-פולימר והוא בעל מרקם חדש אשר פותח במעבדות לוריאל. יש לו מרקם קליל ודקיק המהול ב – 50% מים בשילוב פולימר מרכך המעניקים רכות וחלקות אולטימטיבית. הוא מגיע ברמת עמידות 1, המגדיר את התלתלים באופן מדויק ומעניק להם מראה קופצני, טבעי, מלא חיים ורך למגע. הוא מתאים לכל סוגי השיער וסוגי התלתלים – טבעיים או לאחר סלסול ומשתמשים בו על שיער לח תוך פיזור אחיד לכל אורכו. לאחר מכן ניתן לייבש את השיער מייבש שיער/דפיוזר או להניח לשיער להתייבש באופן טבעי. 


מחירו: 104 שקלים ל – 150 מ"ל.


L'OREAL PARIS

נשארים עם לוריאל, אך הפעם עם לוריאל פריז שהשיקו את הסדרה:ELVIVE TOTAL REPAIR SPLIT ENDS, סדרת טיפוח ושיקום השיער המיועד לקצוות מפוצלים. הפורמולה החדשנית משלבת מרכיב חדשני הנקרא LAK 1000 וסרמיד, המיועדים לשיקום וחיזוק סיב השערה עד הקצוות, הגנה ופחתה של קצוות מפוצלים ורכות וברק יוצאי דופן לשיער רך למגע. בסדרה תמצאו את המוצרים הבאים: שמפו משקם, מרכך משקם ומסכה משקמת עם חדירה של עד 10 שכבות לסיב השערה והקצוות ובניה של סיב השערה מחדש. 


מחיר השמפו/מרכך: 24.70 שקלים ל – 600 מ"ל, מחיר המסכה: 40.20 שקלים ל – 300 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.


Plantur 39

יחידת המחקר של ד"ר וולף מגרמניה פיתחה את קומפלקס הפיטו-קפאין שבסדרת מוצרי Plantur 39 – שילוב ייחודי של קפאין ומרכיבים צמחיים כדוגמת תמצית סויה ותמצית תה לבן השומרים על הקרקפת ועל סיב השערה ומסייעים בטיפול בשיער דליל. המרכיבים הצמחיים המצויים בו עשירים בפיטופלבונים המסייעים בהגנה על הקרקפת ותומכים בפעילותה התקינה. קומפלקס הפיטו-קפאין הייחודי חודר לסיב השערה לאחר השהייה של 2 דקות בלבד ובכך תורם למראה שיער בריא ומלא ומסייע בהגנה על השיער ובטיפול בשיער דליל. בעזרת הפיה הצרה מחדיר את הנוזל מבעד השיער עד הקרקפת ומעסים קלות. להשגת תוצאות טובות יותר, מומלץ להשתמש במוצר מידי יום. 


מחירו: 64.90 שקלים ל – 200 מ"ל.

בפוסט הבא בבלוג: נשארים בגזרת השיער והפעם עם טיפול חדשני מארה"ב המשקם את השיער גם בתהליך צביעה והבהרה. 

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: